کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با شیوع اومیکرون در کهگیلویه و بویراحمد؛

عزمی جدی برای مبارزه با کرونا وجود ندارد / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهد

16 بهمن 1400 ساعت 20:17

شهرهای استان در حال تغییر رنگ هستنند، اما به نظر نمی‌رسد که عزمی جدی برای مبارزه با کرونا از سوی این دانشگاه وجود داشته باشد


شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال تغییر رنگ هستنند، اما به نظر نمی‌رسد که عزمی جدی برای مبارزه با کرونا از سوی این دانشگاه وجود داشته باشد.
      
به گزارش کبنا، علی‌رغم اینکه اومیکرون در کهگیلویه و بویراحمد به شدت می‌تازد، گویی هنوز دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عمق فاجعه را درک نکرده است. شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال تغییر رنگ هستنند، اما به نظر نمی‌رسد که عزمی جدی برای مبارزه با کرونا از سوی این دانشگاه وجود داشته باشد.
نگاهی به وضعیت نوبت‌دهی در بیمارستان‌های استان گویای مدیریت ناکارآمد و نبود عزم جدی در مبارزه با کرونا است. این تصاویر از کلینیک امام سجاد در دهدشت نشان می‌دهد که خود این بیمارستان می‌تواند عامل گسترش این ویروس در سطح شهرستان و سپس استان باشد. ازدحام مردم و نبود مدیریت صحیح باعث شده است که در این وضعیتِ رو به وخامت، گروه زیادی از مردم بدون رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی لازم، منتظر دریافت خدمات از سوی این کلینیک باشند. گفتنی است پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید پاسخگوی این بی‌نظمی باشد.  








کد مطلب: 444355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/444355/عزمی-جدی-مبارزه-کرونا-وجود-ندارد-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-پاسخ-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1