تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۴۱۸۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

لزوم بازاندیشی در شیوه‌ی انتصاب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد

۱۸
۵
لزوم بازاندیشی در شیوه‌ی انتصاب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
انتخاب افرادی بدون سابقه‌ی کاری و مهارت در سازمان صنعت، معدن و تجارت نه تنها به پیشرفت و گشایش صنعتی کمکی نخواهد کرد بلکه تغییری در میزان اشتغال و کاهش بیکاری نیز رخ نخواهد داد.
به گزارش کبنا، با تغییر دولت و شروع به کار دولت سیزدهم، امیدهایی مبنی بر بکارگیری تخصص و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد زنده شد. با ورود سید علی احمدزاده به استان این امیدها افزون شدند که شخصی از بدنه‌ی همین استان و با تجربه‌های متعدد مدیریتی سکان استانداری را بر عهده گرفته است.
اما به تدریج برخی از حواشی منجر به نزول امید در استان شده است. در همین راستا اخیراً شنیده شده است که فردی که در بدنه‌ی پزشک قانونی استان مشغول به کار بوده است، ممکن است به عنوان رئیس سازمان سنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود. با وجود کارشناسان خبره و متخصصی که سال‌ها در این سازمان مشغول به خدمت بوده‌اند، چرا باید شخصی بدون هیچ ارتباطی با این سازمان، ریاست آن را برعهده بگیرد؟ آیا این انتخاب مغایر با اصل شایسته‌سالاری و تخصص نیست؟
با وجود مشکلات متعددی که در حوزه‌ی صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تنها  کسانی می‌توانند به درستی مدیریت این سازمان را برعهده بگیرند که از بدنه‌ی همین سازمان بوده و در آنجا رشد کرده باشند. گفته می‌شود شخصی از بدنه‌ی پزشک قانونی با مدرک دکتری اقتصاد قرار است ریاست این سازمان را برعهده بگیرد. ولی بر همگان روشن است که مدرک تحصیلی به تنهایی کفایت لازم را برای تصدی چنین پستی مهیا نمی‌کند. تحصیلات دانشگاهی زمانی اثرگذار است که با مهارت و سابقه‌ی کاری همراه باشد.
 
بیشتر بخوانید:
 
بخش اول) نگاهی انتقادی به عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد / چرا سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک دقیقه طول نکشید؟
 
بخش دوم) ناامیدی کارآفرینان از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد / علت تعطیلی واحدهای صنعتی چیست؟
 
گفتنی است انتخاب افرادی بدون سابقه‌ی کاری و مهارت در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به پیشرفت و گشایش صنعتی کمکی نخواهد کرد بلکه تغییری در میزان اشتغال و کاهش بیکاری نیز رخ نخواهد داد. مگر نه این است که برخی از مهم‌ترین معدن‌های کشور و حتی در دنیا در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟ پس چرا باید شخصی غیرمرتبط با این حوزه سکاندار این سازمان بالقوه مهم و تأثیرگذار در استان شود؟ امید است در انتخاب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بازاندیشی صورت گرفته و فردی از بدنه‌ی همین سازمان ریاست آن را بر عهده بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلقلی
Iran, Islamic Republic of
صدیاد سال پارسال 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
مگه قحط الرجال هست که از پزشکی قانونی نیرو بیاورد کسی که در پزشکی قانونی کار کرده می داند بازار چیست و صنعت چیست الفبای بازار می داند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت استاندار مگه جای پسر خاله بازی هست چرا اقوام بازی شده با این همه نیروهای خوب و زبده در سازمان صنعت هست که نیاز به خویشاوندان نیست جناب استاندار
صنعتگر گچساران
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت مملکت که کارمند پزشکی قانونی بشه ریس سازمان صنعت
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
بردار شما از کجا پول پیگیری که اوضاع سیاسی شهرو خراب کنی
این بنده خدایی که داره میاد تمام سوابق کارمندها صمت رو تو جیبش داره
منتظر شکوفایی این اداره باش برادر
خودم بعدا بهت پیام میدم
سالار كهگلو
Romania
هيشكي بهتر از دكتر موسويان نميتونه از عهده اين مسوليت و مديريت بر بياد
امیر
Iran, Islamic Republic of
انتصابات فامیلی به استان ما هم رسید.اخه مسوول حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی چه کار مفیدی میتونه برای سازمان صمت انجام بده.احتمالا میخواد مثل پزشکی قانونی اقوام شو بیاره داخل سازمان صمت.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به فرض که صحت داشته باشد.یک مدیر توانمند ومتخصص ممکن است تجربه کاری از جای دیگر کسب کرده باشد ،لزوما کار کردن درهمان دستگاه ملاک نیست.مهم توان مدیریت ،تعهد وپاکدستی است.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
قطعا ازنیروهای موجود در دستگاه در کنار ایشان مورد بررسی قرار میگیرد وبراساس شایستگی انتخاب صورت می گیرد.
ضد فساد
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان . اقای استاندار اقوام خود را به حراست و حفاظت اکثر دستگاه های اجرایی استان در زمان تصدی پست معاونت حفاظت قوه قضاییه گماردند. و اکنون قصد انتخاب همان اقوام خود در بدنه استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی را دارند. اگر اقای احمدزاده از اشخاص دلسوز و خواستار پیشرفت این استان میباشد باید دست از طایفه گرایی و قومی قبیله ای بردارد. باسپاس
Iran, Islamic Republic of
مکه نماینده ها ووزرا تخصص دارند که این یکی باید داشته باشد.خود رئیس دولت چه تخصصی دارد
Iran, Islamic Republic of
بله دقیقا.بعد هم ما نظر میدهیم ولی مگه نظرات ما براشون مهم هست.اصلا وابدا.
احسان
Romania
اخی. اگر میخواهید اداره تون همه دشمن هم بشن و کارمندانش از کار کردن در آنجا خسته بشوند چنین کاری کنید. ما کارمندان پزشکی قانونی لحظه شماری برای رفتن ایشون میکنیم ولی اینقد ایشون پشت سیاسی قوی دارن که برکنار نمیشن و تازه قراره پست جدید بدن بهشون. کبنا لطفا نظرمو بذارید
Iran, Islamic Republic of
حالا کبنا نظرتو گذاشت، همه فهمیدن که داری غصه میخوری، سعی کن از پیشرفت دیگران غصه نخوری، ذاتت رو خوب کن
Iran, Islamic Republic of
مگه تو خواب ببینی، هر روز باید پیشرفتش رو ببینی بیشتر دق کنی
Iran, Islamic Republic of
سلام .اگر بنا به سواد وتخصص باشد خود حسین پور باسواد ودکترای مدیریت دارد.اگر خط وسیاست ملاک هست خود حسین پور فراجناحی وپاک دست هست.
اگر ملاک دیگه ای باشد که ما نمیدونیم.
در کل استان ما فرزندانمان را هل به بالا نمیدهیم .هل میدهیم به پایین تا چند نفری هم پشت سر او له شوند.نمیدانیم اگر هل بدهیم به بالا ممکن هست چند نفر بیایند بالاتر وراه برای بقیه باز بشود.سعی کنیم هل دادن به جلو را یاد بگیریم نه فقط برای خود بلکه برای همه.
کارمند
Romania
آخ از بخت این استان با این استاندار و این انتخاب مدیران
مگه استاندار خودش تخصص داره که به فکر تخصص باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کار هرکس نیست خرمن کوفتن

شیر نر میخواهد ومرد کهن
نکرده کار رو نبر پی کار
ایخره نونله ونیکنه کار
ادم بی تجربه کجا وریاست
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
نامه‌ای خطرناک در راه است؟

نامه‌ای خطرناک در راه است؟

‌نوشتن از اوضاع پیچیده فوتبال ایران امری تکراری شده ولی اصرار بر رفتارهای عجیب‌و‌غریب ...
1