تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۴۱۸۵۶
در واکنش به مطالب مطرح شده در کبنانیوز صورت گرفت؛

پاسخ یعقوب برفر مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر کبنانیوز

۱۴۵
۴
پاسخ «برفر» به کبنانیوز
کبنا ؛
کبنا نیوز اخیراً در گزارشی به نام «تبعیض تا عمق جان؛ استخدام‌های بی‌ضابطه و ردیف‌های غیرقانونیِ یک مدیر میانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / لزوم ورود جدی نهادهای نظارتی» به قضیه‌ی استخدام‌های بی‌ضابطه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ورود کرده بود؛ بر اساس گزارش کبنا نیوز، یکی از مدیران میانی این دانشگاه یعنی مدیر پشتیبانی و امور رفاهی در برخی از استخدام‌های بی‌ضابطه نقش داشته است. افزون بر این، خبر تقاضای غیرقانونی یک ردیف سازمانی نیز در این گزارش مطرح شده بود. اما بر اساس گفته‌های یعقوب برفر مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گویا این گزارش مستند نبوده است. بر همین اساس کبنا نیوز گفته‌های این مدیر را نیز به عنوان پاسخ در سایت کبنا نیوز منتشر می‌کند. یعقوب برفر در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز ابتدا ضمن برشمردن برخی از اقدامات و خدمات در دوران خدمت خود به این شبهات نیز پاسخ داد.
برفر ضمن اشاره به استقبال از مطالبه‌گری موجود در فضای رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ها و پاسخ‌گویی مدیران، انگیزه شهروندان را برای مطالبه‌گری بیشتر افزایش می‌دهد.
وی عنوان کرد: اقدامات مطلوبِ انجام گرفته در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با درایت و تدبیر دکتر پرویز یزدان‌پناه رئیس این دانشگاه صورت گرفته است. برفر در ادامه گفت: یکی از اقدامات ما در رابطه با بحث تجهیزات مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است و در این مسیر بیشترین قدم برداشته شده است. وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی خوابگاه و مهمانسرا با تمام تجهیزات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: بخشی از فضای فیزیکی دانشگاه را به عنوان مهمانسرا انتخاب و تجهیز کردیم. قبلاً باید مهمان‌ها را به هتل آزادی می‌فرستادیم. اما در حال حاضر با راه‌اندازی این مهمانسرا در بخشی از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. وی افزود: این ساختمان قبلا کمتر استفاده می‌شد و وقتی مدیری از آن استفاده نمی‌کرد، ما آن را با تجهیزات موجود تبدیل به مهمانسرا کردیم. چرا که قصد ما صرفه جویی در هزینه‌ها بود.
برفر در ادامه به یکی از اقدامات خود در زمینه‌ی معرفی کارکنان به بانک جهت دریافت وام اشاره کرد. به گفته‌ی وی: با بانک‌های عامل رایزنی کردیم که با سود کم برای همه پرسنل وام در نظر گرفته شود. وی همچنین افزود: ملاک برای معرفی به بانک، زمان ثبت نام افراد بوده است. به گفته‌ی برفر، با معرفی افراد به بانک جهت اخذ وام، کارکنان با دغدغه‌های مالی کمتر و انگیزه بیشتری می‌توانند خدمت‌رسانی کنند.

مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه از استفاده از‌ ظرفیت خیرین برای کمک به امور مالی دانشگاه نیز سخن گفت.
قرارداد با اماکن ورزشی و تفریحی در راستای سلامت و تندرستی کارکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که برفر به آن اشاره کرد.
برفر در ادامه افزود: با فروشگاه‌های بزرگ در سطح شهر نیز جهت معیشت و رفاه کارکنان قرارداد بستیم. معیار ما جنس و کیفیت بهتر این فروشگاه‌ها بود. به طور کلی 6 فروشگاه بزرگ را مشخص کردیم که کارکنان از آن‌ها خرید کنند. برفر در ادامه اشاره کرد که در انتخاب این فروشگاه‌ها نماینده‌ی بازرسی و تخلفات و حراست دانشگاه را فرستادیم که در سطح شهر هر فروشگاهی مناسب‌تر بود را انتخاب کنند. بنابراین در انتخاب این فروشگاه‌ها هیچ تبعیضی صورت نگرفته است و انتخاب آن‌ها با توجه به نظر نهادهای نظارتی دانشگاه بوده است.
یکی دیگر از اقداماتی که یعقوب برفر به آن اشاره کرد، راه‌اندازی سامانه سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد است. وی در این خصوص گفت: مثلاً برخی از خانه‌های بهداشت سوخت ندارند. بر اساس این سامانه در حال حاضر مشخص می‌کنیم کدام شبکه چند لیتر سوخت نیاز دارد تا در سریع ترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز به دست آنها برسد.
راه اندازی سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی درمان از بستر سامانه کارمند یکی دیگر از اقدامات مورد اشاره برفر است. وی گفت: در گذشته پروسه این بیمه‌های تکمیلی کاملاً به صورت دستی انجام می‌شد که هم هزینه و هم وقت زیادی را می‌طلبید و در این میان نیز کاغذ زیادی استفاده می‌شد. اما حالا با راه‌اندازی این سامانه، کارهای مربوطه کاملا الکترونیکی شده است. بر اساس آن، افراد در سامانه کارمند ثبت نام می‌کنند. این ثبت نام دلبخواهی است و به صورت اتوماتیک مبلغ مورد نظر از حقوق آنها کسر می‌شود. در همین خصوص، یکی دیگر از اقدامات برفر، راه‌اندازی اتاق پرداخت خسارات بیمه تکمیلی درمان دی جهت رفاه کارکنان در ستاد دانشگاه بوده است.
راه‌اندازی تمام سامانه‌های الکترونیک مثل تسهیلات بانکی، امور رفاهی، استفاده از خوابگاه و ... از جمله مواردی است که مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه بر آن‌ها تأکید دارد. وی گفت: خوبی کار الکترونیک این است که در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و به صورت دقیق ظرفیت‌ها نیز مشخص می‌گردند.به گفته‌ی برفر با الکترونیکی کردن این سامانه‌ها دیگر تبعیضی صورت نمی‌گیرد. و در حال حاضر دیگر افراد زمانی که نیاز به خوابگاه و یا وام و .. دارند، نیاز به حضور فیزیکی آنها نیست.
موارد مورد اشاره بخشی از عمده‌ترین اقدامات یعقوب برفر در دوره کاری خود است. وی در ادامه به بحث استخدام‌های بی‌ضابطه گریزی زد و گفت: در این موضوع که برفر در استخدام‌ها نقش داشته است من قاطعانه موضع می‌گیرم. وی گفت: اولا من مسئول استخدام نیستم و دوماً رفتن نیروها به مراکز از طریق پروسه استخدامی و آزمون و پیمانکار به صورت حجمی و خصوصی است. وی افزود: اگر یک مورد روشن شد که برفر تماس و یا پیام داشته جهت استخدام تنها یک شخص، آن را اثبات کنند. با مستندات آن را اثبات کنند. حتی یک مورد نیز پیدا نمی‌شود که بنده در آن به صورت مستقیم و یا حتی غیرمستقیم نقش داشته باشم.

وی در توضیح بیشتر در خصوص ارتباط در استخدام برادر خود با نام جمال برفر گفت: من در تاریخ  8/4/1399 آمده‌ام. اما برادر من در تاریخ 10/6/1398 بنا بر درخواست اولیه به شماره نامه پ 515 به عنوان نیروی خدماتی معرفی شد؛ یعنی برادر من قبل از من بکارگیری شده است. وی افزود: حتی این شبه که نماینده بویراحمد در این استخدام نقش داشته نیز به کلی اشتباه است. چرا که در این دوره اصلاً ایشان نماینده نبود. بنابراین اصلاً مسائل سیاسی در این میان مطرح نبوده است.
وی با ارائه‌ی مدارک متعدد مدعی شد که در  استخدام برادر خود در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هیچ نقشی نداشته است.
یکی دیگر از مواردی که در گزارش کبنا نیوز به آن اشاره شده بود، استخدام افراد دیگری بود که برفر نسبتِ خود با آن‌ها را منکر شد. وی گفت: برخی از این افراد که از آن‌ها نام برده شده است، مشمول سهمیه‌ی ایثارگران هستند و استخدام آنها ربطی به من ندارد.
وی افزود: برخی دیگر از این افراد که استخدام آن‌ها به من ربط داده شده، همگی کسانی هستند که در گذشته در مقابل اهدا زمین به بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جذب شده‌اند. برفر گفت: برخی از این افراد، در گذشته به بیمارستان‌ها زمین اهدا کرده‌اند به شرط اینکه فرزند آنها استخدام شود. بر اساس مدارک موجود، دانشگاه هم امضا کرده که این نیروها جذب شوند.
یعقوب برفر در ادامه گریزی به استخدام داماد خود در دانشگاه علوم پزشکی زد و گفت: ایشان نیز مبتنی بر همان موردی که گفتم در سال‌های گذشته یک قطعه زمین به دانشگاه اهدا کرده‌اند. شورا نیز نامه را امضا کرده است که دانشگاه موظف باشد در خصوص دریافت زمین او را استخدام کند. بر اساس مدارک موجود، پدر داماد بنده این زمین را به دانشگاه اهدا نموده منوط به اینکه فرزند او استخدام شود. وی در ادامه گفت: این رسم از گذشته در ادارات مختلف وجود داشته است. البته استخدام این فرد به صورت شرکتی بوده است.
اما در خصوص یکی از ردیف‌های سازمانی که ادعا شده بود یعقوب برفر به صورت غیرقانونی آن را درخواست کرده است، ضمن ارائه مستندات و مدارک متعدد گفت: هر فردی در یک سازمان می‌تواند یک ردیف اداری داشته باشد. برفر اظهار داشت: آقای اسفرم در سال 1398 هیئت علمی ضریب کا بود. بنابراین آن زمان که ما درخواست این ردیف سازمانی را دادیم آقای اسفرم در آن ردیف مشغول به کار نبوده‌اند. وی افزود: در تاریخ 30/8/99 درخواست دادیم که ردیف سازمانی کارشناس مسئول آزمایشگاه جامع تحقیقات خالی است یا خیر؟ جواب نامه‌های متعدد که همگی آن‌ها نیز موجود هستند، موافقت با انتقال ردیف مربوطه بود. آقای دکتر اوریاد معاون پژوهشی دانشگاه بر اساس همین نامه در تاریخ 10/3/99 نوشت که شرایط احراز این پست را کس دیگری نداشته، یعنی پروسه قانونی کاملا طی شده است. خیبر محمدی نیز در پاسخ نوشته است که ردیف سازمانی به شماره 333 بلاتصدی می باشد. یعنی هیچکس در این پست کار نمی‌کند. قبلا آقای اسفرم این ردیف را داشته، اما زمانی که ما اقدام کردیم این ردیف بلاتصدی بوده است. نظر حراست دانشگاه نیز تأیید این ردیف سازمانی بوده است. بنابراین تمامی پروسه قانونی به طور کامل طی شده و همگی مدارک مربوطه موجود است.
یعقوب برفر در پایان گفت: اگر کوچکترین خللی در این استخدام‌ها و درخواست ردیف سازمانی وجود داشت و بنده تقصری در آن داشتم، در هر کجا که نیاز بود حاضر هستم و پاسخگو خواهم بود.
کبنا نیوز ضمن انتشار جوابیه بعقوب برفر مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از انتشار نظرات  دیگر افرادی که در این حوزه بحث و نظری دارند استقبال می‌کند. گفتنی است سایت کبنا نیوز بدون هیچ قصد و غرضی اقدام به انتشار گزارش‌هایی در خصوص استخدام‌های فله‌ای و غیرقانونی خواهد کرد و تا زمان پایان دادن به رویه‌های ندارست دست از مطالبه‌گری برنخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی خان
Iran, Islamic Republic of
حرف نزن کجا بودی امدی تاز تو کار بلد نیستی از کجا امدی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اولا همه کارهایی که ایشون به نام خود تمام کرده در زمان حاج محمدحسینی انجام گرفته ، برادر ایشون یک هفته قبل از اینکه خودش ابلاغ بخوره استخدام شده ، مسئول امور قرداد ها چون میدانست ایشون قراره بیاد جلو جلو بهش امتیاز داد ، داماد ایشان اگر زمین داده باید در همون روستایی یا مکانی که زمین داده اونم سرایدار همون موقع بکار گرفته میشد ، تا جایی ما میدونیم زمین بیمارستان شهید بهشتی مربوط به اداره اوقاف هست نه اقای انگاشته
در مورد بقیه استخدام ها نزدیکان ایشان هم همه میدنن خودت نقش مستقیم داشتی
اصلا تو کار نمی کنی برا دانشگاه جز امتیاز گرفتن از این و اون
کارمند دانشگاه
Romania
جناب/ همه تورا شناختند رستوران .ماشین های لوکس .خونه ویلایی وباغ و.. را از کجا اوردی فکر کنم پرونده هات درهمه جا موجوده...ای بنده خدا که هنوز خودش خونه نداره با چند سال سابقه کار تا اون جایی که من اطلاع دارم
علی
Romania
ایشون جز مدیرانی هست که حتی با خودروی شخصی خودش میاد ومیره
Iran, Islamic Republic of
خندم میاد
علی
Romania
ایشون جز مدیرانی هست که حتی با خودروی شخصی خودش میاد ومیره
صفا
Romania
درود برشرفت برفرجان که جلوی امثال/// را گرفتی
Romania
برفر یکی از کسانی بوده که جلوی امثال محمدحسینی ها را گرفته درود جناب کمایی
حنا
Romania
از روزی که برفر اومده در حوزه پشتیبانی نظم عالی حاکم شده
محمدزاد
Romania
مدیری که شفاف مسایل را میگه ومطرح میکنه باید ستایش شودآفرین بر برفر
نصیر
Romania
احسنت برفر عزیز همیشه حقایق را مطرح کردی
اایشان ازمدیران باعدالت درحوزه دانشگاه عاوم پزشکی هستمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان ازمدیران باعدالت پای کار هستند
زینب
Romania
برید ببینید برفرچطور هزینه ها را کم کرده وجلوی خرابکاری وبی مسولیتی بعضی را در دانشگاه گرفته البته باهمت دکتر پورانفر
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز یعنی الان ایشون مستند جواب دادن !!؟؟؟؟
اقا من یه چیزی میگم اگه راست میگین اینو اجرا کنید
نسبت به اعلام رضایت کارکنان دانشگاه یه نظر خواهی انجام دهید اگر ۵ نفر انگشت شمار از ایشون رضایت داشت هر چه ایشون میگن درست هست
Iran, Islamic Republic of
چون ایشان نرمی نشون نمیده وکار غیرقانونی انجام نمیده دکتربرفر با این سن کمشون مدیری توانمند هستن
Iran, Islamic Republic of
.با هماهنگی و حمایت اقای // هر کاری دلش خواسته انجام داده و در ادامه نیز خواهد انجام داد خیالتان راحت اقا دنبال چی هستید به فکر نان باشید که خربزه اب هست
همه چی رو بردن تامام
علی
Romania
میگم این برفر که توی آموزش وپروش بود چطوری سر از علوم پزشکی درآورد .
Romania
نمیشود از یک اورگان به اورگان دیگر رفت جز اینکه پارتی قوی داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
مثل نماینده قبلی که از استانداری به شرکت نفت رفت
کارمند ام
Iran, Islamic Republic of
مگر اینکه اونجا باشید بدونیدچکار میکنه
به خدا ما تمام روانی شدیم از دست ایشون

شنیدن تا دیدن خیلی فرق میکنه مردم😔😔😔
راننده استیجاری
Iran, Islamic Republic of
پنج نفر فقط راننده اورده اینا هم زمین دادن
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
دونفر دانشگاه رو نابود کردن و دکتر یزدانپناه بی خبر از همه جا را بدنام کردن ...
Iran, Islamic Republic of
دو نفر كيه
Iran, Islamic Republic of
بو بو می
قانع شدیم
واقعا ممنون از جواب قاطع شما

مردم دیگر تو را شنافتند
Iran, Islamic Republic of
اقا یه سوال ذهن منو درگیر کرده
این کجا دکترا گرفته ؟؟؟؟
یا درس میخونه ؟؟
تا جایی که من از نزدیک اطلاع دارم ارشد اونم دانشگاه ازاد یاسوج گرفته
Iran, Islamic Republic of
آقای برفر می خواهی چه چیز را توجیه کنی؟کارات درآمد.از دستگاه امنیتی می خواهیم برخورد کنند/همه اسناد موجود است
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
به خدا همه حرفا
Iran, Islamic Republic of
حتما نهاد های نظارتی یه پرسی وت ایکنن
پردیس
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز وروشنگرلطف کن بیمه واریزی برادرش رو بهتون بده.دوما الان توپ رو انداخت زمین حراست مثل نظرسنجی درمورد بیمه که هیچوقت اثبات نشد...راست میگه اجازه بده با همون فروشگاه لوازم خانگی که اومده بود دانشگاه و دادمیزد که ازش پورسانت گرفته مصاحبه کنین...یا لیست افرادمعرفی شده به بانک هارو اعلام کنه و شما مقایسه کنین بالیست کارمندان.... عصر تکنولوژی هست.مردم اگاه شدند.همانا از رگ گردن به شما نزدیکترند..
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بالی بختت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
یعنی یکی مثل حاج وحید با اون اوبهت بره
عبدل
Iran, Islamic Republic of
اقای برفر دستت رو شد برا ما دیگه
رای بی رای
ت
Iran, Islamic Republic of
مگه برفرکاندید شده هه هه هه
آگاه
Iran, Islamic Republic of
چطور یک نفر که دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی خوانده می تواند استاد دانشگاه دولتی علوم پزشکی شود؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت تجهیزاتی که دکتر ملک پور با هزاران مکافات میاره به نام خودت تمام کن احسنت و ای کر خوب
مردی وراستی
Iran, Islamic Republic of
خیال همتون راحت .دنبال چی هستین /؟.برفر بید نیست که با هر بادی بلرزه .برفر باج بده نیست و شما چون منفعت بی قانونی که قبلا حیف ومیل میکردیدقطع شده طبیعیه که جاتون نمگیره...تمام توضیحاتش با مستند بود وبس ....باز هم بیکار ننشینید و نون ونوایی برای خودتون دست وپاکنید ...این برفر اونی که در نظر شمابوده نیست و با حیف ومیل بودجه های دانشگاه خوشبختانه باتون کنار نمیاد ...
کارمندم
Iran, Islamic Republic of
دکتر خودش کارهای زیاد و مفیدی انجام دادن نیازی ب ثبت کارای دیگران برا خودش نیست
پشتیبانی
Iran, Islamic Republic of
پورانفر رو نابود کردید رفت با کاراتون منتظر بمانید عذابی سخت در انتظار شماست
بهداشت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سامانه سوخت یعنی چه میشه واضح تر توضیح بدی جون دل
عبد ممد
Iran, Islamic Republic of
مهمانسراها تا جایی میدونیم خیلی کمتر شده اون اصلیش رو دادین به یکی از مدیران که تخلفاتتون رو نادیده بگیره
Iran, Islamic Republic of
خوش خوب ایکنه وژادنن وجات بیم صد نفر دنه هم اینهام سر کار پ مث اینگل ایما خوبه ای خل من سر بچیل ایما
دورهان
Iran, Islamic Republic of
خیلی بیشتر از اینایی که گفته شده این اقا نیرو کاشته خیلی
حضرت عباسی وش بپرس جواب رو به من بده
Iran, Islamic Republic of
چطور تمام افرادی که این اقا گذاشته همه زمین دادن و یا ایثار گر هستند ؟؟؟؟
مگه میشه مگه داریم ؟؟؟؟!!!!!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب برفر ابتدا بگم که انتقال خود شما به علوم پزشکی با فشار آقای روشنفکر و دکتر یزدان پناه صورت گرفته.در ثانی شما و آقای افشاردر گروه واتساپی هم درآمد این دانشگاه رو نابود کردید.چیزی که بارها در برخورد با شما دیدم اینه که دکتر یزدانپناه . و انگار همه غلام حلقه به گوش شما هستند.این کارهایی هم که گفتی در زمان حاج وحید محمدحسینی انجام گرفته پس لطف کنید در ندهید/..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وای چقدر بی کلاس و ابتدایی صحبت میکنه
واقعا این کارشناسی ارشد گرفته ؟؟؟؟؟
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدانپناه ادم صاف و با صداقتی بود ، اما امثال این اقا نابودش کردن رفت
دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی اید
عدالت
Iran, Islamic Republic of
دوران بزن در رو تمام شد اقای برفر به زود جواب تمام کارهایتان را خواهید داد ژنرال غلام نژاد داره میاد خودتون را اماده کنید جهت پاسخگویی و بازخواست
مجیدیان
Iran, Islamic Republic of
یکبار رفتم پیش این اقای مدیر ‌به حال این شهر باید خون گریست
بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش یه روزی یه جایی جواب این همه بی عدالتی رو میده مطمئن باش اقای برفر بزدانپناه انسان خوب بود اما تو بدنامش کردی
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
کاش جراتش رو داشتیم حرف بزنیم
اما در اینده ای نزدیک همه چی را در مورد این اقایون خواهم گفت
ارسلان جو‌
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدیم 🤣🤣🤣🤣
جمال
Iran, Islamic Republic of
ککات سال ۹۸ کجا کار میکرد ایا گواهی کار هم دارد ؟؟
بیمه هم دارد ؟ از سازمان محترم بازرسی عاجزانه درخواست داریم همین یه مورد رو بصورت جد پبگیری کند و همه رو در جریان قرار دهد
اگر راست بود ایشان را ارتقا دهید اگر هم دورغ به اشد مجازات برسانید
Iran, Islamic Republic of
نونم چطو استخدام آموزش و پرورش وابیی و بعدش چطور سر از علوم پزشکی درآوردی؟ای نهادل نظارتی دقیقا کوچنن؟
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
یزدانپناه را نابود کردی رفت جناب برفر خدا نابودت کنه
سید
Iran, Islamic Republic of
بمیرم برا خرزام (پرویز یزدان پناه )
مدیری پاک دست...
Romania
بمیر برا خودت بدبخت.. دکتر یزدانپناه به همیچین مدیرانی میبالد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فقط نزدیکای خودشه رو کاشته اسامی همه رو من دارم اگه منتشر میکنی تا همین جا اعلام کنم البته اگه نگه زمین دادن
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
مواردی در مورد این مدیر انقلابی دارم فردا بصورت مکتوب و مستند هم به شما هم به نهادهای نظارتی خواهم داد
سلطون علی
Iran, Islamic Republic of
بابای کن با صندلی اقای برفر تا همیشه چون امثال شما برای همیشه سوخته خواهید شد
انشالله دکتر غلام نژاد برخورد خواهد کرد
نظامی
Iran, Islamic Republic of
دلم درد میگیره از این همه بی عدالتی
ستاد مرکزی
Iran, Islamic Republic of
..سر جی وحید محمد حسینی و مهندس رسول
عبداله عبداله
Iran, Islamic Republic of
هیچ محبوبیتی بین کارکنان ندارن میتوانید برید بپرسید
Iran, Islamic Republic of
جوابت رو میگیری اقای برفر به زودی زود
شمسایی
Iran, Islamic Republic of
نهاد های نظارتی ؟؟
حراست دانشگاه ؟
بازرسی ؟
تخلفات ؟
دقیقا کجایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منصوریان
Iran, Islamic Republic of
خیلی جواب بی مفهوم و نا معلومی داده بسیار ابتدایی و غیره قابل قبول هست این جواب ها
جهرمی
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش به دادمان برسد
بیمارستان بهشتی
Iran, Islamic Republic of
خدا بکشم اگر یو دونه تجهیزات پزشکی چنه و حتی ره هیئت امنای صرفه جویی رو بلد باشه یه استعلام از خانم محمدی بگیرید ببیند اصلا این کجای داستانه
محمد ستاری
Iran, Islamic Republic of
اگر گوش ایکنی د سر جات بشی همون دفاع نکنی بهتره ونظرم خرابترش کنی تاته جونیم
ااااا
Iran, Islamic Republic of
زیلایی هستی درسته؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
توگفتی بقیه هم باور کردن.
آبرو و منزلت دانشگاه هیچوقت اینقدر لگدمال نشده بود.
......
Iran, Islamic Republic of
آقای / اینقدر برای خودت کامنت مفت نذار.
خودت از همه بدتر بودی.
Romania
همچین میگه برادرم قبل از من اومده استخدام شده ومدرک رو میکنه برادر میشه امسال نامه ای حکمی برا فردی بنویسی ولی تاریخش دو سال قبل ثبت کنی این توجیه ومدرک درستی نیست همه میدانن تا خودت نیامده ب. دی برادرت راه دانشگاه هم بلد نبود اگر مسولین. وبازرسین قضایی ور.ود نکنن در آخرت جوابگو خواهند بود
Iran, Islamic Republic of
کبنا عزیز
تمام حرفا‌ش درسته بنده خدا گناه داره الکی دارن دنبالش حرف میزنن...
بنده خدا خودش این خبرو میخونه هم خندش میگیره!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط توهین به شعور مخاطبین، لطفا جمع کنید این بی حرمتی هارا ، ایشون عددی نیست که بخاد بعد از اون همه کارهای خلاف بیاد دفاع کنه ، اولا اگه واقعا کسی پیگیر این قضایا است امار نیروهایی که از چین تو دو سال اخیرتحت هر عنوانی در علوم پزشکی مشغول شدند را بگیرید تا اوضاع دستتون بیاد و بعدش این دانشگاه با این عریض و طویلی خواب بودند که تا دو سال هیچ امکانات رفاهی نداشتند و همه را این آقا انجام داده و آخر هم مگه ایشون و خانواده و بستگانش چه خدمتی کردند که هر کاری دلش خواسته انجام داده و حق به جانب صحبت میکنه در صورتیکه فرزند شهید عزیزمان از نبود شغل خودکشی میکنه نمیشد اون مرحوم هم راننده میشد تو این دانشگاه تا لقمه ای نون برای خانواده اش در بیاره و تحت فشار نباشه ای وای ای داد و بیداد از این بی عدالتی
اااا
Iran, Islamic Republic of
ببین یکلام دلش خاست تا تو بترکی
محسنی
Korea, Republic of
سلام و درود
هیچ سیستمی در کشور ما بی عیب و ایراد نیست و علوم پزشکی هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود اما چرا بابد جوانان را بخاطر مسائل سیاسی تخریب کرد جناب برفر جوان هستند و پای کار و خدمات ارزشمندی داشته اند ایشان مثل هر مدیری کار سیاسی کرده اند و خلاف هم نیست اما مغرضانه تخریب نکنید
احمدی
Korea, Republic of
درود بر جناب برفر

واقعا در برخی کامنت ها حب و بغض های سیاسی تابلو هست
سقاوه
Romania
سلام و درود به دکتر برفر عزیز
چون آقای دکتر منتصب به جناب آقای دکتر روشنفکر هست مدام ایشان را تخریب می‌کنند ولذا جناب دکتر برفر از جوانان پاکدست و نخبه استان هست و مطمئن باشید با این کارهاتون جلوی ظلم و فساد را خواهد گرفت وای بر کسانی که به ناحق تخریب میکنن جوانان پر شور ندای وحدت را
محمدی اصل
Romania
درود بر دکتر برفر واقعا از زمانی که تصدی مدیر رفاهی دانشگاه رو عهده دار شدند تحول خوبی در این مجموعه صورت گرفته
محبی
Korea, Republic of
تنگ نظری بخاطر مسائل سیاسی و منطقه ای بیداد میکنه اینقدر به این مسائل دامن نزنید گناه برفر چیست ؟ حمایت از نمایتده مورد نظر خود ؟ یا گناهش این است از یک منطقه خاص نیست ؟ سیستم علوم پزشکی در دوران یزدان پناه بی شک از پاک ترین دوران ها می باشد یکسری به گذشته این دانشگاه بزنید ببینید تمامی استخدامی ها و ورودی ها از کدام طیف و منطقه هستند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
میشه ازش بپرسید چه امتیازی داشتی که یزدان پناه با تلاش بی وفقه شما را مامور برد علوم پزشکی و با این همه ترفند انتقال داد و بعدش چطو به این پست رسیدی ، همکاران میدونن، لازمه قانونی پیگیری بشه تا واقعا توانمندی ایشون اطلاع رسانی بشه
س ق ا وه
Romania
درود خدا بر دکتر برفر با اقتدار
چوب خدا صدا ندارد ای کسانی که جوانی با اندیشه و اصالت را به ناحق تخریب میکنید از خدا بترسید
ایشان جوانی مومن ، انقلابی و خدا ترس هست و جلوی بی عدالتی ها ایستاده
شماها نمی‌تونید ایشان را زمین بزنید چون خدا با اوست
اسدی
Korea, Republic of
خداوکیلی در دوران گذشته این حرگات نبود ؟ مگه چه اتفاقی انجام داده ؟ مگه اختلاس کرده ؟ به گناه اینکه از طیف یک کاندید خاص نیست یا هم فکر با ما نیست باید تخریب بشه ؟ دنیای خودتون و خراب نکنید اقای برفر یک جوان جویای نام است و باید کمک کرد به این جوانان
حسین
Iran, Islamic Republic of
حالا که جلوی همه ی زد و بند ها رو توی دانشگاه علوم پزشکی گرفته اینجور افتادن دنبالش .
تقوی نسب
Romania
فکر کنم این وسط یکی داره با دکتر برفر دشمنی میکنه ولی کور خوندن
امیری
Korea, Republic of
حقیر یک بار به جناب برفر مراجعه کردم باوجوی که همفکر و هم طایفه ای ایشان نبودم خدا گواه است بدون ذره ای کوتاهی نسبت به انجام درخواستم همکاری داشتند تا یک چیزی رو با چشای خودتون نبینید عزیزان باور نکنید این همه تهمت و تخریب روا نیست در حق همدیگر
جججج
Iran, Islamic Republic of
حتما نهات سرکار😂😂😂
پیمانکار
Romania
خداقوت دکتر عزیز
س ق
Romania
سلام استاد زبردست اهل قلم و اندیشه
دکتر بیدی نیست که از این بادها بلرزه به مانند کوه دنا و بلوط ریشه در خاک محکم و استوار هستند درود بر جوانان ندای وحدت
عزیزی
Korea, Republic of
جناب برفر مگه قتل کردند ؟ این همه تهمت به مردم خسته نشدین ؟ چرا اینقدر بخاطر مسائل سیاسی همدیگر را تخریب میکنید
.....
Korea, Republic of
اولین بار است اسم ایشون را میشنوم اما واقعا شهامت میخواد مدیری بیاید و با صداقت و شفافیت تمام در مورد خانواده اش اظهار نظر کند همه مدیران از پاسخگویی فراری هستند درود بر شما جناب برفر جدا از اظهارات واقعا کار پسندیده ای انجام دادند
امیر خدایاری
Romania
درود بر جناب برفر آدم متواضع واقعا آدم کاردان و دلسوز و کاربلدی هست
این همه تخریب ایشان انصاف نیست
عباس
Iran, Islamic Republic of
زمان همه چیز را روشن میکند نه زبان. یعقوب برفر جوانی پویا ،علمی، که انشالله در اینده شاهد ارتقاء بیشتر ایشون هستیم .
استیجاری راننده
Romania
متاسفانه سیستم علوم پزشکی قدردان نیستن و هر شخصی هم داره به نحو احسنت کارشو انجام میده در صددن که با اون شخص مقابله کنند
ز
Iran, Islamic Republic of
باید کویر شد تا خورشید رو آن گونه که هست دید. برفر جوانی خوشنام و اتش فشانی که در متن محرومان فوران کرد.
زینب
Iran, Islamic Republic of
باد با چراغ خاموش کاری ندارد اگر در سختی باشی روشنی. جناب برفر رودها وقتی میخواهند زلال شوند در سخت ترین لایه های زمین ریاضت میکشند .درود بر شما
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
وای از این همه تهمت و افترا
خداوکیلی خسته نشدین ؟ بهتره یکسری هم به خیانت مدیران گذشته و اون ننگ بزرگ‌در بیمارستان جلیل بزنید که از یک خانواده ۲۶ نفر باهم اورده بودند
Iran, Islamic Republic of
منظورت اقوام حاج زارع است؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما فقط دنبال انتقام سیاسی هستید وگرنه مدیران گذشته بالاخص علوم پزشکی جایگاه و پایگاه یک طیف خاص بود والله طایفه اقای یزدان‌پناه اکثرشون از اینکه باهاشون همکاری نمیکنند گلایه دارند هیچ وقت ندیدم اقای یزدان پناه تعصبات بی جا داشته باشند
علیشیر
Iran, Islamic Republic of
هرچی کردم که یک جمله این بنده خدا رو باور کنم نشد مطمئن هستم بقیه هم همینطور البته خودشان هم باور نکردن ولی نهادهای بالادستی قطعا با همون رابطه های که مرسوم هست باورم نکنن !!!!!می‌پذیرند و وووو کلور توش درنمیاد بدبخت مردم بی صحاب
فاضل
Iran, Islamic Republic of
کبنا عزیز هرچه مطلب خوندم همه از طیف مخالفان بود بهتره جوابیه کسانی که از شفافیت و پاسخگویی جناب برفر حمایت کرده اند را هم‌منتشر کنی
خدارحمی
Iran, Islamic Republic of
که په چتونه سی دوتا نیروی خدماتی ایطو مردم تهمت ایزنیت ایشا تمام بخاطر مسایل سیاسی گپ ایزنیت نی سی خدا
بهمن یار
Iran, Islamic Republic of
یکبار برای کاری پیش اقای برفر رفتم باوجودی نه هم طایفه ایش بودم نه هم خط سیاسیش با جدیت کارمو پیگیر کرد قبلا از رجوع به ایشان ذهنیت منفی داشتم تا چیزی رو به عینه نبینید در مورد مردم قضاوت نکنید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
امان از کینه توزی سیاسی که جز تهمت و افترا چیزی در بر نداره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه این فرد از روز اول بناش رو بر پارتی بازی و انجام امور شخصی و... گذاشت... تقصیری هم نداره، تقصیر کسیه که به این قدرت داره
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگه از کارهای ایشان این بوده که میفتاده دنبال نمره از اساتید برای فک و فامیلهاش.
Iran, Islamic Republic of
این آقا که فامیل دکتر یزدانپناه هست چکارش دارید؟تحصیلاتش غیرمرتبط هست/ ،کارای بقیه رو به اسم خودش میزنه، اصلا مهم نیست!
Iran, Islamic Republic of
خواهر زاده دکتر یزدان پناه هست
Iran, Islamic Republic of
سلام / یه ادم چندنفرمیتونه بیاره سرکار داداشت مرکزبهداشت خواهرت بادامادت بیمارستان شهیدبهشتی پسر های خواهرات راننده دانشگاه هم بگم یابسه بعدش پیمان راننده های استیجاری مرکزبهداشت بویراحمد ودانشگاه روبه اسم اقای بخشایش یه بچه ۸۰برداشتی فکرمیکنی/بخدا تاامثال جنابعالی هستن دیگه کسی به روشنفکر رای نمیده...
Iran, Islamic Republic of
برفر ۳ تا از فامیلهاشو اورده
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب برفراین حرفهابه دردخودت میخوره ولطفابه این سئوالات پاسخ دهید1-فرمودی دامادتون زمین داده ودرقبال ان امده سرکار.برادراگردرقبال زمین دادن می رفتن سرکارچرادرلوداب خودمون خیلی زمین دادن ونرفتن سرکارفقط این قانون شامل حال دامادشماشده2-آیااگرشمانبودید5هکتارزمین داده بودمی آمدسرکار3-برادرت ازنخبگان بودکه جلوترازشماآمدروی کار4-برادرجان زمان یزدانپناه دانشگاه علوم پزشکی شده محل اشتغال بستگانتون5-مگه قطح رجال هست که هرجامیریم تاشمایه سابقه ای دارید6-موندم چرانگفتیدکه خودتون هم زمان زارع این پست راگرفتید7-ازرای دادن به روشنفکرپشیمانیم8-ازسازمان بازرسی استدعاداریم همانطوریکه روی استخدام های بیمارستان جلیل حساس شدیدوهمه رااخراج کردیدروی استخدام های دانشگاه علوم پزشکی درزمان یزدانپناه هم حساس باشید
خلیفه تهله خار
Romania
سلام وصلوات
احسنت بر جوان انقلابی و کارامد جناب برفر که در زمان مدیریت ایشان شاهدسرازیر شدن امکانات و تجهیزات به مراکزبهداشتی و درمانی و کمکهای خیرین به مراکز درمانی وبهداشتی بودیم وخداراشاهدمیگیرم تاحالا در هیچگونه کارغیرقانونی نقشیرنداشته
Iran, Islamic Republic of
خدا برنت
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا بیخود هرکی یه پست میگیره داخل این استان بهش پیشوند دکتر اضافه میکنین این اقای برفر به زور لیسانس بهداشت گرفته دکتر کجا بود هی دکتر دکتر میکنید اخه این چه تفکری هست در این استان ، بی خود همه رو گنده میکنین
کارمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا نهاد های بازرسی بررسی کنند که مثلا همین سیستم وام میگن به چه کسانی تعلق گرفته به جز یه طیف خاص
عباد
Iran, Islamic Republic of
نظر بسیار خوبی هست ولی حداقل دو دوره مدیریت قبلی را هم بررسی کنند
به نظرم اگر نهادهای نظارتی ورود نمایند خیلی ها انفصال از خدمت می گیرند
سید علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تا آنجایی که ما آقای برفر را می شناسیم ایشان فردی قانون مند می باشد و همیشه مردان بزرگ دشمنانی دارند . آقای برفر به علت اینکه باج به کسی نمی دهد فقط قانون را سرمنشأ کارهای خود میداند. کبنانیوز خواهشا از تفرقه‌افکنی دست بردار. مردم به انداز کافی مشکل دارند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خوب تعدادی از سهمیه ها ایثارگران و تعدادی هم زمین داران و تعدادی هم فامیل و طرفدار نماینده و مدیران پس بقیه مردم باید بروند زنده به کور شن
حمید
Ukraine
دانشگاه در زمان یزدان پناه دانشگاه شد
وگرنه قبلش ویرانه ای بیش نبود
نمیدونم دوستان از چی دادن میسوزن
ولی هر جاتون میسوزه آب بریزید
دکتر برفر هیچ غل و غش نداره
فقط دارید از این میسوزید که دستتون کوتاه شد
قربون خدا برم که عین سرطان شده رو دل همتون
اگه ایرادی داشت تا الان کنار میرفت
دوره یزدان پناه پاکترین دوره دانشگاه علوم پزشکی
بود به خاطر این که همه سوراخ سمبه هایی شما درس کردید رو گرفت
شما که میسوزید ما بیشتر حال ميکنيم
زنده باد دکتر پرویز یزدان پناه
و دکتر یعقوب برفر
همکار
Iran, Islamic Republic of
گر جگر شیر نداری سفر عشق نرو دکتر برفر جرئت همه چیز را دارد صداقت شرافت راستی قلب بزرگی هم دارد
حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای برفر مدیر پاک دست امانتدار فقط خلافش این است که پاک است کسی که شبانه روز وقت خود را برای اداری تلف کرده
انصاف
Iran, Islamic Republic of
مخاطبین عزیز برفر یک آدم یک رو پاک هیچگونه نقطه ضعفی ندارد دنبال چه می گردید چشم حسود کور شود انشالا
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای برفر یکی از بهترین مدیران جوان در استان است که باید حمایت شود ب یانصافی است اگر در مورد ایشان منفی بگیم مدیر مقتدر و شجاع و توانمند
صادق جلیلی
Iran, Islamic Republic of
بخدا برفر کارش درسته واقعا نباید خود زنی کنیم در مورد استان
Iran, Islamic Republic of
ایشان مدیری توانمند وباعدالت هست وهمه ی کارهای ایشان طبق قانون و مقررات انجام میشود ومیان هیچ کس تبعیض قائل نمیشود
Iran, Islamic Republic of
تا جایی ک ما اطلاع داریم کارها و وضایف دکتر برفر در چهار چوب قانون و سند دار هستند و با عدل کامل کارش رو انجام میدهد
مخالف برفر به خدا
Iran, Islamic Republic of
من به خدا مخالفش،بودم ولی ایشان انسان توانمند است و بر اساس عقد این متن نوشته شد چرا بر رویی عقده همه چیز می نویسیم
Iran, Islamic Republic of
یه مورد بیار که براساس راه اندازی سامانه فرستادیتشه برا گرفتن وام ازبانک،،،ما رو سامانه ثبت نام میکنیم سرگرم ودلخوشیم اما اونور لیستهای سلیقه ای میروه برا دریافت،،،ای خدا کرونا بیا خشکسالی ...
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
. سیستم های امنیتی که ایشان را تایید کردند.
علی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بویر احمدی در شهر یاسوج واقعا برخودم لازم میدارم از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی دکتر یزدان پناه وابت پاک دستی و گماردن مدیری توانمد همانند دکتر برفر تشکر می کنم زیرا این هایی که نظر مخالف می دهند البته منافعشان به خطر افتاده و چرا در سال های قبل آن همه در علوم پزشکی بخور بخور بود خبری از این انتقادات نبود آن کس که پاک است از مصاحبه چه باک است
علی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بویر احمدی از دکتر پرویز قزدان پناه به عنوان مدیری پاک دست و بخاطر گماردن مدیران توانمندی همچون دکتر برفر که مدیری لایق و توانمند و پاکدست هستند تشکر می نمایم .
آن کس که پاک هست از مصاحبه چه باک است شما چرا در دوره دکتر ایلامی که آن وضعیت اسفناک و بخور بخور بود انتقاد نمی کردید لابد منافع شخصی شما بخطر افتاده .
سیسختی
Romania
من هم سیسختی بودم وپرستار قبل از دکتر یزدانپناه و/که شمااینقد تخریب میکنید برام پاپوش درست کردن و اخراجمون کردن چند نفربودیم وبهمون تهمت زدن که فحش دادیم درزمان همون آقاهایی ک سنگشون رابه سینه میزنید به خیلی از ماها ظلم شد وافسوس میخورم که شماها دارین افراد پاکدست و توامند را کورکورانه وعقده ای تخریب میکنی
مجیدیان
Romania
آفرین بر دکتر یزدانپناه و نیروی توانمشون دکتر برفر عزیز.. من ازاینکه این کامنت ها را میخونم خیلی غصه میخورم ازاینکه این کامنت ها در شان آقای برفر نیستن همانطور هم که تو حرفاش صداقت دیدم و ایشون واقعا توانمند و پای کار هستن خیلی دوسش دارم من یک بار بیشتر باایشون ملاقات نداشتم اما واقعا فهمیدم ک کاش چندتا مدیر مثل ایشون دلسوز داشتیم چه خوب میشد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
کبنا هم شده منبع دروغ پراکنی و جوابیه های غلط
به امید خدا با رفتن این مدیریت مشخص خواهد شد که جایگاه ایشون کجاست.
به امید خدا
خدا بزرگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام هرچه حرف زده. خواهرش .ودامادش وبرادرش را استخدام کرده طبق کلام الله دروغ نمیگم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی بهش بگه س... هست امسال کارمند بیمارستان شهید بهشتی شده کجا زمین داده به دانشگاه .در عجبم خواهر برفر داماد برفر و برادر برفر امسال استخدام دانشگاه شدند .یعنی زمین به دانشگاه دادند
Iran, Islamic Republic of
ما که چیزی ندیدیم
ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب برفر، مدارک ایثارگری افراد را رو کنید. تا جایی که می دانیم خانواده شما ایثارگر نیستن. ایثارگران رو با این حرفات بدنام نکن.
چین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر برفر مدیری توان مند و دلسوز (کور شود آن کس که نتوان دید)
Iran, Islamic Republic of
آفرین
واقعا معلوم شد کاملا عدالت را رعایت کرده آید
مملکت به این آدما نیاز داره
امیدوارم که ادامه بدین
من
Iran, Islamic Republic of
کامنت های که بنفع این گل پسر گذاشتن همش کار خودش و اقوامشه وگرنه وضعیت ایشون کاملا مشخصه ..
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
این اقای برفر یک معلم ابتدایی بود چطور سر از علوم پزشکی در اورد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه وبرفرکلی پارتی بازی کرده دردانشگاه
محسن
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی رانابود کرد// ما ازدکتر نگین تاجی محترم و دکتر صالحی ریس بازرسی استان ودادستان محترم استان واستاندار محترم خواهشمندیم هرچه ۳پرویز یزداپناه ویعقوب برفر را دردادگاه
علی
Iran, Islamic Republic of
دشمناش امثال جنابعالی مطمعنا خوب نمیگن
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1