تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۷۰۲۱۹
یادداشت؛

چرا موحد مجدداً با اقبال عمومی روبرو خواهد شد؟

۳۰
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا موحد مجدداً با اقبال عمومی روبرو خواهد شد؟
کبنا ؛بی شک سید محمد موحد از جهت اعتماد مردم و حضور در مجلس شورای اسلامی در نزدیک به چهار دهه صاحب یک رکورد ابدی و دست نیافتنی است.
چهره‌ای که از دوره دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه و گچساران پا به این وادی گذاشت و هر دوره که در صحنه حاضر بود با حمایت و اعتماد مردمی بالا مواجه گردید. ممکن است نوجوانان به یاد نیاورند اما آنان که سنشان بالاتر است بخوبی به یاد می‌آورند که تاریخ کهگیلویه بزرگ با نام سید محمد موحد گره خورده است و کیست که این جاودانگی و ماندگاری را بخواهد دست کم و یا اتفاقی جلوه دهد.
نکته مهم‌تر در مورد حضور موحد در صحنه انتخابات درخواست و مطالبه مردم برای حضور وی بوده است و شاید اگر این سطح از درخواست و مطالبات مردمی نمی‌بود موحد این همه در صحنه انتخابات حاضر نمی‌شد. همچنانکه بار دیگر و در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مطالبه عمومی سبب شد موحد احساس وظیفه نماید و نامزد این دوره از انتخابات شود. با وجودی که موحد به کار نمایندگی مشغول است و خود و اطرافیانش ترجیح داده‌اند کمتر در فضای مجازی خودنمایی کنند ولی واقعیت میدان نشان می‌دهد که استقبال از وی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و بعد از اکراه موحد از تبلیغات و پرداختن به کار‌های صرف نمایندگی در دو هفته گذشته که وی به دعوت مردم لبیک گفت و به دیدار گروه‌هایی از آن‌ها رفت؛ شاهد استقبال‌های تاریخی از وی در نقاط مختلف حوزه انتخابیه بودیم که یقیناً در در روز‌ها و هفته‌های آینده شاهد افزایش این دعوت‌ها و استقبال‌های مردمی خواهیم بود. براستی راز این ماندگاری و گره خوردن نام موحد با اپدیت چیست؟ آیا جز مردمی بودن و خدمات ارزنده موحد در دوره‌های مختلف نمایندگی چیز دیگری بوده است؟ مگر نه این است که موحد در تمام این چهار دهه خود را وقف کار و پیگیری مطالبات مردم کرده است و خود را ذره‌ای از اقیانوس بی‌کران مردم میدانست.
بی‌شک می‌توان بر عملکرد موحد نقد وارد کرد اما هر نقدی باید متناسب با واقعیات بیرونی جامعه باشد و انتظارات نیز باید به نسبت همین واقعیات سنجیده و ارزیابی شوند. موحد خود بهتر از هر کسی از باید و نباید‌های حوزه انتخابیه اطلاع دارد و بیشتر از هر کسی پیگیر رفع و حل این مشکلات بوده است و مردم نیز این را بخوبی می‌دانند که اگر غیر از این می‌بود حداقل در آخرین دوره حضور موحد در انتخابات آن حمایت و رای بالا برای وی پیش نمی‌آمد.
هم اینک نیز ما شاهد تکرار حماسه‌های مردمی همچون سال‌های ۱۳۷۰، ۱۳۷۴، ۱۳۷۸، ۱۳۸۲، ۱۳۹۸ در کهگیلویه بزرگ هستیم و شکی وجود ندارد که حماسه آخر باشکوهتر از حماسه‌های قبلی تکرار خواهد شد.
و نکته مهم‌تر آن که این همه موفقیت و موفقیت پیش رو بدور از هر گونه هیاهو و غوغاسالاری و یا تمسک به رفتار‌های غیراخلاقی و تخریب دیگران صورت خواهد گرفت؛ همان گونه که پیش از این نیز همین گونه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود و احسنت براین کلام واقعا که موحد خودرا وقف مردم کرده است واین استقبال نشان از مردمی بودن اوست
Iran, Islamic Republic of
جدن خجالت داره
چهل سال بدبختی
وعده ی سرخرمن برای عوام
اما برای خواص درسته ..به کار گیری نیرو ..وام ...
انتخاب مدیران قوم و قبیله ای .. طولیونی .. راکی ...ورضا توفیقی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این هم از الطاف الهی ولطف مردم است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این دوره فقط با اقبال روستای طولیان و راک و دوریزگان همراه است از اقبال بقیه طوایف و ایلات و مناطق خبری نیست . چون در این دوره هیچگونه حمایتی از بقیه نداشت فقط همین سه تا روستا گل سر سبد بودند بقیه ول معتل بودند.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا دارید خودتون رو گول میزنید؟؟
در این دوره آنقدر فامیل بازی توسط ایشان به اوج رسیده که دیگر آتشین ترین طرفداران منصف ایشان روی حمایت از ایشان را ندارند
Iran, Islamic Republic of
خودت میبری خودت میدوزی اصلا موحد هرگز با اقبال عمومی روبرو نبوده و نیست چرا موحد به اقشار عمومی مردم کاری ندارد همیشه نماینده تعداد کمی پول دار بوده است چون به ضمه خودش می تواند با پولدارها همیشه رای مردم را زهی خیال باطل احاد مردم از موحد زرنگتر شده اند کاسه موحد را مردم واژگون کرده اند و دیگر گول هیاهو و جنجال های پر طمطراق را نمی خورند دیگر خرید و فروش آرا امکان پذیر نمی باشد هر رای مردم برابر است با تمام دنیا و دنیا طلبی/دست موحد برای مرد بزرگ و آگاه کهکیلویه بزرگ رو شده است / فکر می کرد می تواند ارزش انسان‌های بزرگ و ارزشی و ارزشمند را می تواند بخرد سر موحد به سنگ خورده است حتی مردم انتظار دارند که شورای محترم نگهبان به خاطر تخلفات زیاد ایشان را رد صلاحیت نمایند و اقتدار و پاکی نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ نمایند
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
موحد انقلابی دوباره انتخابی
مردم
Iran, Islamic Republic of
مردم داری و حل و پیگیری مشکل مردم باعث چندباره انتخاب شدن موحد است
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقیانوس بی کران مردم این دوره به کسی رای میده که قدردان رای شان باشد، با احداث پروژه های ملی، برای حل مشکل اشتغال، برای نه گفتن به قوم گرایی،،،، نه به تکرار....
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدا موحد کارش تمومه .بهتره که از کاندیداتوری استعفا بده .
Iran, Islamic Republic of
پول همه کار می‌کند
موحد بدون پول یه قدم بر نمیدارد
بهرام
Iran, Islamic Republic of
ک جم کن جون خودت یعنی هر جا حرف موحد میاد وسط نفرینش میکنن
کبنا
Iran, Islamic Republic of
فک نکنم دیگه کسی رای بهش بده ، احتمال خیلی زیاد نفر سوم میشه
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
سعی کنیم چاپلوس نباشیم و از سر تملق متنی ننویسیم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
موحد بی موحد دیگه
هاتف
Iran, Islamic Republic of
کی بهتون گفته با اقبال روبرو میشه ؟ ب جدش قسم دیگه رنگ مجلس رو نمیبینه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اینکه امروز کهکیلویه این همه شکوفا شده و در کشور از لحاظ عمران و آبادی رتبه یک را کسب کرده و نزخ بیکاری به صفر رسیده و از تمام نقاط ایران به کهکیلویه مهاجرت می کنند و و هزاران کارخانه احداث شده مرهون خدمات چهل سال خدمت بی منت اقای موحد هست.وردوی ها و خروجی های شهر دهدشت بوی گل عطر می دهد.در این چهل سال خدمت بی منت در کهگیلویه نرخ دزدی به صفر رسیده .جوانان به راحتی شغل پیدا می کنند و محبور نیستند مثل بقیه استانهای کشور به عسلویه بروند.نرخ ازدواج به صد در صد رسیده. خدا را شکر کهگیلویه مثل گچساران چندین بیمارستان دارد که مردم هیچ دغدغه ای ندارند.خیابانهای دهدشت مثل گچساران سنگ فرش شده‌اند. این همه نعمت برای مرد کهگیلویه. خدا را شکر که مردم کهگیلویه چنین نماینده ای دارند.کاش ما مردم گچساران چنین نماینده ای داشتیم.
خطیرلل چرام
Iran, Islamic Republic of
جون خوم‌چون به قوای که بهمون ندادعمل نکردکاغذسرقلم سیش میکشم بیشتر20000هزارهم رای نیارد
2
Iran, Islamic Republic of
رانت وخواسته های پیمانکاران عزیز
8
Iran, Islamic Republic of
24 سال کهکیلیویه در انزوا وعدم توسعه یافتگی
Iran, Islamic Republic of
به امید حق همیشه پیروز
شمس
Iran, Islamic Republic of
مسخره است
هیچ اعتمادی به ایشون نیست
همت
Iran, Islamic Republic of
متن رو اصلا نخوندم چون نوشته ای که درباره این آقا هست اصلا ارزش خواندن ندارد!!!!!
فقط این رو خوب میدونم که کسانی که به این آقا رای بدن ا//
United Kingdom
خاک تو سر تو ک اینو نوشتی،امثال تو باعث نابودی کهگیلویه شدی
بشیر
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه حاج موحد درگچساران حاج جعفری دربویراحمدحاج منتظریان پیروز قطعی انتخابات است
لند ه ای
Iran, Islamic Republic of
بخت بوم اید فعه پاته من مجلس نینی،بگو چرا ،خوم شخصا من اتاق یکی از مدیرلت که خوت مدیرش کردی بیروم هی تبلیغ ایکه سی بزرگواری ،کجای کاری سی محمد
ابراهیم از طولیان
India
سالی که نکوست از بهارش پیداست...
دست و پا زدن طیف موحد با انتشار یادداشت های زورکی و آبکی و بی‌محتوا نشان میدهد که وضعیت سیاسی موحد بسیار آشفته است و اقبالی برای حضور در انتخابات ندارد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چون مردم حق و حقوق خودشون را نمی دانند.
سید جواد
United Kingdom
این متن تبلیغی است وقطعا چنین نیست واین دور با ادوارگذشته متفاوت است.((جز شهرستان بهمئی که محدود هستند وخبری ازسایرشهرستانها ومرکزاستان ندارند وتوقعی جز درشهرستان خود ندارند، تاکنون ازایشان استقبالی نشد))
به‌دلایل زیر موحداین دور تمام می‌شود.
1.این دور همه پستهای حساس ومهم را به بستگان واقارب خود داده وباعث رواج فرهنگ شنیع قومیت گردید ونارضایتی شدیدی در کهگیلویه بزرگ ایجاد کرد
2. این دور فاصله ایشان با مردم زیاد شده ونتوانست پاسخگوی مطالبات تماس‌های مردم باشد ناراضیان زیادی دارد
3.در استخدام ها وسفارشات نیز عدالت را رعایت نکرد، اقوال و عده های خود را نتوانست دراین زمینه عملی نماید نمونه باید لیست افرادی که سفارشی در پتروشیمی دهدشت مشغول شدند افشا شودتا مردم متوجه افکار قومی وروابط ناصحیح شوند.
4.افرادی که طی 4دهه گذشته همراه ایشان بودند از ایشان جداشدند کسانی که الگوی وفاداری به جریان ایشان بودند
چرام: علیدادی.عالی نسب، عابدی،نعمتی، باقریان و...
بهمئی :خانواده لطفی. خوب نژاد، ظفری،منصوری،سپهر،تقوی، حدادی، جوانمرد،علوی، انصاری، حشمتی، جهانیانی، عادلنیا، طاهری و...
لنده: تقوی،تقوی نژاد، محمدخانی، حسن پور، جعفری، مرادی، محمدی، سیاوش و...
قلعه رئیسی: فاطمیان، فیاض بخش، الهی، حکمت نیا،رحیمی، پیرایش، آذریون و...
سوق دیشموک سرفاریاب وبخش مرکزی نیز ازاین قاعده مستثنی نیست.
5.درشهرستانها افرادی عنان کار رابه دست گرفتند واختیارات را بدست گرفتند که مقبولیت عام نداشتند ونارضایتی شدیدی ایجاد کردند.
6.انتخاب برادرش بعنوان مسؤل دفتر نماینده وعملکرد ایشان باعث شده افراد زیادی ازایشان تبری بجویند.
7.اکثر افرادی که منصوب کردند افراد ضعيف ناتوانی هستند وتوانایی جمع کردند ندارند
8.مهمترین دلیل اینکه ایشان آخرین دور نمایندگی هست ودور استراحت وتهران نشینی است وبا توجه به اینکه منبعد نیاز به رای مردم ندارد قطعا دیگه پاسخگو نیست و لیلی بر پاسخگویی ندارد مردم نیز دیگر اهرم فشاری جهت اصرار بر درخواست ندارد وباید ملتمسانه اقدام کنند که نتيجه نیز نخواهد داشت معمولأ دور آخر نمایندگان دور استراحت است
9. کهگیلویه دیگه ظرفیت فقر وفلاکتش تکمیل شده است
Iran, Islamic Republic of
اگر نظر مردمه ایخو دیه نیایه مردم دلشو نیخو بیی خیالت راحت یکی و خوبی نومته نیگو دیگه گذشت
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1