کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

چرا موحد مجدداً با اقبال عمومی روبرو خواهد شد؟

19 آذر 1402 ساعت 10:40

بی شک سید محمد موحد از جهت اعتماد مردم و حضور در مجلس شورای اسلامی در نزدیک به چهار دهه صاحب یک رکورد ابدی و دست نیافتنی است.


بی شک سید محمد موحد از جهت اعتماد مردم و حضور در مجلس شورای اسلامی در نزدیک به چهار دهه صاحب یک رکورد ابدی و دست نیافتنی است.
چهره‌ای که از دوره دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه و گچساران پا به این وادی گذاشت و هر دوره که در صحنه حاضر بود با حمایت و اعتماد مردمی بالا مواجه گردید. ممکن است نوجوانان به یاد نیاورند اما آنان که سنشان بالاتر است بخوبی به یاد می‌آورند که تاریخ کهگیلویه بزرگ با نام سید محمد موحد گره خورده است و کیست که این جاودانگی و ماندگاری را بخواهد دست کم و یا اتفاقی جلوه دهد.
نکته مهم‌تر در مورد حضور موحد در صحنه انتخابات درخواست و مطالبه مردم برای حضور وی بوده است و شاید اگر این سطح از درخواست و مطالبات مردمی نمی‌بود موحد این همه در صحنه انتخابات حاضر نمی‌شد. همچنانکه بار دیگر و در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مطالبه عمومی سبب شد موحد احساس وظیفه نماید و نامزد این دوره از انتخابات شود. با وجودی که موحد به کار نمایندگی مشغول است و خود و اطرافیانش ترجیح داده‌اند کمتر در فضای مجازی خودنمایی کنند ولی واقعیت میدان نشان می‌دهد که استقبال از وی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و بعد از اکراه موحد از تبلیغات و پرداختن به کار‌های صرف نمایندگی در دو هفته گذشته که وی به دعوت مردم لبیک گفت و به دیدار گروه‌هایی از آن‌ها رفت؛ شاهد استقبال‌های تاریخی از وی در نقاط مختلف حوزه انتخابیه بودیم که یقیناً در در روز‌ها و هفته‌های آینده شاهد افزایش این دعوت‌ها و استقبال‌های مردمی خواهیم بود. براستی راز این ماندگاری و گره خوردن نام موحد با اپدیت چیست؟ آیا جز مردمی بودن و خدمات ارزنده موحد در دوره‌های مختلف نمایندگی چیز دیگری بوده است؟ مگر نه این است که موحد در تمام این چهار دهه خود را وقف کار و پیگیری مطالبات مردم کرده است و خود را ذره‌ای از اقیانوس بی‌کران مردم میدانست.
بی‌شک می‌توان بر عملکرد موحد نقد وارد کرد اما هر نقدی باید متناسب با واقعیات بیرونی جامعه باشد و انتظارات نیز باید به نسبت همین واقعیات سنجیده و ارزیابی شوند. موحد خود بهتر از هر کسی از باید و نباید‌های حوزه انتخابیه اطلاع دارد و بیشتر از هر کسی پیگیر رفع و حل این مشکلات بوده است و مردم نیز این را بخوبی می‌دانند که اگر غیر از این می‌بود حداقل در آخرین دوره حضور موحد در انتخابات آن حمایت و رای بالا برای وی پیش نمی‌آمد.
هم اینک نیز ما شاهد تکرار حماسه‌های مردمی همچون سال‌های ۱۳۷۰، ۱۳۷۴، ۱۳۷۸، ۱۳۸۲، ۱۳۹۸ در کهگیلویه بزرگ هستیم و شکی وجود ندارد که حماسه آخر باشکوهتر از حماسه‌های قبلی تکرار خواهد شد.
و نکته مهم‌تر آن که این همه موفقیت و موفقیت پیش رو بدور از هر گونه هیاهو و غوغاسالاری و یا تمسک به رفتار‌های غیراخلاقی و تخریب دیگران صورت خواهد گرفت؛ همان گونه که پیش از این نیز همین گونه بوده است.


کد مطلب: 470219

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/470219/چرا-موحد-مجددا-اقبال-عمومی-روبرو-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1