کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین بارش پائیزی ۱۴۰۳ انجام گرفت

بازدید پائیزهٔ بخشدار کبگیان از روستاهای بخش در قالب مدیریت بحران

4 آبان 1403 ساعت 19:39

ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان در قالب مدیریت بحران در اولین بارش پائیزهٔ ۱۴۰۳ از روستاهای این بخش بازدید کرد


به گزارش "کِـبنا" از چیتاب بعد از اولین بارشِ پائیزهٔ ۱۴۰۳ در استان، ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان در قالب دیریت بحران، بصورت سر زده از روستاهای این بخش بازدید کرد. 
بخشدار کبگیان با اذعان به اینکه مدیریت بحران در قالب مجموعه‌ٔ فعالیت‌ها، راهکارهائیکه مدیریت یک سازمان با هدف کاهش روند، کنترل و رفع بحران در چالش با آن انجام می‌دهد گفت: همیشه باید قبل از بارشها با رعایت تمهیدات مقابله با خطرات احتمالی و تمامی شرایط از وقوع بحران جلوگیری کرد. 
وی افزود: این عمل باعث سوق دادن هدفمند جریانِ پیشرفتِ امور به روالی قابل کنترل و انتظار بازگشت امور در اَسرع وقت به شرایط قبل می گردد. 
نماینده ارشد دولت در کبگیان در خلال بارشهای اولیه در بازدید از روستاهای، هادی آباد، علی کَرَمی، گِـردَوَه، ساران، بِطاری، لیشکان، صالحان ادامه داد: قبل از وقوع بارشها با ارسال پیام، تماس خدمت همه دهیاران، شوراهای روستاها آنها را به پاکسازی محیط، جداول خیابانها، جهت هدایت احتمالی بروز روان آبها، مطلع کرده بودیم و در بازدید اخیر خوشبختانه تمامی مراتب رعایت شده بودند و مشکلی ایجاد نشد. 
محسنی فر تصریح کرد: جاده و مسیرهای ورود خروجیِ اکثر روستاهای بخش بعلت موقعیت کوهستانی، سراشیبهای تند، نیمه تند در کانون بارشهای زیاد دچار ورود آبرفتها ( گل ولای و..) می شوند که الحق والانصاف آقای آزمَل(مسئول راهدارخانه بخش ) در نهایت داشته ها، با تمام توان مشکلات را حل کرده، لکـِن از اداره راهداری حمل نقل جاده ایِ استان خواهشمندیم با توجه به پراکندگی روستاهای بخش و موقعیت خاص کوهستانی و پربارش منطقه جهت تجهیز راهدارخانه بخش به وسایط نقلیه و نیروی کار این نیروی توانمند را کمک کنند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مرکز هر بخش جایگاه استقرار ادارات و نمایندگیهای سازمانهای دولتی می باشد ماهم خواستار استقرار این راهدارخانه در مرکزبخش می باشیم. 



٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسامـ


کد مطلب: 492137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/492137/بازدید-پائیزه-بخشدار-کبگیان-روستاهای-بخش-قالب-مدیریت-بحران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1