تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۹۱۷۷۵
در گفت‌‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

کیوان آشنا، شهردار یاسوج: حقوق کارگران به‌روز شده / به‌جرئت می‌توانم بگویم که با دست‌خالی داریم کارها را پیش می‌بریم

۰
کیوان آشنا، شهردار یاسوج: حقوق کارگران به‌روز شده / به‌جرئت می‌توانم بگویم که با دست‌خالی داریم کارها را پیش می‌بریم
کبنا ؛
شهردار یاسوج از حل مشکل بلوار قرنی در فصل‌های بارندگی خبر داد و گفت: پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز در آب‌های سطحی و احداث کانال فعال شده و در حال تکمیل است.
کیوان آشنا شهردار یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر یاسوج  به‌ جای اینکه به مشکلات مردم بپردازند و بر امورات شهرداری نظارت داشته باشند، به دنبال مشکل‌آفرینی برای شهرداری و مردم هستند. 
آشنا افزود: شهرداری در شرف انجام کارهای عمرانی، فرهنگی و شهرسازی،  فضای سبز در تمام جبهه‌ها است و اتفاقات خوبی در حال انجام است، آقای استاندار نیز حمایت تمام‌قد از توسعه شهر دارد. 
آشنا بیان کرد: در شرایطی که بین مسئولان تعامل برقرار شده، اعضای شورای شهر بجای اینکه به دنبال همدلی باشند، کارشکنی می‌کنند. 
وی گفت: در طول دوران خدمتم از یک رانت استفاده نکرده‌ام، ۸ سال عضو شورای شهر بودم، تمام‌وقت در خدمت شورا و مردم بوده‌ام. یک سال نایب‌رئیس شورای شهر، ۲ سال هیئت‌رئیسه، ۲ سال رئیس شورای شهر، یک سال رئیس شورای استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموعاً ۶ سال در هیئت‌رئیسه بوده‌ام.
آشنا اظهار کرد: برای بیمه درخواست داده‌ام و قانون هم به‌صراحت گفته است افرادی که بیکارند، دولت موظف است بیمه‌شان را پرداخت کند. 
وی گفت: در دوره شورا هزار فرصت پیش آمد؛ ولی هیچ‌وقت سوءاستفاده نکردم، چرا بعضی از دوستان بجای ایجاد آرامش و کار به دنبال کارشکنی هستند. 
شهردار یاسوج در خصوص پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج گفت: باتوجه‌به مشکلات بلوار قرنی در فصل بارندگی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز در آب‌های سطحی و احداث کانال فعال شده و در حال تکمیل است، این یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است.
آشنا بیان کرد: کانال دفع آب‌های سطحی محلات حاجتی‌ها و بختیاری‌ها را داریم، اعتبار آماده است و پیمانکار تعیین شده، ولی به دلیل وجود معارضات محلی، با ورود معاون دادستان فعلاً در حال حل مشکل هستیم.
وی گفت: در نقاط مختلفی از شهر جداول دفع آب‌های سطحی در حال کار هستیم، پروژه کانال دفع آب‌های سطحی در اکبرآباد و پشت خیابان جوجه طلایی فعال است.
آشنا اظهار کرد: ورودی شهر خارج از محدوده شهرداری است، ولی به دلیل اینکه ورودی شهر اهمیت زیادی دارد، از تل خسرو تا پل شماره یک بشار پروژه اصلاح بلوار را داریم. زیباسازی و کاهش یا افزایش درختان بلوار، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری مجدد میدان امام حسین تا میدان جانباز، پیاده‌روسازی و کف‌سازی به طول یک و نیم کیلومتر بااعتبار 15 میلیارد تومان، نورپردازی و تأمین روشنایی پروژه میدان امام حسین تا میدان جانباز، سفارش نیمکت برای همین نقطه را داریم، فاز دوم پروژه در حال آگهی و مناقصه و تعیین پیمانکار است.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح بلوار از میدان نیروی انتظامی تا میدان جهاد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در دستور کار است، فاز دوم پروژه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
شهردار یاسوج افزود: اصلاح میدان جهاد جهت کاهش بار ترافیک در دستور کار است و به‌محض اینکه این طرح در شورای ترافیک استان مصوب شد، آگهی مربوط به این پروژه منتشر می‌شود.
آشنا بیان کرد: کانالی در عرض 15 متر در فرعی بنسنجان احداث کردیم که تکمیل شده، در صورت کمک شرکت نفت، با عریض شدن و بازگشایی این کانال یک معبر 30 متری ایجاد می‌شود، و به بهبود بحث ترافیک کمک می‌کند.
وی گفت: حل‌وفصل معارضات خیابان جمهوری در دستور کار است، آسفالت 45 متری سروک را در دستور کار قرار داریم، آبیاری و مکانیزه‌کردن بلوارها در دستور است، تکمیل آبیاری مکانیزه بلوار ارم انجام‌گرفته و سایر بلوارها در حال کار هستند.
آشنا تصریح کرد: به‌جرئت می‌توانم بگویم که با دست‌خالی داریم کارها را پیش می‌بریم، امیدواریم که خداوند کمک کند و رسانه‌ها و مردم همکاری کنند تا بتوانیم شهرمان را توسعه دهیم.
وی گفت: حقوق کارگران به‌روز شده و فقط مبلغی از گذشته بدهکار هستند، قبل از موعد مقرر حقوق را پرداخت کرده‌ایم، همین‌طور دو قطعه زمین به شورا معرفی کرده‌ایم که معوقات گذشته‌شان را پرداخت کنیم که یکی از اعضای شورا مخالفت کرده، و نهایتاً در حال حاضر منتظر نظر کمیته تطبیق هستیم، تا بتوانیم این دو قطعه را بفروشیم و حقوق معوقه را پرداخت کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1