کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیرکل و معاونین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل راهداری: جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز را بگیرید / شناسایی، مطالعه و رفع نقاط حادثه‌خیز فرسایشی نشود

10 مهر 1403 ساعت 10:28

جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز که برای منافع مالی و متضرر نمودن حقوق دولت در پرونده‌های حقوقی با شگردهای متفاوت ورود پیدا می‌کنند را بگیرید و در اسناد و اوراق اداری (صورت‌وضعیت‌ها) مدیریت مالی و تخصیصی خود را بادقت انجام دهید چرا که روند صحیح و رعایت سلسه‌مراتب اداری (کارشناس تا مدیرکل) باعث خواهد شد شاهد حجم زیاد پرونده‌های حقوقی به مراجع قضایی نباشیم و تدبیری تخصصی که در حوزه دارید این رویه ورودی پرونده‌ها باید کاهشی شود.


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز که برای منافع مالی و متضرر نمودن حقوق دولت در پرونده‌های حقوقی با شگردهای متفاوت ورود پیدا می‌کنند را بگیرید.
سید وحید موسویان در دیدار با حمیدرضا پیمانجو مدیرکل، معاونین و برخی از مدیران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده محرومیت در مناطق روستایی خصوصاً، دسترسی آسان و ایمن این قشر زحمت‌کش و مولد تولید است.
وی، به رفع نقاط مصوب حادثه‌خیز در معابر برون‌شهری اشاره کرد و افزود: شناسایی، مطالعه و اجرا رفع این نقاط حادثه‌خیز فرسایشی نشود، تسریع در این نقاط منجر به کاهش تصادفات و جلوگیری از جان و مال مردم خواهد شد.
دادستان کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ارائه خدمات به مردم، تخصص و تجربه را متعهدانه و دلسوزانه بکار ببندید چرا که این شاخصه‌ها در کنار هم منجر به راه صحیح برای فردای شما در ادامه کار خواهد بود؛ به حقوق عمومی و بیت‌المال با حساسیت توجه کنید و در شکوائیه‌های حقوقی که از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی، شرکت‌ها و غیره بر علیه اداره متبوع در شعبات دادگستری ایجاد می‌شود تا حصول نتیجه مطلوب و دفاع از بیت‌المال و حقوق عامه پیگیری و دفاع کنید. تعهد شما مسئولانه باشد و یک دفاع مؤثر برای صرف و صلاح دولت تبعات دنیوی و اخروی برای شما دارد.
موسویان تصریح کرد: جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز که برای منافع مالی و متضرر نمودن حقوق دولت در پرونده‌های حقوقی با شگردهای متفاوت ورود پیدا می‌کنند را بگیرید و در اسناد و اوراق اداری (صورت‌وضعیت‌ها) مدیریت مالی و تخصیصی خود را بادقت انجام دهید چرا که روند صحیح و رعایت سلسه‌مراتب اداری (کارشناس تا مدیرکل) باعث خواهد شد شاهد حجم زیاد پرونده‌های حقوقی به مراجع قضایی نباشیم و تدبیری تخصصی که در حوزه دارید این رویه ورودی پرونده‌ها باید کاهشی شود.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل راهداری: جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز را بگیرید / شناسایی، مطالعه و رفع نقاط حادثه‌خیز فرسایشی نشود /

دادستان افزود: جهت برون‌رفت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش توسعه راه‌ها نیاز مبرم به جذب اعتبارات ملی در سطح کلان داریم که این هنر مدیرکل هر دستگاهی است که با رایزنی مدبرانه و استفاده از ظرفیت مسئولان عالی استان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که خوشبختانه در کمسیون‌های مؤثر مجلس دارای جایگاه هستند استفاده مطلوب جهت کمک به استان از این برون‌رفت مواصلاتی در سطح وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها باشیم.
دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد به حریم راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: مواد ۶ و ۱۷ ایمنی راه‌ها صراحتاً در معابر برون‌شهری دفاع از تمامیت حریم راه‌ها و تأسیسات را عنوان کرده است و به وظایف قانونی خود عمل کنید؛ اخطاریه‌ها به متعرضان، هماهنگی با مراجعه انتظامی، کلانتری‌ها حین مراجعه و مأموریت اداری با حفظ تکریم مردم را در زمان مناسب مدنظر بگیرید.
در پایان دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به جذب به‌موقع اعتبارات اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از اتمام پایان سال مالی سی و یکم مرداد ۱۴۰۳ نیز اشاره کرد و افزود: این تلاش شایسته، درخور تجلیل است و اظهار کرد، جذب اعتبارات دستگاه‌های موفقی مثل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد باید باعث ترغیب سایر دستگاه‌های اداری در سطح استان باشد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل راهداری: جلوی نفوذ افراد طماع و حاشیه‌ساز را بگیرید / شناسایی، مطالعه و رفع نقاط حادثه‌خیز فرسایشی نشود /


کد مطلب: 491235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491235/دادستان-مرکز-استان-کهگیلویه-بویراحمد-خطاب-مدیرکل-راهداری-جلوی-نفوذ-افراد-طماع-حاشیه-ساز-بگیرید-شناسایی-مطالعه-رفع-نقاط-حادثه-خیز-فرسایشی-نشود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1