تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۳
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

وضعیت نگران‌کننده پارک جنگلی یاسوج / بکر‌ترین منطقه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به پارک متروکه و غیر قابل امن تبدیل شده است / آموزش‌وپرورش به رسالت واقعی خود وفادار و امانت‌دار باشد

۰
وضعیت نگران‌کننده پارک جنگلی یاسوج / بکر‌ترین منطقه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به پارک متروکه و غیر قابل امن تبدیل شده است / آموزش‌وپرورش به رسالت واقعی خود وفادار و امانت‌دار باشد
کبنا ؛امام‌جمعه یاسوج گفت: وضعیت نگران‌کننده سرویس‌های بهداشتی در پارک جنگلی و انباشت زباله و همچنین وجود تعداد زیادی سگ‌های ولگرد و نبود روشنایی عملاً این پارک را که روزی بکرترین منطقه گردشگری بود را به یک پارک متروکه و غیر قابل امن تبدیل کرده است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (جمعه 30 شهریورماه 1403) در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت همه به رعایت تقوا، اظهار کرد: صهیونیست‌ها جانورهای بسیار خطرناکی برای جهان بشریت هستند و هرچه جنایت بیشتری انجام دهند، به مرگ و پایان عمر خود نزدیک‌تر می‌شوند.
آیت‌الله حسینی مشکل جهان امروز را ناشی از سیاست‌های ظالمانه و حاکمیت استثماری حکومت‌های مستبد مثل امریکا و اسرائیل دانست و افزود: استکبار جهانی و ایادی‌اش می‌خواهند با جنایت و قلدری آقای جهان باشند؛ اما ملت مقاوم ایران زیر بار زور نمی‌رود.
وی به جنایت هولناک اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و آن را نهایت جنایت و خباثت این رژیم خواند و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این عملیات تروریستی گسترده در لبنان اوج کینه و قضاوت خود را نشان داد.
امام‌جمعه یاسوج گفت: آن‌ها بااین‌همه کشتار و جنایت نتوانسته‌اند روحیه مقاومت را از مردم مظلوم غزه و لبنان بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد پیامبر اعظم و آغاز هفته وحدت گفت: گریز از دایره تاریک جهل و بت‌پرستی و قرارگرفتن جامعه بشری در مسیر توحید و معنویت از برکات وجود حضرت محمد (ص) است.
نماینده ولی‌فقیه در استان دفاع مقدس را نشانه عزت و اقتدار ملت مقاوم ایران توصیف و تأکید کرد: دشمنان برای شکست انقلاب به حربه‌های مختلف از کودتا و ترور تا تحمیل ۸ سال جنگ و تحریم متوسل شد؛ اما تلاش بیهوده‌شان ملت را به دفاعی مقدس و مقاومتی بی‌نظیر در برابر آنان وادار کرد که در تاریخ به یادگار می‌ماند.
خطیب نمازجمعه یاسوج با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار دانش، دانش‌آموزان را به نزدیکی بیشتر با کتاب و فاصله‌گرفتن از فضای مجازی توصیه کرد و گفت: استفاده بی‌رویه و چرخش در فضای مجازی فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را به‌شدت تضعیف کرده ازاین‌روی مدیریت آن ضروری است.
امام‌جمعه یاسوج تربیت را مهم‌تر از آموزش توصیف کرد و افزود: تعلیم انسان آموزش‌دیده هرچند ماهر اما بی‌تربیت آفت جامعه می‌شود.
آیت‌الله حسینی ادامه داد: مردم متولیان امر آموزش‌وپرورش را امین خود می‌دانند و انتظار دارند به رسالت واقعی خویش که همان آموزش مبتنی بر تربیت و اخلاق است وفادار و امانت‌دار خوبی باشند.
وی اضافه کرد: وضعیت نگران‌کننده سرویس‌های بهداشتی در پارک جنگلی و انباشت زباله و همچنین وجود تعداد زیادی سگ‌های ولگرد و نبود روشنایی عملاً این پارک را که روزی بکرترین منطقه گردشگری بود را به یک پارک متروکه و غیر قابل امن تبدیل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1