تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب : ۴۹۰۵۰۵
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛

تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد 1521 شهید تقدیم انقلاب کرد

۵
۰
تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد 1521 شهید تقدیم انقلاب کرد
کبنا ؛
تیپ ۴۸ فتح همواره به‌عنوان یگان خط‌شکن در عملیات تعقیب و تنبیه متجاوز حضور فعال داشته است و تعداد 1521 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه (دوشنبه 19 شهریورماه 1403) در دومین شب کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و یادواره هزار و 521 شهید تیپ 48 فتح که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در پارک مهرورزی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: این تیپ سال‌های سال است در مرزهای جغرافیایی ایران، در مرز ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، مرز افغانستان، خلیج فارس، دریای عمان، ماذندران شبانه روز و سال‌های سال است با گروهک‌های تروریستی، کومله، دموکرات، پژاک، پ ک ک، الاحوازیه، جیش الظلم، حرکت النظال، گروه فرقان، با سوداگران مرگ و اخلال گران اقتصادی نگذاشتیم جزیره امن جمهوری اسلامی ایران ناامن شود.
سردار حکمتیان بیان کرد: از زمانی که اجلاسیه‌ها در سراسر استان برگزار شد تیپ ۴۸ فتح در کنار سایر نواحی و ادارات بصورت شبانه روز برای برگزاری اجلاسیه‌ها و یادواره‌ها قدم برداشتند، در همه اجلاسیه‌ها نمایشگاه برگزار کردیم.
وی گفت: در برقراری امنیت جلاسیه‌ها بالاترین نقش را داشتیم، یادواره‌های ویژه برای همه گردان‌های پشتیبانی رزم برگزار کردیم، مسئولیت کمیته رزمایش برعهده تیپ ۴۸ فتح بود، ۸۰ هکتار متر مکعب خاکریزی کردیم، پل و سازه موقت و دائم ایجاد کردیم.
سردار حکمتیان افزود: با همکاری ۱۰ هزار نفر هنرمند که ۲۵۰ نفر آنان از تیپ ۴۸ فتح هستند، به مدت ۱۵ شب شب‌های شیدایی را برگزار کردیم، این تیپ در همه کمیته‌های مختلف فرهنگی، پشتیبانی و... فعال بود.
وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌هایی که دراین اجلاسیه حضور داشتند و همکاری کردند تشکر می‌کنم، و از همه عزیزان در تیپ ۴۸ فتح که شب و روز کار کردند تا اثبات کنند که در مسیر شهدا همواره به خوبی قدم برمی‌داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین ادهمی
Iran, Islamic Republic of
خدایشان یادمان، افتخارش نصیب انهاست،ما فقط باید بدانیم غیور مردان این مرز بوم به این راحتی به شهادت نرسند،جان هر کدامشان دیگر در میان ما نیست،اگر شیران ایران زمین را از دست دادیم افتخاری ندارد،باید بدانیم چرا واز یک حقه ونیرنگ دو مرتبه تکرار نشود ،آرمانشان را چه کسی می‌داند وجای آنان را چه کسی می‌گیرد. برای چه رفتند .گفتم اگر جای هر کدامشان هزار دشمن بکشیم دیگر بر نمی‌گردند، بهترین مرزبانان کشور.تقدیم به روح پاکشان.
عبدالحسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار دوست داشتنی و فداکار سردار حکمتیان عزیزو همکارانش
مضنفر‌علی
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به وطن‌ ،‌ کشته‌ی‌ راه‌ وطن..همیشه و‌ هر‌زمان‌ در‌ قلب‌ مایید،‌ جوانان بخون‌غلطیده‌و‌ مظلوم وطنم.
سرباز امام خامنه ای و جمهوری اسلامی ایران روح اله دولاخ
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای فرماندهی کل قوا درود خدا بر همه شهیدان جمهوری اسلامی ایران از طرف همه شهروندان جمهوری اسلامی ایران به پاس رشادت های شهیدانمان در برابر آنها تعظیم کرده و وای همه مادران و پدران و فرزندان شهیدان این مرزوبوم می‌بوسم درود خدا بر تک تک شما زنده و جاویدان باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابرقهرمان رهبری آن و تاریخ ساز امام خامنه ای
در آخر سایه مقام معظم. خبری مستدام باد
Iran, Islamic Republic of
اشکم درومد خدایا منم به آنها اضافه کون
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1