تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۹۰۴۶۱
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

سردار خرم‌دل: بهترین راه برای اینکه هدایت الهی را در ذهن‌ها و جان‌ها بنشانیم معرفی شهدا به نسل حاضر و آینده است

۲
۰
سردار خرم‌دل: بهترین راه برای اینکه هدایت الهی را در ذهن‌ها و جان‌ها بنشانیم معرفی شهدا به نسل حاضر و آینده است
کبنا ؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بر این باوریم بهترین راه برای اینکه هدایت الهی را در ذهن‌ها و جان‌ها بنشانیم معرفی شهدا به شیوه هنرمندانه است برای نسل حاضر و آینده است. زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداری از حرمت شهیدان و ایثارگران نیازمند جهاد دسته‌جمعی و سازمان‌یافته است.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرم‌دل شامگاه یکشنبه (18 شهریورماه 1403) در کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این استان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت پدیده فوق العاده‌ای است که انسان‌ها به تأسی از امام حسین (ع) آموختند تا جان خود را فدای هدفی والا کنند. سردار خرمدل بیان کرد: در نگاهی گذرا به تاریخ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نبرد تنگ تامرادی تا شکست پهلوی دوم در جنگ گجستان، تا فریاد عدالتخواهانه در مسجد شهیدان گچساران، همگی نشانه مبارزه با بی‌عدالتی و نشانه اندیشه‌های عاشورایی افراد مبارزی همچون آیت‌الله ملک‌حسینی در بویراحمد، سید اصغر حسینی در گچساران، سید آمیراحمد تقوی در کهگیلویه که پنجه در پنجه طاغوت افکنده و عرصه را بر دشمن تنگ کردند.
 وی گفت: دلاوری‌های مردم استان در دفاع مقدس، از حضور پراکنده در یگان‌های مختلف تا تشکیل تیپ مستقل ۴۸ فتح و پس از دفاع مقدس تا به اکنون در پاسداری از ایران عزیز اسلامی و مبارزه با گروهک‌های تجزیه‌طلب اقتدار پیدا نموده است.
سردار خرمدل بیان کرد: حماسه‌آفرینی در عملیات فتح‌المبین، طریق‌القدس، بیت‌المقدس، بدر، خیبر، قدس سه، کربلای یک، کربلای چهار، کربلای پنج، والفجر هشت‌گوشه‌هایی از دفتر پر افتخار فرزندان عشایری است که از آزادسازی خرمشهر و خط‌شکنی در اروند و فتح فاو و آزادسازی مهران تا قله‌های برف‌گیر کردستان رد خون سرداران و رزمندگان شهیدمان هویداست.
وی تأکید کرد: شهادت حدود ۲ هزار لاله گلگون‌کفن این دیار ماحصل شیر پاک مادران و نان حلال عشایر زادگان زحمت‌کش، صبور و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد است که در انقلاب اسلامی روییده است.
سردار خرم‌دل عنوان کرد: ما بر این باوریم بهترین راه برای اینکه هدایت الهی را در ذهن‌ها و جان‌ها بنشانیم معرفی شهدا به شیوه هنرمندانه است برای نسل حاضر و آینده است.
وی گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداری از حرمت شهیدان و ایثارگران نیازمند جهاد دسته‌جمعی و سازمان‌یافته است.
در مسیر سه‌ساله این کنگره ضمن شناسایی دقیق ظرفیت‌ها و اقدام‌ها و برنامه‌های معنوی متعددی برای ارتقای معرفت دینی و اعتقادی و انقلابی در سراسر استان برگزار شد.
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /
فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: در این فضا جوانانی جذب و تبدیل به نیروی کارآمد شدند که امروز با اعتمادبه‌نفس و شجاعت و آزادگی لازم را برای نقش‌آفرینی هوشمندانه در عرصه‌های اساسی فرهنگی و اجتماعی استان و کشور را دارند.
سردار خرمدل خاطرنشان کرد: در این راستا مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دومین کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان شامل تکریم و سرکشی از ۲ هزار خانواده شهدا و ۳۱۸ خانواده آزاده و ۵۷ جانباز بالای ۷۰ درصد، برگزاری ۲۲ اجلاسیه متمرکز شهرستانی، تولید محصولات فرهنگی و هنری و تألیف کتاب، ساخت مسکن سرداران شهید، فیلم بلند در مورد شهید هدایت‌الله طیب، آثار پویانمایی، سرود و نماهنگ، کلیپ، تئاتر و نمایش و اجراهای زنده هنری و هنرهای تجسمی، برگزاری نمایش فصل شیدایی به مدت ۱۵ شب بوده است.
وی گفت: فضاسازی شهری، مزین کردن کوچه و خیابان‌ها، مدارس و دانشکده‌ها به نام شهدا و نام‌گذاری پل‌ها و بلورها و نصب نمادهای شهری، نصب تابلو، ۲ هزار جهیزیه بسته آموزشی، لوازم‌التحریر، لوازم ورزشی و چادر مشکی، بسته معیشتی و کمک به آزادسازی زندانی‌ها و کودکان کار هم از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
وی در ادامه از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، خانواده شهدا، اصحاب رسانه، فرهنگیان، بازاریان و شورای تأمین و نیروهای نظامی و انتظامی و تمام مدیران تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
داداش مردم میشناسن شما مسئولین باید مشکلات مردم حل کنید...
خانواده شهید
France
هزینه زیاد، فایده کم. بی نطم. بی محتوی، سخنرانان تکراری ومعمول و غیره.
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
فایل های مرتبط
1