تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۹۰۴۶۴
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

سردار سلامی: کابوس پاسخ قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند / هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های شهرهای اروپایی دیده می‌شود

۰
سردار سلامی: کابوس پاسخ قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند / هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های شهرهای اروپایی دیده می‌شود
کبنا ؛فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در زندگی عزتمندانه نباید از مرگ ترسید، شهیدان ما نشان دادند و آن‌ها هستند که به کوه‌های بلند سرسختی می‌بخشند و به صخره‌ها استحکام می‌دهند اگر رزمندگان بر روی کوه‌ها نمی‌ایستادند کوه‌ها هم تسلیم گام‌های دشمن می‌شدند. اگر آن‌ها نبودند رودخانه‌های خروشان هم نمی‌توانست مانع از عبور دشمن شود.
سردار حسین سلامی تأکید کرد: آن‌ها که بودند کوه‌ها و رودخانه‌ها مانع شدند. همه وجود ما متعلق به شهدا است.
وی ابراز کرد: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران و عظمت ایران تجزیه شود. شهدا اسرار جاودانگی ما هستند باید تصاویر آن‌ها را در اجتماعات همراه خود بیاوریم.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: شهدا بقا و حیات و افتخار ما هستند اگر آن‌ها نبودند سرنوشت ملت ایران عوض می‌شد.
وی افزود: مرگ در راه آزادگی چیزی جزء حیات ابدی نیست و شهدا یک معامله زیبا با خدای بزرگ کردند و حقیقت مرگ و زندگی را به‌درستی یافتند.
سردار سلامی ابراز کرد: دشمن ما را رها نکرد و به جنگ فرهنگی ملت ما آمد و می‌خواهد ایمان جوانان ما را بگیرد، و نماز و حجاب وایمان و اسلام و باور را از جوانان ما بگیرد.
وی تأکید کرد: جوانان ما امتداد خط شهیدان آن دوران هستند با درک هوشمندانه از فتنه دشمن با او جنگیدند و در مساجد اعتکاف کردند دشمن در این جدال فرهنگی شکست خورد.
فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم و امنیت شدند و شمشیر جهاد بستند و زرهشان بود و جهان را شگفت‌زده کردند.
سردار سلامی بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد فشار اقتصادی مردم را از استقامت و مقاومت دور می‌کند؛ اما این‌گونه نبود. اینجا سرزمین قیام حسنی و حسینی، سرزمین خمینی و خامنه‌ای است.
سردار سلامی: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند/ هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های شهرهای اروپایی دیده می‌شود
وی گفت: این سرزمین نیازهای خود را در درون ساخت و جوانان ما درخشیدند که بندهای وابستگی گسسته شد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد و تحریم‌ها را بی‌اثر کردند. باز هم هدایت‌های الهی رهبر عزیزمان که منادی وحدت در جهان اسلام بود به دشمن گفت ما با مسلمانان برادریم و توطئه‌ها را خنثی کرد و پدیده تکفیر نابود شد و از مسلمانان بی‌دفاع حمایت کردیم وایم منطق قرآن است.
وی ادامه داد: دشمنان ما افسرده و منزوی و منفور در جهان‌اند و این آمریکایی‌ها که به اسرائیل کمک می‌کند و سلاح می‌دهند تا خانواده‌های فلسطینی‌ها را در زیر برج‌ها دفن کنند کسانی هستند که خودشان در حال دفن شدن در گورستان تاریخ هستند.
فلسطین در حال بزرگ‌شدن است. هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های شهرهای اروپایی دیده می‌شود.
سردار سلامی گفت: رژیم صهیونیستی در آن باریکه غصب شده در کنار مدیترانه در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آن‌ها را شب و روز می‌لرزاند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نشانه‌های پایان حیات سیاسی آن‌ها مشخص است و آشفته‌اند و شب‌ها هزاران نفر در خیابان‌هایشان علیه دولت اشغالی اعتراض می‌کنند. عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است و مقاوم است و به خدا متکی است و نمی‌شکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1