تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۹۰۴۹۷
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: جامعه‌ای که در فساد غرق و از حرام پر شد، حقیقت را درک نمی‌کند و نمی‌بیند / مسئله بی‌حجابی و ولنگاری را دست‌کم نگیرید

۱
۰
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: جامعه‌ای که در فساد غرق و از حرام پر شد، حقیقت را درک نمی‌کند و نمی‌بیند / مسئله بی‌حجابی و ولنگاری را دست‌کم نگیرید
کبنا ؛
نماینده ولی‌فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله حجاب امروز یک چالش است، خداوند به‌صراحت فرموده جامعه‌ای که در فساد غرق شد، جامعه‌ای که از حرام پر شد، حقیقت را درک نمی‌کند و نمی‌بیند، مسئله بی‌حجابی و ولنگاری را دست‌کم نگیرید.
حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی شامگاه (دوشنبه 19 شهریورماه 1403) در دومین شب کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و یادواره هزار و 521 شهید تیپ 48 فتح که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در پارک مهرورزی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: دیروز نتانیاهو گفت ما در محاصره ایران هستیم، این به برکت خون شهدا است، این عزت و شوکت و قدرت باید حفظ شود، تنها راه حراست از این قدرت ادامه‌دادن راه شهیدان است.
کنگره ملی 2 هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد
آیت‌الله حسینی بیان کرد: مسئله حجاب امروز یک چالش است، خداوند به‌صراحت فرموده جامعه‌ای که در فساد غرق شد، جامعه‌ای که از حرام پر شد، حقیقت را درک نمی‌کند و نمی‌بیند، مسئله بی‌حجابی و ولنگاری را دست‌کم نگیرید. صراحت کلام خدا این است که در جامعه گناهکار و خانواده گناهکار، جایی که نماز و حجاب نیست، راه شهیدان گم خواهد شد.
وی گفت: در صدر اسلام رنج زیادی کشیده شد، و زمانی که مردم بی‌خیال شدند، حادثه تلخ عاشورا اتفاق افتاد، وقتی امام‌زمان (عج) می‌آیند، کافران با شمشیر به استقبال امام می‌آیند و جنگ اتفاق خواهد افتاد، جنگی که در مقابل جنگ‌های امروز وصف‌ناشدنی است
آیت‌الله حسینی افزود: امروز هم حکام جور نمی‌خواهند بپذیرند، البته نظام جمهوری اسلامی و شهدا جهان را آماده کرد و مقدمه‌ای برای ظهور عالم‌تاب ولایت ائمه اطهار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Italy
درخواست جریان عدالت‌خواه و مطالبه گر گچساران از مدیرعامل شرکت نفت


جمعی از مردم مطالبه گر و عدالت خواه گچساران به مدیرعامل شرکت نفت گچساران خواستار شفاف سازی این مدیر صنعت نفت در خصوص قراردادهای تیم فوتبال شرکت نفت شده اند.
در بخشی از این مطالبه مردمی خطاب به غلام رضا کمالی مدیرعامل شرکت نفت آمده است« بر اساس اسناد موجود کارکنان اداره ورزش شرکت نفت و یک نفر از کارکنان ترابری قراردادهایی سنگین هر کدام بالغ بر چهار صد میلیون تومان در تیم فوتبال نفت گچساران با آنها منعقد شده است».
آقایان_ الف ح_ ح ک_ در اداره ورزش و آقای ح_ک در اداره ترابری از کارکنان این شرکت هستند که با آنها قراردادی بسته شده است که کار قانونی خود را انجام دهند .
اگر این افراد همراه تیم در اردو تهران و دیگر نقاط و در مسابقات هستند آیا در مرخصی به سر خواهند برد یا ماموریت اداری و اگر در مرخصی هستند حق استفاده از مرخصی آنها چند روز است و پاسخگو باشید بر چه استدلالی نیروی شرکت شما باید در کنار دریافت حقوق چهارصد میلیون تومان نیز دریافت کند.
جریان عدالت‌خواه مردمی خواستار این موضوع در کنار قرارداد هفتصد میلیون تومانی سرپرست تیم آقای و_ف و مدیر رسانه تیم آقای ت_ز نیز خواهد بود و اعتقاد راسخ داریم دلسوزان واقعی مردم این شهر که جوانان بیکاری را دارد باید به مردم معرفی شوند و از شخص شما که از نیروهای بسیجی و از مدیران دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستید انتظار پاسخی شفاف به مردم گچساران را خواهانیم .برای مردم گچساران مبهم است کارکنان شما در کنار دریافت حقوق سر کار اصلی خود حاضر نمی شوند اما حقوق و اضافه کار دریافت می کنند و در کنار آن قرارداد سنگینی نیز با آنها منعقد شده است.
جمعی از مردم مطالبه گر و عدالت خواه گچساران
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1