تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۷۷۵۷۳

آیین چهلمین روز شهدای خدمت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۰
آیین چهلمین روز شهدای خدمت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کبنا ؛
آیین چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی، شهدای خدمت و سالگرد شهدای فاجعه ۷ تیر در کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار روز پنج شنبه در آیین چهلمین روز شهدای خدمت در یاسوج با تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) با گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای حزب جمهوری اسلامی که در اوایل انقلاب ترور شدند، گفت: شهید رئیسی یک انسان جامع الاطراف بود و برای مردم ارزش قائل بود و همه تلاش خود را در راه دین بکار گرفت و سبک مدیریتی جدیدی از ریاست به خدمت و خدمتگزار  بنا نهاد.
سیدعلی احمدزاده گفت: شهید رئیسی میزخدمت را به میز فرمانبرداری مردم تغییر داد و سبک نگاه به بیرون کشور را تغییر داد و نگاه مجاهدانه در مقابل دشمن داشت.
احمدزاده ابراز داشت: با بارور شدن انقلاب اسلامی میدان خدمت و جهاد گسترده شد و شهید قاسم سلیمانی را به عنوان مرد میدان به شهادت رساندند و آیت الله رئیسی دامنه شهادت را گسترش داد و شهید خدمت تعریف جدیدی از شهادت است.
استاندار افزود: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید لحظه‌ای از شبانه‌روز از مردم غافل نشد و شبانه روز تلاش و کوشش و مجاهدت کردند که نتیجه آن سازندگی و خدمت بی منت شد.
احمدزاده بیان کرد: آیت‌الله رئیسی یک بار به عنوان رئیس قوه قضاییه و دوبار به عنوان رئیس‌ جمهور به استان سفر کردند که در سفر اول هفت هزار میلیارد تومان به استان تخصیص یافت که تقریبا ۸۰ درصد این مبلغ تخصیص داده شد.
استاندار گفت: در سفر دور دوم  ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شد و قرار بود امسال بخش اعظمی از اعتبارات جذب شود اما متأسفانه نتوانستیم از حضور رئیس جمهور بهره ببریم لذا توصیه می‌کنم هر کسی رئیس جمهور شود به این موضوع توجه کند و این پول که نیاز استان است تخصیص داده شود.
وی بیان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای حوزه سرمایه گذاری در نظر گرفته شد که دولت جدید برای حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این میزان اعتبار را تخصیص دهد تا موجب رونق و رفع بیکاری و توسعه استان شود.
احمدزاده عنوان کرد از خداوند می‌خواهیم به واسطه خون شهدا خصوصا شهدای خدمت، دولتی خدمتگزار مردم و در راستای دولت شهید رئیسی با همان بینش و اهداف توجه به نظام توحیدی ونگاه به داخل کشور و تبعیت بی چون و چرا از رهبری تشکیل شود.‌
وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم از همه مردم برای شرکت در انتخابات و افزایش مشارکت و ناامیدی دشمنان دعوت کرد.
استاندار افزود به اندازه کافی سلایق مختلف سیاسی وجود دارد که همه مردم پای صندوق رای بیایند و همه مقدمات برای انتخابات باشکوه فراهم است.
وی با اشاره به اینکه استان در امنیت کامل است، گفت: همه در انتخابات فردا شرکت کنند و حضور باشکوهی را رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1