تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۷۷۰۷۴
با حضور نماینده مردم شیراز در مجلس؛

فیلم و تصاویر | ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به‌کار کرد

۵
۳
فیلم و تصاویر | ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به‌کار کرد
کبنا ؛ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی دوازدهم و مسوول امور استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف شروع به‌کار کرد.
به گزارش کبنا، شامگاه (شنبه 26 خردادماه 1403) ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به‌کار کرد.
در این آئین شیخ صفدر پناهی رئیس حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان، علی محمد دانشی، حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل سابق آموزش و پرورش، مدیرکل تعاون روستایی استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیت، قاسم مومنی معاون اداره‌کل اوقاف امور خیریه، نستور درخشنده فعال سیاسی اصولگرا، محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری و جمع زیادی از روحانیون، فرهنگیان، مسئولان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای نشست با بیان اینکه اقدامات لازم برای تشکیل ستادهای شهرستانی و فعال شدن ستاد استانی انجام گرفته، اظهار کرد: شورای راهبردی ستاد مرکزی تشکیل شده است. روسای شهرستانی مشخص شده‌اند.
وی افزود: در جلسه امروز ما بزرگانی حضور دارند که هر کدام به‌عنوان ستون‌های محکمی در جریان انقلاب شناخته و چهره‌های نامدار عرصه سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شوند.
پیشوا گفت: از پیشنهادت و نقطه‌نظرات همه بزرگان برای انجام بهتر کارها استقبال می‌کنم.
وی با بیان اینکه همیشه با پشتوانه فکری، عقلانیت و برنامه‌ریزی مسئولیت کاری را برعهده می‌گیرم، افزود: آدمی نیستم که بدون حساب و کتاب مسئولیتی را برعهده بگیرم. بین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آقای قالیباف را به جهات مختلف نسبت به سایر نامزدها اصلح می‌دانم. آقای قالیباف تمام زیر و بم مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را اشراف دارد. من یقین دارم که آقای قالیباف این صلاحیت و شایستگی را دارد که کشور را از این وضعیت بحرانی عبور دهد. ما نیاز به یک انسان شجاع، توانمند و برنامه‌ریز داریم و تشخیص من این است که آقای قالیباف می‌توانند کشور را به سرمنزل مقصود برساند.
   
ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی دوازدهم و مسوول امور استان‌های ستاد محمدباقر قالیباف در این نشست به ویژگی‌های مدیریتی، انقلابی و رفتاری قالیباف اشاره کرد و گفت: هیچ‌کس به اندازه محمد باقر قالیباف‌ نسبت به برنامه هفتم شناخت ندارد. آقای قالیباف تسلط کامل بر امور اجرایی، عمرانی، سیاسی و قوانین دارد.
وی به سوابق اجرایی قالیباف در شهرداری تهران، مجلس، سپاه و پلیس اشاره کرد و گفت: امروز باید گفتمان و مسیر شهید خدمت ملاک ما باشد و ادامه پیدا کند.
عزیزی به حاضرین توصیه کرد که از حواشی، تخریب و بداخلاقی پرهیز کنند و تأکید آقای قالیباف همین است.
   
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه بندر تقوایی برا ریاست بود
Iran, Islamic Republic of
اوفی چقدرشلوغه
چقدرجوان اومده
پیمان
Iran, Islamic Republic of
چه انسان هایی..ماشاالله همه از مقبولیت بالایی برخوردارن
Iran, Islamic Republic of
عمدتا جاماندگان و عزل شدگان از پست
من و منم
Iran, Islamic Republic of
من یک اصولگرا هستم اما اینا عددی نیستن
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1