تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۷۵۸۱۸
در اجلاسیه 80 شهید طلبه و روحانی کهگیلویه و بویراحمد؛

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: اگر نظام پهلوی ادامه داشت فساد و ظلم همچنان وجود داشت

۳
۰
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: اگر نظام پهلوی ادامه داشت فساد و ظلم همچنان وجود داشت
کبنا ؛اجلاسیه ۸۰ شهید طلبه و روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد. در این اجلاسیه حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، سید‌علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، صالحی دادستان تهران، ائمه جمعه، جمعی از مسئولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور دارند.
به گزارش کبنا، حضرت آیت‌الله سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه سخنرانی کرد و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است. امروز امنیت جامعه به خاطر جانفشانی، استقامت و پایمردی شهیدان و ایثارگران ما است.
وی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای بی‌نظیر، ارزشمند و بی‌پایان و از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین‌دار، فهیم و با بصیرتِ جمهوری اسلامی ایران است.
آیت‌الله سیدنصیر حسینی عنوان کرد: عظمت، شکوه، افتخار، امنیت و سرافرازی ملت ایران در دنیا، به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.
وی افزود: خداوند متعال در آیات قرآن می‌فرماید برخی از موضوعات آن‌قدر ارزشمند و قیمتی شده که خداوند خریدار آن‌ها است، زمانی انسان‌ها قیمتی می‌شود که جان و مال آن ملک خدا می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه انسان باید قدر و منزلت پیدا کند تا به منزلت و درجه شهدا برسد گفت: خداوند متعال می‌فرماید «انسان‌های زیادی نظیر قوم هود، قوم لوط هلاک شد و ارزشی ندارد، زیرا کسانی که ستم و ظلم کردند حق حیات و زندگی از آن‌ها سلب می‌شود، اما کسانی که در پرتو قرآن و معنویت به درجه‌ای از فضایل معنوی می‌رسند که خداوند جان و مال آن‌ها را خریداری می‌کند. »
حسینی ادامه داد: امروز اگر پهلوی ادامه داشت فساد و ظلم همچنان وجود داشت و در جنایت کشتار انسان‌های بی‌گناه شریک بودیم، امروز غرب با همکاری فاجر و فاسد علیه ملت‌های بی‌گناه نظیر غزه اقدام کردند.
امام‌جمعه شهر یاسوج بابیان اینکه جنگ تحمیلی برای شکست و به‌زانو درآوردن ایران بود و در زمان قبل از انقلاب قطع‌نامه‌ها و تجزیه کشور توسط دشمن برنامه‌ریزی شد، افزود: شهدا مانع از دست‌اندازی دشمنان به کشور شدند و در برابر مطامع و دست‌درازی دشمن با رهبری امام راحل‌ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۳۶۰ جانباز، ۳۱۷ آزاده و دو هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فساذ برطرف نشذه
Iran, Islamic Republic of
فساذ ۳۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارذی و چای د بش و گروه ملی اهواز. و ۹۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارذي و. باغاث
ح
Iran, Islamic Republic of
خدارو صدهزار مرتبه شکر که الان نه فسادی وجود داره و نه ظلمی....
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1