تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۷۳۱۱۸
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

۳۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌سازی می‌شود

۰
۳۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌سازی می‌شود
کبنا ؛مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام می‌گیرد.
علی‌بخش شجاعی، اظهار کرد: تعاون روستایی استان ۱۲۰ تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی ۳۰ تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تأمین می‌شود.
وی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید می‌دانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.
شجاعی تأکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره‌سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته‌بندی صوت گرفته است.
وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ تن میوه شب عید خریداری شد، امسال ۲۷۰ تن سیب و پرتقال توسط تعاون روستایی و ۳۰ تن توسط اتاق اصناف خریداری خواهد شد.
عنوان کرد: در صورت تأمین نیاز این میزان هم افزایش می‌یابد و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام خواهد گرفت.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش‌بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1