تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۴۸۳
در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان لنده مطرح شد

آمادگی شهرستان لنده برای استقبال از میهمانان نوروزی

۰
آمادگی شهرستان لنده برای استقبال از میهمانان نوروزی
کبنا ؛نشست ستاد خدمات سفر شهرستان لنده با حضور علی محمد دوستی معاون فرماندار،آخش بخشدار موگرمون،فاضلی رئیس شورای شهر،آهنجان رئیس آموزش و پرورش،یاوریان مدیر شبکه بهداشت،محمدی مدیر منابع طبیعی و دیگر اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این نشست خیرالله خیراندیش دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان لنده گفت: ستاد خدمات سفر متشکل از ۱۰ کمیته می باشد که هرکمیته با  ادارات زیر مجموعه خود تشکیل جلسه و مصوبات خود را به ستاد خدمات سفر شهرستان ارسال خواهند کرد.
دبیر ستاد خدمات سفر همکاری همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر را لازم  و ضروری دانست و یاد آور شد: طبق قانون از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵  فروردین ۱۴۰۳ هیچ گونه حفاری در سطح شهر توسط دستگاههاي خدمات رسان صورت نگیرد. خیراندیش ادامه داد: همچنین خوابگاه شبانه روزی الزهرا به عنوان ستاد اسکان تعیین و در اختیار مسافران نوروزی قرار داده خواهد شد.
وی گفت: طبق دستورالعمل ادارات ميراث فرهنگی و هلال احمر به همراه نیروی انتظامی در ورودی شهر مستقر وکار خدمات رسانی به گردشگران را انجام خواهند داد.
آخش بخشدار موگرمون هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه جمعیت اصلی گردشگران به سمت منطقه موگرمون خواهند آمد لازم هست که اکیپی در سه راه مورجن در بخش موگرمون مستقر و به مسافران خدمات رسانی انجام دهند.
محتشم ریاست هلال احمر هم گفت: هلال احمر شهرستان لنده از هم اکنون آمادگی لازم و تمهیدات مناسب را برای ایام نوروز اندیشیده است و ۴ تیم از آقایان و ۳ تیم از خانم ها آمادگی لازم را برای همکاری و امداد و نجات دارند.

...........................................
خبرنگار/ صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1