کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

۳۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌سازی می‌شود

7 اسفند 1402 ساعت 22:33

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام می‌گیرد.


مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام می‌گیرد.
علی‌بخش شجاعی، اظهار کرد: تعاون روستایی استان ۱۲۰ تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی ۳۰ تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تأمین می‌شود.
وی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید می‌دانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.
شجاعی تأکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره‌سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته‌بندی صوت گرفته است.
وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ تن میوه شب عید خریداری شد، امسال ۲۷۰ تن سیب و پرتقال توسط تعاون روستایی و ۳۰ تن توسط اتاق اصناف خریداری خواهد شد.
عنوان کرد: در صورت تأمین نیاز این میزان هم افزایش می‌یابد و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام خواهد گرفت.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش‌بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.


کد مطلب: 473118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473118/۳۰۰-تن-میوه-شب-عید-کهگیلویه-بویراحمد-ذخیره-سازی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1