تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۷۱۷۹۶
در فضای مجازی مطرح شد؛

تاجگردون پاسخ زاکانی را داد: زاکانی به میزبانی من یک روزه تشریف بیاورند گچساران تا بفهمند و ببینند شور و مشارکت مردم و نتیجه لبیک به فرمان رهبری / فعال فضای مجازی: جناب شهردار، الان شما نااهلین یا با اهل؟

۳۳
۱
تاجگردون پاسخ زاکانی را داد: زاکانی به میزبانی من یک روزه تشریف بیاورند گچساران تا بفهمند و ببینند شور و مشارکت مردم و نتیجه لبیک به فرمان رهبری / فعال فضای مجازی: جناب شهردار، الان شما نااهلین یا با اهل؟
کبنا ؛
از موقعی که تاجگردون از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شد، برخی از نمایندگان مجلس در توئیت هایی به او و تصمیم شورای نگهبان حمله ور شدند.
به گزارش کبنا نیوز، در اولین انتقادات، مالک شریعتی نماینده ای که جزو افراد اصلی رد اعتبارنامه تاجگردون بود، اینگونه نوشت: «کاش این خبر بد درست نباشد؛ در صورت صحت، شورای محترم نگهبان در فرصت قانونی ، تصمیم هیات مرکزی نظارت را تغییر دهد. تاجگردون چهره سیاسی نیست و با مصوبه مجلس انقلابی چهره فاسد اقتصادی شناخته و رد اعتبارنامه شد. تایید فساد، موجب بی اعتمادی، کاهش مشارکت و رونق تاجگردونیسم خواهد شد.» این انگ متأسفانه از مدت ها پیش به تاجگردون زده می شد و شریعتی نیز این موضوع را عنوان کرده که تاجگردون چهره سیاسی نیست، بدین منظور که «عدم تأیید اعتبارنامه او بخاطر مسائل سیاسی نبود» و بعد پا را فراتر گذاشته و می گوید تایید فساد موجب بی اعتمادی و رونق تاجگردونیسم می شود.
شریعتی خوب می داند که با ورود تاجگردون به مجلس دیگر جایی برای او و همفکرانش باقی نمی ماند و بی اعتنایی به آرای مردم عاقبت خوشی ندارد. از طرفی قطعا این لفاظی شریعتی بی پاسخ نخواهد ماند، چطور ممکن است که فردی از سوی شورای نگهبان تایید شود و کسی به او انگ فساد بزند، اگر تاجگردون فسادی دارد چرا تا به حال در هیچ دادگاهی محاکمه نشده؟ که اگر شده بود آن را در بوق و کرنا کرده بودید.
اما حملات نمایندگان به اصطلاح انقلابی علیه تاجگردون همچنان ادامه دارد، و زاکانی بیش از همه علیه او می تازد. کسی که در دوره مسئولیتش در شهرداری تهران حواشی زیادی را داشته و پرونده فساد 20 هزار میلیاردی شهرداری نیز در این دوره کشف و رسانه ای شد.
در یکی دو روز اخیر نیز دوباره زاکانی به تاجگردون حمله ور شد که این بار تاجگردون پاسخ او را داد. زاکانی و برخی از نمایندگان مجلس با فشار بر شورای نگهبان به دنبال رد صلاحیت او هستند، او نوشت: ضمن بزرگداشت شایستگی های اعضای محترم شورای نگهبان، انتظار می رود کسی که با بررسی اسناد و رأی نمایندگان از مجلس یازدهمم اخراج شه و اینک با مسامحه برخی مسئولان تاکنون رد صلاحیت نشده را بررسی جدی کرده و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
تاجگردون در پاسخ زاکانی نوشت: شورای محترم نگهبان اگر حسب پیشنهاد زاکانی ذره ای آلودگی سیاسی، اقتصادی، مالی و عدم التزام دیدید و حسب گزارشات رسمی قابل اثبات بود من را رد صلاحیت کنید. زاکانی هم به میزبانی من یک روزه تشریف بیاورند گچساران تا بفهمند و ببینند شور و مشارکت مردم و نتیجه لبیک به فرمان رهبری.
همچنین آذربو فعال فضای مجازی نیز در پاسخ به این توئیت زاکانی نوشت: جناب شهردار، حضرت عالی برخی از مواردی را که به تاجگردون نسبت میدادین در شهرداری تهران با وقیحانه ترین شکل ممکن انجام دادید، الان شما نااهلین یا با اهل؟



نام شما

آدرس ايميل شما

عمران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي زاكاني
اين دفعه دفعه قبل نيست كه هر كاري خودت و دوستانت بخواهيد بر سر مردم لر و لر زبان در بيارين مطمئن باش مردم لر اين اندازه غريت و شرف دارن كه اگر دستي از پا خطا كردي جوابتون را بدن امثال شماها فكر ميكنيد اين انقلاب و اين مملكت ارث و ميراث پدريتون هست شما در حد و اندازه خودت و فقط در حوزه شهرداري حرف بزن هر وقت تونستي سر و ساماني به آشغال هاي تو سطح شهر تهزان بدي اون موقع هم در كار مجلس دخالت كن يك بار رو بهت دادن پورو شدي حس حسادت در وجود خودت و دوستانت داره غل ميزنه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقای زاکانی این شورونشاط مردم روببیندید
تاج‌گردون مردم میدان هست مردعمل
شماچیکارکردین؟
دیل
Iran, Islamic Republic of
نیازی به گفته شریعتی و زاکانی نیست ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. شیشه کثیف
با رئیسی به بهشت نمیرود
United States
برادرکمایی سلام
برای تاجگردون بفرست
تاجگردونی که حاضر نیست با رئیسی به بهشت برود ثبت نامش در انتخابات مجلس هیچگونه خاصیتی پیش وزیران و دولت ومجلس آینده ندارد وخودش استعفا دهد وبیشتر خودش را خوار وخفیف کند وبرود دنبال زندگیش .
Iran, Islamic Republic of
جواب این به اصطلاح انقلابی ها را نباید داد، احساس بزرگ بینی کاذب خواهند کرد. ای کاش میدان، رقابتی آزاد و منصفانه بود تا باز هم می فهمیدند مردم آنها را نمی خواهند.
بویراحمدی منصف
Iran, Islamic Republic of
ور وقت تصویر زاکانی را میبینم دقیقا تصویر شمر وزبیر در فیلم امام علی علیه السلام در جلویم ظاهر میشود.
مارین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دوباره اخراج خواهد شد..
United States
زاکانی درمقابل یک لر سرتعظیم بیار
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه سران رو چ زاکانی //
ایرج بیات - کلات کالوس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
نااهل ترین مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زاکانی است که در زمان تحصیلات عالیه، دانشجوی سهمیه ای غیر دولتی مشروطی بود و حضورش در شهرداری هم با رانت و قدرت مافیایی بود نه بر اساس تخصص و نه بر اساس قانون بود و آراء بیش از ۸۰ درصدی تاجگردون در این دوره اثبات خواهد کرد که تاجگردون اهلیت دارد و نااهلان کسانی هستن که به اعتبارنامه تاجگردون رأی ندادن و به مردم شریف استان مخصوصا حوزه ی گچساران وباشت خیانتی نابخشودنی کردن .
والله جمع کثیری از حوزه ی بویراحمد رو می شناسم (که هر چند در بویراحمد کاندیداهای شایسته ای وجود دارن ) نظر دارند به عشق تاجگردون در حوزه ی گچساران به ایشان رای دهند.
لطفا بی کم وکاست منتشر کنید .
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغایان زاکانی وهم باندیهاش::: بدانند مردم ایران شعارهای قشنگ ودوپهلویه منافقان را تجربه کرده اند وخوب را از بد خوب می فهمند::: کسانیکه با دورویی وخیانت خود را درقالب میش فریاد دین سرمیدهند را می شناسند:::: مردم ولایت مدار استان کهگیلویه وبویر احمد:::: یکصدایند ولبیک گوی ولایت فقیه وخواست امامند::: افرادی پوستر دروغکی انقلابی به صورت خود چسبانده اند را ترد میدانند:::: حتی رسانه هایمان انقلابی عملی وتمام وکمال بزهکاران فرصت طلب را رومی کنند::: درود بر شورای نگهبان که از نفوذیهای فرصت طلب بدون واهمه است::: تاریخ تاریک منافقان بسر امده وفرزند زهرا (س) ولی امرمانه:::
Romania
نمایندگان که با تاجگردون مخالفت می‌کنند آنهای هستند که بی سواد و نوکران نان به روز خور از علم و تخصص تاجگردون می ترسند روسیاهی زغال ماندنی شده دشمنی با تاجگردون آنها برای مردم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران تابلو کرده که با لیست اقلیت قبول شدند تاجگردون با اکثریت آرا مردم
شادگان
United States
پدر این آقا با پدر سید قدرت الله حسینی بحرینی جزو حلقه یاران ملک منصورخان بود
Iran, Islamic Republic of
توواز زاکانی هم بدتری
Iran, Islamic Republic of
اکه خدا خواهد عدو شود سبب خیرزاکانی مردم گچساران باشت عصبانی میکنه اقای تاجگردون عزیزتر میشه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
زاکانی تو به فکر تهران باش ضد لر بودنت خیلی وقت ثابت
مطلع
Iran, Islamic Republic of
زاکانی تو به فکر تهران باش ضد لر بودنت خیلی وقت ثابت
رز
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یه کودک بذارن شهردارتهران بهتربود اخه کدوم مدرک عمران کدوم سابقه اجرایی فقط خودشیرینی وچسبیدن به سیستم زودازقطارانقلاب پیاده میشی حیف کرباسچی با اون خدمات اخه تووهاشمی اگه رییس جمهورمیشدین ...
پارس
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاجگردون بکشه کنار بهتره، روحانی را رد صلاحیت کردند،نمی‌دانم زاکانی را چه کسی خبر کرده ،با این وضعیت گچساران هم دوسال اول بدون نماینده خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
شور و شوق مردم بخاطر این نیست که تاجگردون پاکدست است بلکه بخاطر این است که اون می تواند در میان گرگهای پایتخت لقمه‌ای برای این منطقه ثروتمند اما محروم بقاپد.
دلبازجلاله یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هم استانی های عزیزم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت سربلند،چنان مشارکتی و چنان رای بالایی به تاجگردون همیشه سرافراز خواهند داد که رهبر کبیر انقلاب نیز پاسخ تاریخی امام (ره) را در جواب مخالفان تاجگردون عزیز ( سخن امام به میرحسین در خصوص حمله مخالفانش که فرمود: آنهایی که مخالف تو هستند حتی توانایی اداره کردن یه نانوایی را هم ندارند) امثال زاکانی ها خواهد داد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخه تاجگردون به تو چه ربطی داره
دلبازجلاله
Iran, Islamic Republic of
اول تو استان نظرات را پخش کنید تا بعد در عرصه کشوری حرف بزنیم
M M
Iran, Islamic Republic of
این متن برای آقای کریمی نماینده همدست اقای زاکانی در رد اعتبار نامه ارسال شده بد نیست اینجا هم نسبت به پیام زاکانی نشر داده بشه
جناب کریمی پاک و منزه! سلام علیکم
خداوکیلی چند گرفتی بیای وقت نمایندهای مجلس رو بگیری. همون رفیقتون زاکانی الان تو شهرداری تهران کلکسیونی از تخلفات داره که جناب محترم نسبت به آن بی تفاوت هستی. چرا اینقدر وامصیبتا وامصیبتا برای دشمنان خود و دستمال بدست برای تخلفات نزدیکان خود. حال باید به امثال شماها که فقط ادعای انقلابی بودن را در میاورید گفت؛ اینهمه رفتارهای دو گانه نسبت به اشخاص در حلقه و خارج از حلقه چیست؟؟‌؟
بعد با چه مدرکی متهم با مشکلات اخلاقی میکنی؟
شما با این نوع و نحوه ی بیان نظرات در حال زیر سوال بردن تمام ارکان نظام میباشید. یعنی هر سه قوه و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی در تمام نیروهای امنیتی را متهم به مماشات با نماینده مذکور مینمایید!!!!!! اینطور که امثال شما مطرح میکنند تمام ارکان نظام همدست نماینده محترم رد شده در مجلس هستند و فقط شما چند ده نماینده که رای به رد اعتبار دادید آدم خوبه ماجرا هستید؟ البته اونجا هم نمیدونم چند گرفتید رای دادید؟! مگر میشود به قول شما و دوستان در حقله شما فردی اینهمه تخلفات داشته باشد ولی باز اینهمه محبوبیت داشته باشد که نفر اول مقبولیت در آرای ماخوذه در در کل کشور شود. یعنی ۶۵ هزار نفری که به ایشان رای داده اند درک و فهم و شعور ندارن که امثال شما برایشان تصمیم بگیرد؟؟؟
اگر نماینده رد شده در مجلس هر کدام از مشکلات مطرح شده را داشت چرا پیگیر نشدید و او را به سزای اعمالش در دستگاه های قضایی برسانید؟
اگر متخلف بوده و در این مدت سه سال هیچ گونه برخوردی با او نشده پس شما هم با او مماشات کرده اید و فقط اعتبار نامه ایشان را رد کرده و با تخلفات نماینده مذکور سر سازش گرفته اید. پس به قول مکتوبه حضرتعالی شما نیز با ایشان در تخلفاتی که عنوان میکنید شریک بود و متهم هستید و امروز باید شاهد رد صلاحیت خودتان نیز بودیم. بفرمایید شما و آن دوست دروغ گویتان که رهبری تیم رد اعتبار نامه را برعهده داشت و بقول خودش نماینده مردم بوده و بالاترین پست اجرایی را در دولت رد میکرد چه شد که راهی پستی نون و آبدار در شهرداری تهران شد دقیقا بعد از رد اعتبار نامه ایشان چه اقدامی برای محکوم کردن ایشان در دستگاههای قضایی انجام داد اید؟ یا شاید این اقدام شما فقط برای بیرون کردن فردی قدرتمند از دایره قدرت در اقتصاد کشور بوده؟ راستی چه شد که نزدیکترین شخص در هشت سال ریاست دکتر تاجگردون بر کمیسیون تلفیق را به جای او نشاندید مگر میشود رئیس متخلف باشد و معاون و دست راست رئیس مبرا باشد آن هم به مدت ۸ سال؟؟؟؟ اگر این چنین نیست و او فردی متعهد بوده چرا با مدت ۸ سال با ایشان مماشات کرده؟؟؟؟؟ . واقعا برای امثال شما متاسفم حرف میزنید ولی در عمل کاری مغایر با حرفها انجام میدهید
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان محترم سلام علیکم
خواهشمندیم تقا ضا داریم تاجگردون را رد صلاحیت بکنید
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
😁
ابی
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی ،حق نداری درمورد دکتر تاجگردون صحبت کنی ایشان ابروی لر هستند ،اخرین بار باشه که اینجوری صحبت میکنی
باوی
United States
آبروی رل یا لر؟؟؟ خخخخخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا کسی از تانک انقلاب سوال نمیکند و گنداشو بالا بیاره تاجگردون مرد مخلص است اگر راست میگید یک سند از تاجگردون رو کن
خدا لعنت کند زاکانی را که بعد از مسدولیت گرفتن نشان داد که جه انسان سوء استفاده کننده ای است. از مسایل مالی گرفته و زد وبندهایش وتا بکارگیری داماد و افراد درجه یک و دو خانواده بدون ضابطه در جاهای مختلف
غلام
Iran, Islamic Republic of
والله هر کس مستند مدرک و دلیلی دال بر فساد هر شخصی ولو برادرش باشد ارائه نماید والله نباید بزارند در هیچ مقامی باشد فساد دروازه بدبختی هر قوم و قبیله و ملتی است چرا که یکی چابکتر و هزاران نفر نحیف و پژمرده تر میشوند
Iran, Islamic Republic of
کبنا این تصویر زاکانی بردار تا نبینمش
جوانی از دیار رستم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تاریخ نشان داده که هر چه شخصی دلسوز تر باشه نسبت به هم نوعانش، دشمنان کینه ای بیشتری دارد .فقط وصف حال آقای زاکانی این جمله رو دارم :چراغی را که ایزد برفشاند هر آن کس پف کند ریشش بسوزد .خوش به سعادتت آقای تاجگردون که اینگونه نزد ایل وتبارت عزیزی .ای کاش سرزمینم قدر انسان های تلاشگری مثل شما را میدانست.ارادتمند شما گودرزی
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1