کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

تاجگردون پاسخ زاکانی را داد: زاکانی به میزبانی من یک روزه تشریف بیاورند گچساران تا بفهمند و ببینند شور و مشارکت مردم و نتیجه لبیک به فرمان رهبری / فعال فضای مجازی: جناب شهردار، الان شما نااهلین یا با اهل؟

5 بهمن 1402 ساعت 17:11

از موقعی که تاجگردون از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شد، برخی از نمایندگان مجلس در توئیت هایی به او و تصمیم شورای نگهبان حمله ور شدند.


از موقعی که تاجگردون از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شد، برخی از نمایندگان مجلس در توئیت هایی به او و تصمیم شورای نگهبان حمله ور شدند.
به گزارش کبنانیوز، در اولین انتقادات، مالک شریعتی نماینده ای که جزو افراد اصلی رد اعتبارنامه تاجگردون بود، اینگونه نوشت: «کاش این خبر بد درست نباشد؛ در صورت صحت، شورای محترم نگهبان در فرصت قانونی ، تصمیم هیات مرکزی نظارت را تغییر دهد. تاجگردون چهره سیاسی نیست و با مصوبه مجلس انقلابی چهره فاسد اقتصادی شناخته و رد اعتبارنامه شد. تایید فساد، موجب بی اعتمادی، کاهش مشارکت و رونق تاجگردونیسم خواهد شد.» این انگ متأسفانه از مدت ها پیش به تاجگردون زده می شد و شریعتی نیز این موضوع را عنوان کرده که تاجگردون چهره سیاسی نیست، بدین منظور که «عدم تأیید اعتبارنامه او بخاطر مسائل سیاسی نبود» و بعد پا را فراتر گذاشته و می گوید تایید فساد موجب بی اعتمادی و رونق تاجگردونیسم می شود.
شریعتی خوب می داند که با ورود تاجگردون به مجلس دیگر جایی برای او و همفکرانش باقی نمی ماند و بی اعتنایی به آرای مردم عاقبت خوشی ندارد. از طرفی قطعا این لفاظی شریعتی بی پاسخ نخواهد ماند، چطور ممکن است که فردی از سوی شورای نگهبان تایید شود و کسی به او انگ فساد بزند، اگر تاجگردون فسادی دارد چرا تا به حال در هیچ دادگاهی محاکمه نشده؟ که اگر شده بود آن را در بوق و کرنا کرده بودید.
اما حملات نمایندگان به اصطلاح انقلابی علیه تاجگردون همچنان ادامه دارد، و زاکانی بیش از همه علیه او می تازد. کسی که در دوره مسئولیتش در شهرداری تهران حواشی زیادی را داشته و پرونده فساد 20 هزار میلیاردی شهرداری نیز در این دوره کشف و رسانه ای شد.
در یکی دو روز اخیر نیز دوباره زاکانی به تاجگردون حمله ور شد که این بار تاجگردون پاسخ او را داد. زاکانی و برخی از نمایندگان مجلس با فشار بر شورای نگهبان به دنبال رد صلاحیت او هستند، او نوشت: ضمن بزرگداشت شایستگی های اعضای محترم شورای نگهبان، انتظار می رود کسی که با بررسی اسناد و رأی نمایندگان از مجلس یازدهمم اخراج شه و اینک با مسامحه برخی مسئولان تاکنون رد صلاحیت نشده را بررسی جدی کرده و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
تاجگردون در پاسخ زاکانی نوشت: شورای محترم نگهبان اگر حسب پیشنهاد زاکانی ذره ای آلودگی سیاسی، اقتصادی، مالی و عدم التزام دیدید و حسب گزارشات رسمی قابل اثبات بود من را رد صلاحیت کنید. زاکانی هم به میزبانی من یک روزه تشریف بیاورند گچساران تا بفهمند و ببینند شور و مشارکت مردم و نتیجه لبیک به فرمان رهبری.
همچنین آذربو فعال فضای مجازی نیز در پاسخ به این توئیت زاکانی نوشت: جناب شهردار، حضرت عالی برخی از مواردی را که به تاجگردون نسبت میدادین در شهرداری تهران با وقیحانه ترین شکل ممکن انجام دادید، الان شما نااهلین یا با اهل؟




کد مطلب: 471796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471796/تاجگردون-پاسخ-زاکانی-میزبانی-یک-روزه-تشریف-بیاورند-گچساران-بفهمند-ببینند-شور-مشارکت-مردم-نتیجه-لبیک-فرمان-رهبری-فعال-فضای-مجازی-جناب-شهردار-الان-نااهلین-یا-اهل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1