تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۷۱۲۶۷
کبنا گزارش می‌دهد

منتظریان منظورش کدام فرماندار است؟ / احتمال دارد هنوز تغییر فرمانداران ادامه داشته باشد

۱
منتظریان منظورش کدام فرماندار است؟ / احتمال دارد هنوز تغییر فرمانداران ادامه داشته باشد
کبنا ؛ اخیراً نادر منتظریان از چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون، در یکی از نطق‌هایش در میان طرفدارانش از عملکرد یکی از فرمانداران استان گلایه می‌کند و می‌گوید: نباید فرمانداری که می‌خواهد مجری انتخابات جمهوری اسلامی باشد، شب در این خانه و روز دیگر در خانه دیگر باشد و رایزنی، تهدید، تطمیع، التماس وجود داشته باشد که این‌ها جواب نمی‌دهد.
   

وی افزود: بدانند مردم راه خودشان را انتخاب کرده‌اند و مادر خدمت توده مردم هستیم.
مهرماه امسال سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه و کوروش درخشان‌زاده فرماندار شهرستان دنا از سمت خود استعفا کردند که این کار در راستای اطمینان خاطر به جامعه در خصوص امنیت انتخابات صورت گرفت. درخشان‌زاده فرماندار سابق شهرستان دنا به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری منصوب شد و پارسا شعبانی که پیش از این بخشدار مرکزی دنا بوده به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.
جایگزین سید عبدالعزیز موسوی اصل هم سید حمزه محقق‌زاده شد.
اما طبق سخنان نادر منتظریان، گویا هنوز سوگیری برخی فرمانداران در فضای انتخاباتی ادامه دارد. این در حالی است که رئیس هیأت بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفته است که هر مدیری و یا مسئولی که در بحث انتخابات دخالت، سوگیری، جانبداری یا از امکانات دولتی استفاده کند با آن مدیر برخورد خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر بی‌طرفی کامل فرمانداران شهرستان‌های ۹‌گانه از آن‌ها خواست شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و با مشارکت بالای مردم در اسفندماه سال جاری را فراهم کنند.
سید جواد هاشمی مهر تأکید کرده است: عزم ستاد انتخابات و استاندار برای مقابله با تخلفات انتخاباتی و ایجاد اعتماد و اطمینان مردم برای سلامت انتخابات جدی است.
وی تأکید کرده است: در برخورد با تخلفات انتخاباتیبا هیچ کسی تعارف نداریم و بر اساس مُر قانون با متخلفان برخورد خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
فایل های مرتبط
1