تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۷۰۹۷۱
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آخرین وضعیت نامه‌های سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد / ۴۸ هزار نامه پاسخ داده شد

۰
آخرین وضعیت نامه‌های سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد / ۴۸ هزار نامه پاسخ داده شد
کبنا ؛مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، به ایرنا گفت: تعداد حدود ۱۱۰ هزار مکاتبه به دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع شده که از این تعداد ۴۸ هزار و ۶۶۷ فقره در اولویت پرداخت مساعدت‌های بلاعوض هستند.
علی اصغر قلی‌پور اظهار کرد: در مجموع تعداد ۲۴۳ هزار و ۸۰۰ فقره درخواست‌های مردمی تقدیمی رئیس جمهور در ابتدا پردازش و در سامانه سامد ثبت شد.
وی افزود: پس از آن کار ویرایش و ارجاعات تمامی مکاتبات انجام گرفت و به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد حدود ۱۱۰ هزار مکاتبه به دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع شده که از این تعداد ۴۸ هزار و ۶۶۷ فقره در اولویت پرداخت مساعدت‌های بلاعوض هستند.
قلی پور عنوان کرد: ۳۹ هزار و ۶۷۴ فقره نامه در کمیته امداد امام خمینی ره، هشت هزار و ۵۰۲ در بهزیستی و ۳۹۱ فقره در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع داده شده که اکنون پیگیر تأمین اعتبار هستیم و مبلغی هم اخیراً پیش‌بینی شده است.
وی ابراز کرد: تعداد ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ به شورای هماهنگی بانک‌ها ارجاع داده شده است که ۵۷ هزار و ۷۱۱ فقره در اولویت اول پرداخت قرار دارد که تاکنون تعداد ۱۰ هزار مورد در نوبت اول معرفی و مبلغی هم تأمین اعتبار شده است (گفتنی است اولویت اول هزینه‌های درمانی است).
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهار بانک ملی، تجارت، ملت و صادرات به عنوان بانک‌های عامل مشخص شده است مابقی مکاتبات به سایر دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع داده شده است.
قلی پور تأکید کرد: وام‌های اشتغال به صندوق کارآفرینی‌امید و سایر دستگاه‌ها ارجاع داده شده‌اند و بیشتر فراوانی درخواست‌ها وام‌های قرض الحسنه ضروری و مساعدت‌های بلاعوض است. مابقی درخواست‌ها بحث اشتغال، مسکن و جهیزیه و موارد دیگر است.
پیش از این سید علی احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که ۲۴۳هزار و ۸۰۰ نامه در مجموع و در دور دوم سفر اعضای هیأت دولت به این استان تقدیم رئیس جمهور شد که همه آن‌ها برای بررسی و جواب دهی مناسب به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شد.
۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان تخصیص یافته است که این میزان اعتبار در بخش‌های راه، آب، گاز و دیگر پروژه‌های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1