تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۷۰۲۰۸
در جمع هواداران خود مطرح کرد

مهدی روشنفکر، نماینده مجلس: پرونده‌سازان در بویراحمد خاکسپاری می‌شوند

۱۴
۲
مهدی روشنفکر، نماینده مجلس: پرونده‌سازان در بویراحمد خاکسپاری می‌شوند
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، تأکیدکرد که مردم بویراحمد واحد در انتخابات دوازدهم مجلس، برای همیشه جریان افراطیون ریاکار و پرونده ساز را خاکسپاری می‌کنند.
به گزارش کبنا، «مهدی روشنفکر» در جمع برخی از هواداران خود که اغلب دانشجو بودند، اظهارداشت: عده‌ای که دیگر علائم حیاتی ندارند و نفس‌شان به دستگاه بند است، می‌خواهند با طرح مسائل قومی و جغرافیایی، بویراحمد واحد را زخمی نگه دارند تا خود در حد تنفس مصنوعی زنده باشند، اما به یاری پروردگار متعال، حق پیروز است و مردم بزودی، جریان نفاق و ریا را برای همیشه خاکسپاری خواهند کرد تا بویراحمد برای همیشه از دست پرونده سازان در‌امان باشد و بویراحمد واحد مثل گذشته همچون نگینی در پهنه زاگرس بدرخشد و تابلویی از هیبت مردان بزرگش در تاریخ سراسر افتخار این دیار باشد.
وی با بیان اینکه بعد از استقرار دولت سیزدهم عده‌ای در برخی دانشگاه‌ها بنای پرونده‌سازی و برخورد با برخی اساتید، دانشجویان و کارکنان از جمله نیرو‌های شرکتی و اساتید را داشتند که جلوی آنان‌ایستاده و اجازه ندادم نان کسی در دانشگاه بُریده شود، خاطرنشان کرد: یاد دارم روزی در یکی از دانشگاه‌ها با ذِبح اخلاق و شرأفت انسانی با تهمت، تصمیم به اخراج یکی از نیرو‌های شرکتی وابسته به نماینده سابق مرکز استان را گرفته بودند که موضوع پیگیری و خط و نشان کشیدیم که حیثیت جوانان بویراحمد برای ما خط قرمز است و هرکس بخواهد از این خط قرمز عبور کند باید منتظر خُرد شدن قدم‌هایش باشد.
این نماینده اصولگرای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: امروزه جنگ روایت‌ها است و دانشجویان باید در این فضای غبارآلود ورود کرده و اجازه ندهند حق، ناحق جلوه داده شود.
روشنفکر با تأکید براینکه عده‌ای می‌خواهند بویراحمد را تکه تکه کنند تا به مقاصد خود برسند، یادآورشد: دانشجو و دانشگاه وظیفه دارد این فضا را تبیین کند و حق و ناحق را شناسایی و در مَنظر عموم بگذارد تا مردم خود انتخاب کنند.
وی با تأکید براینکه در دوران نمایندگی‌ام به خودم اجازه ندادم که به دانشگاه فرمان دهم بلکه سعی کردم فرمانبردار خوبی برای دانشگاه باشم، اظهار داشت: دانشگاه بهترین دوران خود را از نظر آرامش حاکم بر فضای دانشگاهی خود طی سه سال اخیر دیده است، زیرا در حد توانم از بیرون، اجازه ندادم فرمانی برای پرونده‌سازی دانشجویان، اساتید و کارکنان صادر شود.
نماینده شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همیشه دست به سینه در مقابل مَقام بزرگ علم و دانش در دانشگاه‌ایستادم و مرزبندی‌های کاذب چپ و راست، علیا و سفلی، سیاه و سفید و مسائل این‌چنینی را در دانشگاه حذف کردیم.
روشنفکر گفت: در دو دهه اخیر، دانشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد جولانگاه افراطیون از جریان‌های به اصطلاح راست، چپ و بی‌خیال دمُکرات‌ها بود و همیشه شاهد تنش، درگیری و تحصن‌ها در دانشگاه‌های استان خاصه دانشگاه یاسوج بودیم زیرا از بیرون دانشگاه عده‌ای به جای فرمانبرداری از دانشگاه، به دانشگاه فرمان می‌دادند.
وی با بیان اینکه تاریخ را که ورق بزنیم همیشه دانشجویان پرچم دار تغییر و اصلاح کج روی‌ها و موتور محرک تقویت اصول انسانی، اخلاقی و اسلامی بوده‌اند و بدون شک این مسیر تا پایان دادن به تمام کج روی‌ها و رفتار‌های منافقانه عده‌ای از وابستگان به کانون‌های قدرت و ثروت ادامه خواهد داشت، ادامه داد: برخی همچون میشی در لباس گرگ به جان انقلاب اسلامی افتاده‌اند و دنیا را به مَثابه گوشت نذری می‌دانند و با چند قطبی در جامعه تنها می‌خواهند مردم را مشغول کرده تا از این رهگذر اسب مراد و چموش خود را زین کرده و با نام «مردم» بر گُرده «مردم» بتازند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: برخی که این روز‌ها یادشان آمده بویراحمد باید واحد باشد و البته فقط در شعار‌های انتخاباتی و لباس انتخاباتی به این شعار معتقدند، خودشان بویراحمد را زخمی کرده و باعث دامن زدن به اختلافات منطقه‌ای شده‌اند.

روشنفکر در پاسخ به این سؤال که برخی، خودشان را اصلاح طلب می‌‌نامند و هفته گذشته نشستی با کاندیدای سنتی اصولگرایان که تندروترین کاندیدای مخالف جریان اصلاحات است، در یاسوج برگزار کردند، ارزیابی‌تان از این نشست چیست؟ با لبخند اظهارداشت: آن‌ها را نه تنها اصلاح‌طلب نمی‌دانم بلکه معتقدم باید برای آن‌ها از واژه بی‌خیالِ دموکرات استفاده کرد.
وی گفت:‌ اندیشه اصلاح طلبی دُکان نیست بلکه تقویت اراده‌ها برای اصلاح کج‌روی‌ها و انحرافات دینی و انسانی است.
نماینده شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جمعی که من تصاویرش را دیده‌ام اصلاح طلب نبودند بلکه بیخیال دمکرات‌ها بودند و البته خیلی جالب است بدانید که این بیخیال دمکرات‌ها‌ شش ماه است که با این افراد مستمر نشست دارند و هر روز با یک عنوان منتشر می‌کنند و در سری جدید گفتند نشست اصلاح طلب‌ها، ( خنده دانشجویان).
روشنفکر در زمینه حاشیه‌های حضورش در دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: برخی تشکل‌های انقلابی- مردمی را بدنام کرده‌اند و متأسفانه عده‌ای هم در بیرون به این تشکل‌ها نفوذ کرده و برخی دانشجویان عضو را مامور کرده‌اند که با استفاده از بَرند این تشکل انقلابی در راستای منافع خود و گروهکشان ماموریت انجام دهند.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم افزود: البته انتظار می‌رود مجموعه نهاد ناظر بر این تشکل، بیش از این اجازه ندهد موضع‌گیری‌های جانبدارانه این تشکل گسترش یابد که مردم را نسبت به تشکل نااُمید کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا جایی که یاد داریم یه نماینده درست و حسابی نداشتیم وگرنه این اوضاع حمل و نقل شهری که زیر صفر هست اصلاح میکردن دو تا اتوبوس هم داشتیم اونم حذف کردن که خرج اضافی نباشه واسشون الان کامنت میدن وظیفه نماینده این نیست پ ن وظیفش رفتن برای فاتحه خوانی هست. به لطف نماینده ها یاسوج به سمت روستا شدن پیش میره 👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
آربیز و قلیون ایگو دوتا سمه داری
Iran, Islamic Republic of
جون خوت دس و سر مردم وگه خل من سر ایما که تو نمایندمونی چطور ابرو دکتر علام نزاد بردی بقیه جایل زورت نیرسه
دنا
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که راجب دیگرون اینجور صحبت میکنی .
با جلسه فیکی که گذاشتی .
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا
سبک بال
Iran, Islamic Republic of
سلام. جناب روشنفکر، تا کنون یک بار هم به دانشگاه مادر استان یعنی دانشگاه یاسوج نیامده است.
و این در حالیست که وی هم عضو کمیسیون آموزش مجلس است و هم عضو هیات امنای دانشگاه.
البته این آقا، تا کنون در هیچ کدام از جلسات هیات امنا هم حضور نداشته است. اسنادش موجود
لذا ما نمی‌دانیم از کدام نوع حمایت از دانشگاه سخن می‌گوید.
شریک از غم
Iran, Islamic Republic of
آخ از این همه سخنان بیهوده. آقای نماینده لطفا بگویید در کدام جلسه رسمی دانشگاهیان شرکت داشته اید؟
افسوس که حوصله نیست. نماینده محترم متاسفانه کمترین ارتباط را با دانشگاه و دانشجویان دارند. ایشان هیپ جلسه رسمی با دانشجویان و اساتید دانشگاههای اسلی استان نداشته اند
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
ما یک نماینده دلسوز، پای کار، بدون حاشیه و قوم و طائفه گرایی میخواهیم که توان نجات این شهرستان و استان را داشته باشد. چون در این استان خیلی بی عدالتی وجود دارد متاسفانه از استخدامی های فله ای گرفته تا انتصاب های فامیلی که همه اینها در یک تحقیق ساده قوم گرایی را در این استان به وضوح نشان خواهد داد؛ و متاسفانه در این بین افراد شایسته و نخبه های زیادی هستن که همیشه حق آنها پایمال شده است و همین باعث عقب ماندگی استان شده است.
علی
Iran, Islamic Republic of
وعده های دکتر روشنفکر ردخور نداره نمونه ش همون جمع بساطتت را ایشاله اینا هم بساط شون جمع میشه برای همیشه
شاسه گرامی
Russian Federation
به خدا بنظرم ۲ردز هی روخونی تمرین کرده تا بتره بیا سخنرانی کنه!بخدا جات من دهدشت ناظم همو مدرسه ابتداییه البته ناظم مدرسه @هرجا کم ایاره ایگه پرونده سازان😅دورقبل عنوان کردید ایشان سالها ازفضای این استان دوربوده!ایسو پروندسازه؟!ازفضای استان دورنبود عرضه داشته بو تو هم مدیرکل یه استان مهم ونزدیک پایتخت وابو 😅خدا دونه حیف اوصندلی نرم مجلسه که توبری سرش بخوسی.بره همو دهدشت دینی درس بده بخدا . خوتم نونی چه کردی من ای ۴سال
روشن
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته
مازه خریده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکترروشنفکر نماینده محبوب توانمند پاکدست ودلسوز بویراحمد
بویراحمد واحد
Russian Federation
آقای روشنفکر جنابعالی نماینده بویراحمد نبودی فقط و فقط نماینده یک گروه خاص بودی از پست دادن و استخدامهای طایفی ات در اداره اموزش و پرورش و علوم پزشکی و اداره داراییت معلومه ضمنا چهار سال جنابعالی نماینده بودی چه دستاوردی برای استان داشتی مهمترین مساله جنابعالی با رای ندادن به تاجگردون کبیر بیشترین خیانت را به این استان کردی چرا که میخواستی با این کار پستهای خانوادگیت را راحت تر انجام بدهی و در آخر بیا با همین منتظریان مناظره بذار ببینم عیارت چنده
تل زالی
Russian Federation
بویراحمد را نابود کردی د بشین همه تو را شنافتند
برو برقت را بفروشن جمع کن بساطط را
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1