کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته (7 مهرماه) عنوان شد

امام جمعه یاسوج: وضعیت طلاق در جامعه بسیار اسفناک است

7 مهر 1402 ساعت 16:41

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: نیروی انتظامی تجلی اقتدار در برابر اخلال گران و مظهر رأفت اسلامی در تعامل با مردم است.


خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: نیروی انتظامی تجلی اقتدار در برابر اخلال گران و مظهر رأفت اسلامی در تعامل با مردم است.
به گزارش کبنا، آیت الله حسینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه، آغاز هفته نیروی انتظامی را پیشاپیش تبریک گفت و افزود: مردم باید قدردان حافظان نظم و امنیت باشند، زیرا آنها با تلاش شبانه روزی همه توان خود را برای ایجاد آرامش در جامعه به کار می گیرند.
نماینده، ولی فقیه در استان پیشاپیش میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) را تبریک گفت و عنوان کرد: نبوت و ولایت بستر هدایت و رستگاری انسان و بزرگترین نعمت خداوند در زمین برای بشریت است.
وی ترویج ولنگاری و بی حجابی را عمل و رفتاری زشت و فسادزا توصیف کرد و گفت: کسانی که با کلام، رفتار و هنرشان مردم را به ولنگاری و بی حیایی دعوت می کنند اول به خود و بعد به دیگران ظلم می کنند.
وی وضعیت طلاق در جامعه را بسیار اسفناک دانست و اضافه کرد: به طور متوسط از هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق می شود که این امار غم انگیز و بسیار نگران کننده است و می طلبد مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.
وی بر لزوم تکریم سالمندان در جامعه به ویژه خانواده ها تاکید کرد و گفت: سزاوار نیست پداران و مادرانی که سال‌ها از همه وجودشان برای بزرگ شدن فرزندان خود مایه نهادند، بدون توجیه درست روانه خانه سالمندان شوند.


کد مطلب: 467555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467555/امام-جمعه-یاسوج-وضعیت-طلاق-جامعه-بسیار-اسفناک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1