کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار کبگیان خبر داد

آئین غباروبی گلزار شهدای چیتاب با حضور تعدادی از اعضاء شورای اداری، نهادهای نظامی و امنیتی کبگیان به مناسبت هفته دولت

7 شهريور 1402 ساعت 23:02

ابوطالب محسنی فر: گلزار شهدای چیتاب با حضور تعدادی از اعضاء شورای اداری، نهادهای نظامی و امنیتی بخش به مناسبت هفته دولت غباروبی گردید


به گزارش "کِبنا" از چیتاب به یُمنِ هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، با حضور ابوطالب محسنی بخشدار، حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت بخش، شهردار و شورای شهر چیتاب و تعدادی از اعضاء شورای اداری، نهادهای نظامی و امنیتی کبگیان مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر چیتاب انجام شد. 
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان در این آئین، ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت دولت، و حضور حاضرین اظهار کرد: هفتهٔ دولت، یادآور دولتمردان شرافتمندی است که خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می کردند. 
نماینده ارشد دولت در کبگیان خاطرنشان کرد: اینک ما دولتمردان هستیم و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می توانیم» پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف گردد و سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت مردمی باشد. 
وی افزود: این روزها یادآور خدمت‌گذاری و فداکاری‌های شهیدان رجایی و باهنر است، فلذا هرکسی در کسوت تقبل مسئولیت خدمت به مردم در صراطی غیر از آرمانهای شهدا حرکت کند، خیانتکار به مردم و آرمانهای مقدس خون شهداء وانقلاب است.
لازم به ذکر است، حاضرین در این مراسم معنوی، با غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.


کد مطلب: 466402

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466402/آئین-غباروبی-گلزار-شهدای-چیتاب-حضور-تعدادی-اعضاء-شورای-اداری-نهادهای-نظامی-امنیتی-کبگیان-مناسبت-هفته-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1