تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۶۶۳۷۷
در هفته دولت انجام می‌گیرد

افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ هفته دولت امسال کهگیلویه و بویراحمد پر بار‌تر از سال گذشته با افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی همراه خواهد بود در حالی که سال گذشته ۴۷۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، هفته دولت سال گذشته افتتاح و کلنگ زنی ۴۷۳ طرح عمرانی در استان با اعتبار ۲ هزار و ۲۱ میلیارد تومان اجرایی شد اما امسال متولیان با دست پر‌تری به میزبانی هفته دولت می‌آیند.
طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امسال ۴۸۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.
سید جواد هاشمی مهر شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب به رسانه‌ها افزود: شهرستان بویراحمد رکورد دار بیشترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی است به گونه‌ای که مجموع طرح‌ها ۱۷۸ فقره هستند که ۱۲۱ فقره افتتاحی و ۵۷ فقره کلنگ زنی شد.
وی عنوان کرد: ۱۶۵ طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۱۳۴ مورد افتتاح و ۳۱ مورد کلنگ زنی می‌شود، گچساران ۹۳ طرح که ۶۹ مورد افتتاح و ۲۴ مورد کلنگ زنی می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین در باشت ۲۳ طرح هستند که ۱۶ مورد از آن‌ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی می‌شود و در بهمئی ۲۹ طرح که ۲۲ مورد از آن‌ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی است.
وی ادامه داد: در شهرستان دنا ۵۳ طرح شامل ۳۸ مورد افتتاحی و ۱۵ مورد کلنگ زنی، چرام ۶۴ طرح که از این تعداد ۵۱ طرح افتتاح و ۱۳ طرح کلنگ زنی، لنده ۲۳ طرح که ۱۶ مورد افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی و در شهرستان مارگون ۲۸ طرح وجود دارد که ۱۷ مورد از آن‌ها افتتاح و ۱۱ مورد کلنگ زنی خواهد شد.
هاشمی مهر عنوان کرد: در سفر اول و دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد توجه خوبی به استان شد و طرح‌های بزرگ و نیمه تمام تکمیل و به بهره‌برداری رسید در حال حاضر هم پروژه‌های خوبی تعریف شده است که مدیران دستگاه‌ها موظف هستند با حضور در صدا و سیما و از طریق رسانه‌ها این خدمات را به اطلاع مردم برسانند.
وی تأکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و فضای مجازی در تبیین برنامه‌های هفته دولت کمک گرفت و در جلسات و برنامه‌های مختلف به صورت تحلیلی و محتوایی و بطور صادقانه به تبیین، تشریح دستاورد‌ها و عملکرد‌ها پرداخته شود زیرا دشمن با برنامه‌ریزی انجام شده در حال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است و باید با جهاد تبیین به مقابله پرداخت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای برنامه‌های هفته دولت، هماهنگی لازم بین مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص فرهنگی ضروری است و در شهرستان‌ها نیز باید میان فرمانداران و مسئولان شهرستانی این هماهنگی وجود داشته باشد.
دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

روان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خخخ
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1