کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته دولت انجام می‌گیرد

افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

6 شهريور 1402 ساعت 21:10

 هفته دولت امسال کهگیلویه و بویراحمد پر بار‌تر از سال گذشته با افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی همراه خواهد بود در حالی که سال گذشته ۴۷۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.


 هفته دولت امسال کهگیلویه و بویراحمد پر بار‌تر از سال گذشته با افتتاح و کلنگ زنی ۶۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی همراه خواهد بود در حالی که سال گذشته ۴۷۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، هفته دولت سال گذشته افتتاح و کلنگ زنی ۴۷۳ طرح عمرانی در استان با اعتبار ۲ هزار و ۲۱ میلیارد تومان اجرایی شد اما امسال متولیان با دست پر‌تری به میزبانی هفته دولت می‌آیند.
طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امسال ۴۸۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.
سید جواد هاشمی مهر شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب به رسانه‌ها افزود: شهرستان بویراحمد رکورد دار بیشترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی است به گونه‌ای که مجموع طرح‌ها ۱۷۸ فقره هستند که ۱۲۱ فقره افتتاحی و ۵۷ فقره کلنگ زنی شد.
وی عنوان کرد: ۱۶۵ طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۱۳۴ مورد افتتاح و ۳۱ مورد کلنگ زنی می‌شود، گچساران ۹۳ طرح که ۶۹ مورد افتتاح و ۲۴ مورد کلنگ زنی می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین در باشت ۲۳ طرح هستند که ۱۶ مورد از آن‌ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی می‌شود و در بهمئی ۲۹ طرح که ۲۲ مورد از آن‌ها افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی است.
وی ادامه داد: در شهرستان دنا ۵۳ طرح شامل ۳۸ مورد افتتاحی و ۱۵ مورد کلنگ زنی، چرام ۶۴ طرح که از این تعداد ۵۱ طرح افتتاح و ۱۳ طرح کلنگ زنی، لنده ۲۳ طرح که ۱۶ مورد افتتاح و هفت مورد کلنگ زنی و در شهرستان مارگون ۲۸ طرح وجود دارد که ۱۷ مورد از آن‌ها افتتاح و ۱۱ مورد کلنگ زنی خواهد شد.
هاشمی مهر عنوان کرد: در سفر اول و دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد توجه خوبی به استان شد و طرح‌های بزرگ و نیمه تمام تکمیل و به بهره‌برداری رسید در حال حاضر هم پروژه‌های خوبی تعریف شده است که مدیران دستگاه‌ها موظف هستند با حضور در صدا و سیما و از طریق رسانه‌ها این خدمات را به اطلاع مردم برسانند.
وی تأکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و فضای مجازی در تبیین برنامه‌های هفته دولت کمک گرفت و در جلسات و برنامه‌های مختلف به صورت تحلیلی و محتوایی و بطور صادقانه به تبیین، تشریح دستاورد‌ها و عملکرد‌ها پرداخته شود زیرا دشمن با برنامه‌ریزی انجام شده در حال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است و باید با جهاد تبیین به مقابله پرداخت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای برنامه‌های هفته دولت، هماهنگی لازم بین مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص فرهنگی ضروری است و در شهرستان‌ها نیز باید میان فرمانداران و مسئولان شهرستانی این هماهنگی وجود داشته باشد.
دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.


کد مطلب: 466377

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466377/افتتاح-کلنگ-زنی-۶۶۲-پروژه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1