تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۶۶۴۷۳
کبنا گزارش می‌دهد

۲۸ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد (+ تصاویر )

۵
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۸ پروژه در بخش‌های زیرساخت و اقتصادی در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، علی‌محمد روستا امروز پنج شنبه با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز ۱۹طرح عمرانی و اقتصادی در باشت افتتاح و ۹پروژه دیگر کلنگ زنی شد.
وی حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را افزون بر ۱۳۰میلیارد تومان عنوان کرد و با بیان اینکه در سفر ریاست جمهور ماه گذشته چندین ابر پروژه در این استان افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: در این هفته هم ۷۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶ هزار و ۳۵۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرای آنها آغاز شد.
روستا عنوان کرد: ۷۲۲ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان در بخش عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی اظهار داشت از این تعداد پروژه در حوزه عمرانی و زیرساخت ۵۲۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان افتتاحی بودند.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی، ۱۹۵ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند.
روستا یادآور شد: همچنین ۳۶ پروژه با اعتبار یک هزار و۸۳۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۳۲ نفر در بخش اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی شدند.
به گفته معاون امور عمرانی از این تعداد پروژه اقتصادی ۳۲ مورد با اعتبار یک هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان افتتاحی و چهار طرح با اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند.
۲۸ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شدند (+  تصاویر )
روستا ابراز داشت: حجم پروژه‌ها و اعتبارات در این استان بی‌سابقه بوده که نشان از توجه ویژه دولت مردمی به کهگیلویه وبویراحمد و مناطق کمتر برخوردار می‌باشد.
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: بیش از یکهزار پروژه بزرگ و کوچک در بخش‌های مختلف عمرانی در استان در دست اجرا داریم که با تکمیل آن‌ها تحولاتی در استان ایجاد خواهد شد.
فرماندار شهرستان باشت هم در این مراسم گفت: سردخانه محصولات کشاورزی و ساختمان اداره امور عشایر از مهمترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است.
نادر گرامی افزود: جاده ارتباطی روستای تکیه، خانه بهداشت روستای چهار راه گشین، احداث سایت شرکت ارتباطات از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است.
گرامی عنوان کرد: ۶۹ درصد از اعتبارات تملک و دارایی‌های سال مالی جاری این شهرستان تخصیص یافته است که نشانگر تلاش‌های دولت برای افزایش رفاه ساکنان این دیار است.
به گفته وی، سال مالی گذشته ۶۵۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان باشت پیش‌بینی شده بود که ۴۵۰ میلیارد ریال آن تحقق و برای عمران و آبادانی شهرستان هزینه شد.
وی بیان کرد: بودجه سال مالی گذشته در این شهرستان هم از نظر میزان تخصیص و هم از نگاه درصد نقدینگی نسبت به سال‌های اخیر کم سابقه بوده است.
۲۸ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شدند (+  تصاویر )
گرامی ابراز کرد: این میزان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های کشاورزی مانند کانال‌های آبیاری، جاده‌های بین مزارع، امکانات توسعه شهری مانند کانال‌های هدایت آب و کلاس‌های درس هزینه شده است.
فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد: همچنین پارسال تاکنون کار‌های خوبی در زمینه اصلاح یا توسعه شبکه‌های آب و برق، ایجاد زیرساخت‌های رفاهی مانند آسفالت معابر، جدول کشی و سنگ فرش معابر روستایی این شهرستان انجام گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطفاً این طرحهای که کلنگزنی شده به مردم گفته شود تا به ببینند چند درصد پیش رفت داشته ...
Iran, Islamic Republic of
یه مثلی می زنند هرچه بگندد نمکش می زنند.اگر نمک بگندد چه باید کرد .حالا وقتی از بالا خودشان / ما به کی شکایت کنیم که آقایه کسی بیاید این پروژهارا نشان ما بدهید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر حسینی ما باشتی ها متشکریم.
Iran, Islamic Republic of
دغدغه اکثر جوانان باشت مشکل اشتغال هست نگاه به صنعت در باشت کمرنگ است
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
1