تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۶۴۴۲
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

کلنگ‌زنی و افتتاح 86 پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛ شهرستان‌ گچساران در هفته دولت امسال شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح 86 پروژه عمرانی و اقتصادی بودند. در این برنامه‌ها سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
علی محمد روستا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها با بیان اینکه طرح‌های متعددی در گچساران به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شده است گفت: در هفته دولت ۸۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۶۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شد.
وی بیان کرد: در هفته دولت ۸۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۶۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان پروژه ۵۸ مورد آن طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
روستا عنوان کرد: افزون بر ۲۸ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۴۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران گفت: از پروژه‌های عنوان شده ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۵۶۲ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شده است.
وی با اشاره به افتتاح ۵۰ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومان در این شهرستان خاطرنشان کرد: ۲۷ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه اقتصادی با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان در این شهرستان صورت گرفت.
دیهیم خوب افزود: ۸ پروژه و طرح اقتصادی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و یک طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان کلنگ زنی گردیده است.
فرماندار گچساران اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها شامل پروژه بهسازی راه اصلی گچساران به بابا کلان قطعه سوم به طول ۳. ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان، پروژه پیاده رو‌سازی کنار زیرگذر شهر به طول ۴۵۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند.
وی گفت: برخی از پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت اعم از پروژه تعریض و بهسازی و روکش آسفالت جاده باباکلان به سمت بی‌بی حکیمه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و پروژه تعریض و بازگشایی بلوار مالیات ( فاز دوم) به طول ۱ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان هستند.
کلنگ‌زنی و افتتاح 86 پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران (+ تصاویر )
افتتاح محور روستای باباکلان به روستای بی‌بی حکیمه اقدامی دیگر از نفت گچساران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: محور روستای باباکلان به روستای بی‌بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
غلامرضا کمالی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: محور روستای باباکلان به سمت روستای بی‌بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه کار فرما این پروژه امور ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز است، افزود: ایمن‌سازی مسیر دسترسی به تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران از اولویت‌های کاری این شرکت است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: با بهسازی این مسیر علاوه بر ایمن‌سازی مسیر دسترسی به تأسیسات واقع در منطقه بی‌بی حکیمه موجب رضایتمندی اهالی ساکن در روستا‌های بی‌بی حکیمه، بن پیر، کاکا مبارک و همچنین به روستای میشان شده است.
کمالی عنوان کرد: در این پروژه ۲ دهنه پل به متراژ پنج متر، سنگ کاری، ایمن‌سازی مسیر به طول ۳ هزار متر مکعب و ۱۳ هزار تن قیر برای آسفالت و تعریض ۱۴ کیلومتر مسیر باباکلان به روستای بی‌بی حکیمه انجام گرفت.
وی گفت: با ایمن‌سازی این مسیر موجب رضایت‌مندی اهالی منطقه و سهولت تردد و کاهش تصادفات شده است.
تعریض و بهسازی جاده‌های مواصلاتی گچساران، باباکلان به بی‌بی حکیمه به گناوه در قالب هشت قطعه شامل پنج قطعه از جاده دوگنبدان تا روستای بی‌بی حکیمه و سه قطعه نیز در حوزه استان بوشهر اجرا می‌شود که عملیات اجرایی این طرح از اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی قرار بود این پروژه در مدت زمان سه سال اجرا و بهره‌برداری برسد.
همچنین قرارگرفتن تلمبه خانه نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه و عبور لوله‌های نفتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر و استفاده روزانه کارکنان بهره‌برداری شرکت نفت این مسیر را به یکی از محور‌های پرتردد منطقه تبدیل کرده است.
استاندارد نبودن محور، ترافیک سنگین، وجود خطوط لوله در کناره‌های جاده، عرض بسیار کم و پیچ‌های خطرناک و دره‌های عمیق موجب شده که هر ساله آمار بالایی از سوانح رانندگی بویژه در تعطیلات نوروز در این محور رخ می‌دهد که تکمیل طرح ساخت محور گچساران به گناوه می‌تواند از جان باختن یا زخمی شدن شمار زیادی از مسافران این مسیر پیشگیری کند.
برقراری ارتباط ایمن، راحت و کوتاه شدن مسیر بین سه استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، اصلاح طرح هندسی مسیر و افزایش سرعت طرح به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با توجه به تعریض و بهسازی محور موجود و در نتیجه کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه عبوری از مزایای دیگر این پروژه است.
کلنگ‌زنی و افتتاح 86 پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران (+ تصاویر )
قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر کلنگ زنی شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳. ۵ کیلومتربا قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.
محمد راستا در آئین کلنگ زنی پروژه قطعه سوم گچساران، بابا کلان اظهار داشت: راه و شهرسازی برای اجرا و تکمیل پروژه هاز خود در سطح استان و گچساران به جد تلاش می‌کند.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتربا قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان ۲۴ ماهه مدت قرار داد این پروژه تصریح کرد: قطعه اول مسیر گچساران باباکلان نیز بطول ۵۸ کیلومتر، که ۵ کیلومتر ابتدایی آن با قرار داد اولیه ۳۵ میلیارد تومان تا پل کمبل قبلاً بهسازی و آسفالت شده و از کیلومتر ۵ الی ۲۱ در حال اجرا است.
راستا با بیان اینکه  این پروژه تأثیر مهمی بر تردد ایمن در مسیر ترانزیتی گچساران دارد، عنوان کرد: مابقی مسیر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل نیاز دارد.
از افتتاح دبستان دخترانه تا افتتاح بلوار مالیات و پیاده رو‌سازی کنار زیرگذر شهر در گچساران
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دبستان دخترانه حبیبیه فتح الله‌زاده( شهید بهنیاء) در محله سادات گچساران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
 سیدناصر حسینی پور در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گچساران اظهار کرد: پروژه‌های متعددی به برکت نظام جمهوری اسلامی در گچساران انجام شده است.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت نیز ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار در گچساران کلنگ زتی و افتتاح شده است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دبستان دخترانه حبیبیه فتح الله‌زاده( شهید بهنیاء) در محله سادات گچساران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و مساحت ساختمان آموزشی یکهزار و ۳۷ متر مربع به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
حسینی پور عنوان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخوردار دارد و تکمبل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های این دولت است.
افتتاح بلوار مالیات و پیاده رو‌سازی کنار زیرگذر شهر در گچساران
کلنگ‌زنی و افتتاح 86 پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران (+ تصاویر )
رضاقشقایی شهردار دوگنبدان نیز در آئین افتتاح بلوار مالیات گفت: پروژه تعریض و بازگشایی بلوار مالیات ( فاز دوم) به طول ۱ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در گچساران افتتاح شد.
وی بیان کرد: پروژه پیاده رو‌سازی کنار زیرگذر شهر به طول ۴۵۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان نیز به همین مناسبت کلنگ زنی گردید.
افتتاح سیزدهمین پایگاه سلامت گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: پایگاه سلامت شهید محلاتی با زیربنای ۲۱۰ متر مربع در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
حسین عسکری در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت شهید محلاتی گچساران در این باره اظهار داشت: اجرای طرح‌های درمانی در راستای ارتقاء ارائه خدمات و سلامت شهروندان انجام می‌شود.
وی بیان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت و درمان شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در همین راستا پایگاه سلامت شهید محلاتی با زیربنای ۲۱۰ متر مربع در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
عسکری عنوان کرد: این طرح ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: افزون بر ۶ هزار نفر جمعیت محله‌های نزدیک به این پایگاه سلامت از خدمات درمانی آن استفاده خواهند کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: این دومین پایگاه تجمیعی است که درسالجاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.
عسکری بیان کرد: با افتتاح این طرح تعداد پایگاه‌های سلامت گچساران به ۱۳ مورد رسیده است.
وی افزود: ۱۵ پایگاه دیگر بر‌ای تکمیل طرح در گچساران نیاز داریم، این طرح با هدف دسترسی آسان مردم به پزشک عمومی و مراقبت سلامت در سطوح محلات اجرا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سجاد
United States
یه کلنگی بدید خودم تا کلنگ صدتا پتروشیمی رو بزنم وقتی اعتباری ندارن به چه درد به جز برای انتخابات میخوره
Iran, Islamic Republic of
چشمتو بازکن ودلتو از عقده دربیار تامتوجه بشی درهمین مدت کوتاه درسفررئیس جمهور وبا تلاش بی وقفه نماینده سدچمشیر وپتروشیمی گچساران چهارسال زودتر به بهره برداری رسیدن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضمن سپاس از جناب آقای کمایی استاد علم و عمل و قلم مدیر و مسول سایت پربار و پر طرفدار سایت کبنا نیوز.
در این خبر گزارشات فرماندار گچساران با سایر مسئولان از جمله معاون استاندار و نماینده گچساران تناقض آمار و اعداد و مبلغ وجود دارد...
که احتمالا و به نظر می رسد این اقدامات تشریفاتی و تشکیلاتی هست.
با وجود نماینده توانمند ، پیگیر ، دلسوز و پای کار شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون ، خواستیم مسولان پاسخ دهند که در شهرستان مارگون امسال و سالهای قبل چند پروژه و با چه مبلغی افتتاح یا کلنگ زنی شد یا می شود؟!؟
بناری
Iran, Islamic Republic of
پ سرپرست اداره اداره ب برق کوچنه؟
یو خو هر جا اسم سی ناصر ایومه
من هوا خشه وش ایرسوند
تا ببیننش
که نوردارنش.
خوا هووووی
عبداله رادکی
Iran, Islamic Republic of
آقای ناصر حسینی، شومن بازی انتخاباتی و تبلیغات بسه برادر. رای نمیاری... مگه همین خودت نبودی چند ماه پیش میگفتی اولویت ما تکمیل طرحههای ناتمام هست و تا پایان سال هیچ کلنگ زنی نداریم؟!!!
حالا دم انتحابات هوس کلنگ زنی کردی؟
والله اگر تو رای بیاری با هزارتا از این نمایشهای تبلیغاتی و کلنگ زنیهای بی ثمر..
محس
Iran, Islamic Republic of
من تا یاد دارم دولت‌ها در حال کلنگ زنی پرورژ بودند اما هیچ وقتی ندیدم یکی از پروژها به سود مردم آخرش یا اختلاس بود یا محیط زیست نابود کرد ،می دقیقه نیتجه این پروژه مثل همین کسی است که کلنگ می زند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1