تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۶۶۱۱۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

عدل هاشمی‌، نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده: بیاید، استان کهگیلویه و بویراحمد را نجات دهیم / سخنرانی بس است / یکبار برای همیشه باید شعار‌های گوجه چینی تمام شود / خدا سیاسیون، نخبگان، خواص را نمی‌بخشد، یکی‌اش خود من هستم / نباید آرامش جامعه را بهم بریزیم، انتخابات قانون و قاعده دارد / خون دل می‌خورم وقتی نیروگاه پادوک را می‌بینم / نماینده فعلی تلاشش را کرد، شاید نتوانست / برخلاف خیلی از جا‌های دیگر، مدیران اصلاح طلب استان ما افراطی نیستند

۱۱۷
۶
عدل هاشمی‌، نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده: بیاید، استان کهگیلویه و بویراحمد را نجات دهیم / سخنرانی بس است / یکبار برای همیشه باید شعار‌های گوجه چینی تمام شود / خدا سیاسیون، نخبگان، خواص را نمی‌بخشد، یکی‌اش خود من هستم / نباید آرامش جامعه را بهم بریزیم، انتخابات قانون و قاعده دارد / خون دل می‌خورم وقتی نیروگاه پادوک را می‌بینم / نماینده فعلی تلاشش را کرد، شاید نتوانست / برخلاف خیلی از جا‌های دیگر، مدیران اصلاح طلب استان ما افراطی نیستند
کبنا ؛
عدل هاشمی‌پور (زاده ۱۳۴۰ کهگیلویه) چهره شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد است. هاشمی پور ضمن فعالیت‌های اجرایی گسترده در قرارگاه خاتم الانبیا، در مجلس دهم نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بود، او در سال ۹۹ از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر دارای مسوولیت شد. هاشمی‌پور در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
کبنا نیوز گفت و گویی اختصاصی با عدل هاشمی پور در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم داشته است، که در ادامه می‌خوانید.
آقای هاشمی پور چرا پس از سال‌ها کهگیلویه بزرگ هنوز از نظر عمران و آبادی در محرومیت به سر می‌برد؟ چرا باید جوانان این دیار در شهر‌های دیگر به دنبال کار باشند؟ چرا هنوز خیلی از روستا‌های این مناطق از جاده دسترسی محروم هستند؟
ارکان اساسی توسعه یک استان نخبگان فکری و نخبگان ابزاری هستند. نخبگان فکری با تحقیق، پژوهش، آینده نگری شناخته می‌شوند، نخبگان ابزاری کسانی‌اند که قدرت سیاسی و اجرایی دارند، و باید اولویت‌بندی‌ها را عملیاتی کنند.
در کشور‌های توسعه یافته گاهاً نخبگان فکری نخبگان ابزاری نیز هستند. نخبگان باید به شاخص‌های توسعه معرفت داشته باشند. اگر یک استاندار یا فرماندار که دارای قدرت سیاسی است و نخبه ابزاری است به شاخص‌های توسعه شناخت نداشته باشد با مشکل مواجه می‌شویم.
یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگ توسعه است. در یک جامعه باید فرهنگ توسعه نهادینه شود، مردم جامعه توجیه شوند و شناخت کافی به توسعه پیدا کنند. شاخص بعدی در توسعه امنیت است، ما به برکت خون شهیدان والامقام امنیت داریم. ولی اگر سرمایه‌گذاری بخواهد در این استان و شهرستان طرحی را اجرا کند، اگر امنیت جانی و مالی و حیثیتی نداشته باشد نمی‌تواند اشتغال زایی کند. این سرمایه‌گذار می‌خواهد سرمایه‌اش را به استان بیاورد، باید امنیت داشته باشد تا بتواند سرمایه‌گذاری کند. سومین شاخص عمران و امور زیربنایی است. جامعه اگر از زیرساخت‌های لازم برخوردار نباشد، جاده ترانزیتی نداشته باشد، زیرساخت‌های سد و شبکه گاز و مخابرات نداشته باشد توسعه اتفاق نمی‌افتد. چهارمین شاخص مشوق‌های سرمایه‌گذاری است. دولت به تنهایی نمی‌تواند توسعه نیافتگی را از بین ببرد. اعتبارات دولت محدود است.
و در دنیا اقتصاد دست مردم است، دولت کار تصدی‌گری انجام نمی‌دهد و اقتصاد این کشور‌ها متکی به نفت نیست. تنها کشوری که اقتصاد متکی به نفت دارد ایران است، که با تدبیر مقام معظم رهبری با شیبی ملایم دارند طوری عمل می‌کنند که بحث نفت را از بودجه جدا کنند.
بنابراین مشوق‌های سرمایه‌گذاری باید وجود داشته باشد. استان باید برای سرمایه‌گذار تسهیلات کم بهره فراهم کند. مسوولان سیاسی و اجتماعی باید با سرمایه‌گذار همکاری کنند و مشوق ایجاد کنند. شاید اسم نیروگاه پادوک را شنیده‌اید که سرمایه‌گذار داشت، پتروشیمی دهدشت سهام‌دار دارد و خصوصی است. لذا باید بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم. باید سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم جذب کنیم.
بعد از این ۴ شاخص اساسی تولید و توزیع و صادرات اهمیت دارد. گچساران که‌اتان از گاز بید بلند می‌گیرد و‌اتیلن به پتروشیمی دهدشت می‌دهد، در آینده محصول این مجموعه صادرات می‌شود، باید به فکر احداث واحد‌های پایین دست باشیم.
لذا فرهنگ سرمایه‌گذاری، امنیت، عمران و امور زیربنایی، مشوق‌های سرمایه‌گذاری، تولید، توزیع، صادرات یک زنجیره هستند. نخبگان فکری و ابزاری باید به شاخص‌های توسعه اعتقاد داشته باشند، نه در شعار و سخنرانی، بلکه در عمل. با سخنرانی و مصوبه نوشتن مشکلی حل نمی‌شود، کار ما باید خروجی داشته باشد تا مردم‌ امید به زندگی داشته باشند.
آقای هاشمی‌پور با چه هدف و برنامه ای در انتخابات ثبت نام کرده اید؟
این یک پیش ثبت نام بود، من فکر می‌کنم نباید آرامش جامعه را بهم بریزیم، انتخابات قانون و قاعده دارد، به نظر من با تأکید مقام معظم رهبری باید به دنبال مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باشیم، انتخابات همیشه سرنوشت ساز است، باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم، مردم ما هوشمند و بصیر هستند و همیشه در همه صحنه‌ها حضور پیدا کرده‌اند.
بنده با توجه به رسالتی که دارم و شناختی که از منطقه و شاخص‌های توسعه دارم، و اعتقادی که به نیرو‌های کاربلد دارم، وارد صحنه می‌شوم. از نماینده فعلی نیز تشکر می‌کنم، باید به‌ایشان فرصت دهیم که از موقعیت‌های موجود برای کار و تلاش استفاده کنند، ما نباید فرصت‌های فعلی را از دست بدهیم و فقط به فکر آینده باشیم، ده ماه زمان کمی نیست، نباید فضا را غبارآلود کنیم، گذشته گذشت، ما باید از گذشته عبرت بگیریم، بجای
فکر به آینده و گذشته باید به فکر استفاده از فرصت‌های کنونی باشیم. اعتقاد دارم باید بر اساس قانون حرکت کنیم.
اما در خصوص حضورم در انتخابات، می‌خواهم با آبرویی که به برکت این نظام بدست آوردم یکبار دیگر وارد صحنه شوم و بقیه عمرم را برای ادامه پروژه‌های زیربنایی بگذارم. خیلی از کلنگ زنی‌ها مربوط به ۱۰ سال و ۲۰ سال پیش است، لازم نیست دوباره کلنگی به زمین‌زده شود. با کلنگ زدن کاری پیش نمی‌رود، من برای به سرانجام رساندن پروژه‌هایی به صحنه می‌آیم که فرسایشی شده‌اند. اگر پتروشیمی را داریم مربوط به ۲۰ سال پیش است، ما باید واحد‌های پایین دست پتروشیمی را احداث کنیم. بار اولی که آقای زنگنه وزیر نفت را روی زمین پتروشیمی آوردم، گفتم این فنس‌ها را بردارید تا مردم در این ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی کنند، یا کار را شروع کنید. متأسفانه طرح پتروشیمی در بهترین زمین‌های کشاورزی قرار داده شده است.
فقط احداث سد مهم نیست، پایین دست سد‌های آبریز، سیدون، سرپری، کوهبرد، باید آب به زمین‌های کشاورزی برسد، وگرنه احداث سد به تنهایی مهم نیست.
اگر بخواهید دوره ۴ ساله نمایندگی خود و آقای بزرگواری را مقایسه کنید چه قیاسی می‌کنید؟
با توجه به اینکه دولت‌ها از لحاظ فکری و سیاسی متفاوت بودند، اگر بخواهیم دولت‌ها و پیگیری و تلاش نمایندگان را مقایسه کنیم، آقای بزرگواری در دوره آقای احمدی نژاد نماینده بود، در آن دوره هم دولت هماهنگ بود، هم منابع سرشار بود، آقای بزرگواری در دوره خود تلاش خوبی داشتند و پیگیری‌های خوبی داشتند، و دولت، استاندار، فرماندار، بخشدار هماهنگ بودند. اگر بخواهم صادقانه و بدون هیچگونه انحرافی قضاوت کنم زمانی که من در دوره دولت آقای روحانی خادم مردم در مجلس دهم بودم، چون من سپاهی بودم در زمینه‌های سیاسی خیلی با من همکاری نمی‌شد، ولی چون طرح و پروژه‌های زیادی را دنبال می‌کردم، از طرفی در کمیسیونی تخصصی قرار گرفتم، آبرسانی، کشاورزی، سدسازی، گازرسانی، پتروشیمی، نفت همه این‌ها زیرمجموعه کمیسیون انرژی بود. سعی می‌کردم از این فرصت‌ها استفاده کنم و با توجه به سابقه‌ای که داشتم بدون هیچ چون و چرایی وارد کمیسیون انرژی شدم.
برخلاف خیلی از جا‌های دیگر، مدیران اصلاح طلب استان ما افراطی نیستند
با همین وضعیت، دولتی که ناهماهنگ بود ولی مدیران کارآمد و دلسوزی پای کار بودند، من هم خیلی کاری به کار مدیران نداشتم،
همین که کار می‌کردند و کاربلد بودند کافی بود، به چپ و راست اعتقاد نداشتم و ندارم. برخلاف خیلی از جا‌های دیگر، مدیران اصلاح طلب استان ما افراطی نیستند. افراد دلسوزی هستند و حاشیه‌ای برای نظام ندارند، خیلی از جا‌ها اصلاح طلبان افراطی در مسوولیت‌هایی بودند که حواشی زیادی ایجاد کردند. فرمانداران و بخشداران پا به پای ما کار می‌کردند، گاهی که می‌خواستم مدیری را تغییر دهم، آقایان مرا به چشم یک چهره اصولگرا نگاه می‌کردند، و من همیشه می گفتم من اصولگرای اصلاح طلب هستم، حتی زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم، می‌گفتم من اصولگرای اصلاح طلب هستم‌. و چیزی که باعث بدبختی  و توسعه نیافتگی در جامعه ما شده همین اصلاح طلب و اصولگرایی و برچسب‌هایی است که‌زده می‌شود. رقابت من با آقای تاجگردون رقابت روی پروژه‌های عمرانی بود، نه رقابت سیاسی. می‌توانید سوابق را در اورید.
از پل خیرآباد نیروگاه پادوک، تا خط لوله آب‌رسانی از سد کوثر به ۴ شهر دهدشت، لنده، سوق و چرام، سد کوهبرد، سد سرپری، باند اضطراری چنگلوا فعال بودند و کار می‌شد، کارخانه آهک هیدراته فسفات چرام فعال بود، گازرسانی از طوطیان تا لیراب و مورخانی و ... کار می‌شد، در حدود ۱۰۰ کیلومتر در مسیر دستگاه مهندسی وجود داشت. از اینطرف جاده لنده به تشان، جاده پاتاوه-دهدشت، انتقال آب به دهدشت غربی همگی فعال بودند و کار می‌شد. آبرسانی از گندمزار و دیشموک به چاروسا ۹۹ میلیارد تومان قرارداد بسته شد که بعد متأسفانه تعطیل شد.
برگزاری ۸۰ جلسه برای تخصیص آب سد آبریز در وزارت نیرو
مطالعه جاده دهدشت و خیرآباد، جاده زیرنا به دشت آزادی، دشت آزادی به چارؤسا، چارؤسا به دیشموک، دیشموک به باغملک، در بودجه آورده شد. تمام این کار‌ها کار‌های زیربنایی بود، وقتی می‌خواهیم مقایسه کنیم می‌بینیم که واقعاً از فرصت‌ها استفاده کردیم، در همین پروژه‌های زیربنایی امروز حداقل ۱۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
مطالعات سد آبریز تمام شد که حدود ۳۵ هزار هکتار زمین کشاورزی کلاچو و دشت چرام را آبرسانی می‌کند، حداقل ۸۰ جلسه در وزارت نیرو داشتم تا توانستم ۱۳۵ میلیون متر مکعب آب از مارون تخصیص بگیرم. حتی ۴۰ میلیارد تومان اسناد مناقصه جاده دسترسی به تاج سد مشخص شده بود. شاید نماینده مردم تلاش خود را کرده باشد، ولی متأسفانه به دلایل مختلف بی‌نتیجه مانده است.
انقلاب گازرسانی در دوره نمایندگی
عدل هاشمی پور

از آقای بزرگواری تشکر می‌کنم،‌ ایشان ۵ کیلومتر خط لوله گازرسانی را در طولیان کلنگ زدند، در کمیسیون انرژی به آقای زنگنه گفتم ۵ کیلومتر‌ها به درد نمی‌خورد، من که ۶ هزار کیلومتر خط لوله ۵۶ اینچ را اجرا کرده بودم، خط لوله ۱۲ اینچ پروژه‌ای نبود که نتوانم انجام دهم. تمام روستا‌های مسیر را یک پکیج کردیم، گفتیم یک پیمانکار بزرگ بیاید، پروژه را تعریف کند، زیر ۳۰ ماه پروژه به مورخانی رسید. دوباره از شیتاب شروع کردیم و گاز را به آل طیب، آل الوان و سراسیاب یوسفی و ممبی رساندیم. تا سال ۹۵ بر اساس نامه شرکت گاز حوزه ۴ شهر کهگیلویه، ۵۳ درصد گازرسانی شده بود و از ۹۵ تا ۹۹ به ۹۵ درصد رسید.
دخالت در انتصابات در شأن نماینده نیست
من فکر می‌کنم دخالت در انتصابات در شأن نماینده نیست، اگر مدیر ضعیف بود، نماینده باید برخورد کند و بر قانون نظارت کند. در این دوره با توکل خدا و با پشتوانه مردم و نیت خالص و با استخاره مجدداً وارد کار شدم. از ریسک کردن نمی‌ترسم و از شکست احتمالی هم نمی‌ترسم، همه این‌ها را قبلاً تجربه کردم. روز اولی که نماینده محترم فعلی آقای موحد پیروز رقابت انتخاباتی شدند به‌ایشان تبریک گفتم، و پیغام دادم که حاضرم برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی به شما کمک کنم، چون شناسنامه پروژه‌ها را دارم. چون می دانم مردم از این وضعیت ضرر می‌کنند.
می‌دانم که در یک برنامه ۶ ساله می‌توان سد را ساخت
۴۴ سال است که از شعار‌های بیکاری جوانان استفاده می‌کنند، می‌گویند دختران ما برای گوجه چینی به بهبهان ‌می‌روند. یک دوره تمام می‌شود و اتفاقی نمی‌افتد، دوباره همین حرف‌ها و شعار‌ها را می‌زنند. من در سد کرخه، سد هندیجان، سد گتوند، و خیلی سد‌های دیگر، در کشور کار کردم، می‌دانم که در یک برنامه ۶ ساله می‌توان سد را ساخت. یکبار برای همیشه باید شعار‌های گوجه چینی تمام شود. سخنرانی بس است، این سخنرانی‌ها در شأن مردم ما نیست، می‌توان کار کرد، ولی متأسفانه به ما یاد داده‌اند بگوییم پول نداریم، ابزار نداریم، منابع نیست، کار کردن فایده‌ای ندارد.
تخصص من ساختن است، اداره کردن بلد نیستم
تخصص من ساختن است، من اداره کردن بلد نیستم، این دو مقوله از هم جدا هستند، شهر یزد را عده‌ای ساختند و عده‌ای آن را اداره می‌کنند، یزدی که امروز جزء استان‌های توسعه یافته است. در آینده به جوانان خواهم گفت اگر می‌خواهید
نجات پیدا کنید، باید عده‌ای بسازند، حتی با سوختن، سوختن در تهمت‌ها، اهانتها و بی‌مهری‌ها، ولی بسازند.
آدم باید دنبال منافع خودش نباشد، من با تخصصی که دارم می‌توانم با مشاوره دادن آرامش داشته باشم و درآمدم را داشته باشم ولی این کار را نمی‌کنم.
بنابراین من بقیه عمرم را در این مسیر خواهم ماند، خون دل می‌خورم وقتی نیروگاه پادوک را می‌بینم، موقعی که دیوار نیروگاه را می‌بینم یا گوسفندان را می‌بینم که در حال چرا هستند، گریه‌ام می‌گیرد، چون خون دل خوردم تا این پروژه فعال شود. قبل از اینکه توربین نیروگاه پادوک را به ایران بیاورند، رفتم قطعات توربین را در ایتالیا دیدم، اشک شوقم جاری شد، روی توربین به انگلیسی اسم دهدشت نوشته شده بود، ولی وقتی الان از کنار پادوک عبور می‌کنم با ناراحتی رد می‌شوم. نمی‌گویم نماینده فعلی کاری نکرد. شاید‌ ایشان تلاشش را کرد و نتوانست. ولی من می‌گویم چون تخصصم ساختن است می‌توانم بسازم. برای توربین نزدیک ۱۵ میلیون یورو پول دادیم، این نیروگاه برق گچساران را نجات می‌داد، دهدشت را نجات می‌داد، یاسوج را نجات می‌داد. از طرفی ۳۵۰ مگاوات برق صادرات داشت.
خدا سیاسیون، نخبگان، خواص را نمی‌بخشد، یکی‌اش خود من هستم
بیاییم یکبار با خرد جمعی و کار تیمی دور هم جمع شویم، حتی اگر به لحاظ فکری با هم اختلاف نظر داریم، فکر‌هایمان را روی هم بگذاریم، استان را نجات دهیم. خدا سیاسیون، نخبگان، خواص را نمی‌بخشد، یکی‌اش خود من هستم. آموزه‌های دینی به ما می گویند جایی که نیروی کار باشد، آب باشد، زمین باشد، همه نعمت‌ها باشد چرا مردم فقیر باشند؟ خدا ما را نمی‌بخشد.
من کاری به چپ و راست نداشتم، من برای کار امدم چون دیار من نیاز به کار دارد. الان هم که آمده‌ام برای کار آمده‌ام. ما نباید محتاج کار جوانان در عسلویه باشیم، فایده‌ای برای ما ندارد. این زندگی کردن ننگین است. و تمام این معضلات به افرادی همچون بنده حقیر برمی گردد.
سایت کبنا نیوز یک مجموعه حرفه‌ای و مطرح در سطح کشور و یکی از مجموعه‌های رسانه‌ای پیشکسوت استان است، از شما بخاطر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی به مردم تشکر می‌کنم.
کبنا نیوز این آمادگی را دارد که در راستای آگاهی رسانی و مشارکت هر چه بیشتر، با دیگر کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم وارد گفت و گو شود و دیدگاه های آنان را به مردم انتقال دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کلات
United Kingdom
فرسایشی اون تونلی هست که پر از دست اندازی و چاله چوله رها کردی،با فرمالیته کاری و شعار های غیر واقعی فقط شاهد هدر رفت عمرمان بودیم
ما دهه شصتی ها نوجوانی نکردیم،با شعارهای تو و آقای شیون و گریه و آقای چماق به دست الان به سنی رسیدیم که بچه هامون موقع ازدواجشون رسید و در بدبختی و فلاکت داریم طی میکنیم
گناه تمام بی مهری های و نادیده گرفتن حق نسل ما به گردن امثال شماست✅
Iran, Islamic Republic of
عدل منظورش اینه که تاجگردون آدم سالمی هست و افراطی نیست !!!!
سه بیسواد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی سواد عدل و موحد و بزرگواری در چه حدی هست مقایسه کنید با سارا فلاحی نماینده ایلام یا تاحگردون نماینده گچساران
یعنی کسی نیست جلوی این سه بیسواد قد اعلم کنه
Iran, Islamic Republic of
مردم هوشیارتر شدن دیگر فریب پیمارنکاران فربه و دغلبازان 24 ساله را نمیخورند
همت
Iran, Islamic Republic of
تو هم ککی موحدی!!!!
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
تو اگر جمهوری اسلامی نبود..
Iran, Islamic Republic of
احسن به تلاش و همتی که داشتی واقعا 4 سال شما در مجلس اندازه جناب موحد با اینهمه سال کار کردی و امید را در دلها زنده کردی . جناب موحد که اصلا اسمبیشتر مناطق وروستاها را فراموش کرده . بیچاره مردمی که به موحد دلخوش بودند
Iran, Islamic Republic of
پول پاشی تو و موحد برای رای فقرا اجازه نمی دهد مردم آزادانه تصمیم بگیرند وگرنه هردوی شماباید برای همیشه ازصحنه سیاسی حذف بشید
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه ازوقتی عقب ماند که وعده های تو وامثال تو آرامش راازخانواده هاگرفت
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار خسته نباشی. دست همه رو شد رقابت در کهگیلویه بین خوب نژاد و اندرزیان(یا احتمالا بزرگواری) به دور دوم کشیده می شود و در یاسوج بین بهرامی و روشنفکر به دور دوم کشیده می شود و در گچساران بین جعفری و محمدپور به دور دوم کشیده می شود انتخابات شادابی را با توجه به تعدد کاندیداها خواهیم داشت.
اصلاح گرا
Iran, Islamic Republic of
میخوای بری شبکه بی بی سی کار کنی جناب تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
تنها کسانیکه برای خدا وخدمت به خلق خدا کاندیدشدند بزرگواری و دهبانی و زارع قلات هستن
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا درعمل هم خالصانه بودی::::: ولی الان فقط شبانه. روز تعویض نیرو هست وکار های عمرانی هیچ مگر تکی وشخصی
دیانت
Iran, Islamic Republic of
با سلام عملکرد بد آقای هاشمی باعث قبول شدن موحد شد
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن تشکر از آقای عدل هاشمی که برای انتخاباتی پر شور وارد میدان رقابت شده این حرکت جهادی وانقلابی را به فال نیک می گیریم برای استانی و شهرستانی آبادتر در آینده وسلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 09927081326
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی توکه هفته ی قبل پیش ثبت نام موحد به فال نیک گرفته بودی ...صمنن به مژدهی هم پیش ثبت نام را تبریک گفتی
ککا داخل دیل و آرو کسی نیست
نصیحتت کند
دست بردار
طاووس در دیار آریوبزن جایگاهی ندارد
گل طلا
Iran, Islamic Republic of
جون خت چهار سال بودی چکار کردی بجز پر کردن کیسه خود و اطرافیانت نماینده پاک دست و با صداقت و عمار رهبر فقط بزرگواری
محسن
United States
دقیقا سی پیمانکارا خوب بود ک پول گرفتن کار هم نکردن
United States
درود خدا بر سردار حاج عدل هاشمی پور بزرگمرد توسعه طلب استان کهگیلویه و بوبراحمد و منجی شهرستان لنده.
سردار هاشمی پور در طول عملکرد مسئولیتهای سی ساله خود نشان داد که بر امورات و نیازهای مردم خصوصا مسئله اشتغال جوانان آنهم در کل منطقه و کشور شناخت و آشنایی کافی دارد.
حاج عدل= ساختن، توسعه، توانستن، توانمدی، تعهد، مسئولیت، گرهگشایی و در بک کلام مرد میدان
دانشی
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله سردار سازندگی با حمایت مردم شریف و فهیم کهگیلویه بزرگ برنده انتخابات خواهد شد
موحد باعث و بانی عقب ماندگی بوده و مردم جواب کوبنده ای به ایشون خواهند داد
Norway
به امید خدا سردار. سازندگی پیروز میدان است
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
مردم فراموش نکردن دوراول زدی سدمارون آماده باش خوراک من هستی!!!! سدکوثرآماده باش بامخزنت آشناهستم !!!! به لطف رحمت الهی بارندگی خوب بودمخازن سدمارون وکوثرپرشده اماحوزه انتخابیه ازجمله بهمئی خیری ندیدن!!!! شعارتوخالی !!!! راستی کارخانه لوله بدون درزلیکک به کجارسید؟؟؟ بزرگواری درآن دورثبت نام نکردتوفیق اجباری شامل حالت شده
آن سبوبشکست آن پیمانه ریخت
Iran, Islamic Republic of
ای کای عدل ............................ای گپ سی تو یکلی گپویه
خ
Iran, Islamic Republic of
فقط این سوال و جواب بده
شماره ایرانسلی که به همه دادی چی شد
می گفتی هیچ کس این شماره رو نداره
Iran, Islamic Republic of
هم عدل هم موحد وهم بزرگواری فقط رنگشون فرق داره یکی دیه نبست ناخون کوچک تاجگردون نمیشن هر دردی برای تاجگردون بیاد بزن برسر سه تاشون
Iran, Islamic Republic of
کاری کردی که مردم دوباره رفتن سراغ موحد
شما همه تون وضع موجود هستید...راستی مردم دیگه بیسواد نیستند اتفاقا عمده ی مردم از کاندیدهایی که شما ها هستید هم باسوادتر هستند هم کاربلدتر.بهتر است دست از سر مردم بردارید .
مهقلب
Iran, Islamic Republic of
بیایید دکتر زارع قلات این نخبه علمی و پژوهشی و تحقیقاتی و سیاسی را یک انتخاب کنیم. باور کنید دوای درد بی درمان کهگیلویه بزرگ انتخاب دکتر زارع قلات است.
چرام
Iran, Islamic Republic of
انصاف به خرج بدم ایشون ظرفبت بسیار خوبی برای تحول در کهگیلویه بزرگ برخوردار هستند که امیدوارم مردم منافع شخصی رو بزران کنار و درست انتخاب کنند تا از بن بست خارج بشیم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
دقیقا نخبگان فکری در شهرستان ما نخبگان ابزاری نیستند کدام نماینده کهگیلویه امتحان کنکور داده است و رتبه اش چند بوده است کدام نماینده کهگیلویه دکتری دارد کدام نماینده شهرستان مدارج علمی دارد.
Iran, Islamic Republic of
بازم زمان تبلیغات شدودم دم فریب افکار عمومی ...
شاپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی پور
خدا میداند زحمات شما در چهار سال اندازه کل دوره جمهوری اسلامی بود. موحد باعث و بانی بدبختی کهگیلویه بوده و هست. خدا ازش نگذره، از عزت گفت، اما ثابت شد منظورش اوردن خویش و قومانش به پستی های مدیریتی بود و عزتش، ذلت شد. مردم با انتخاب شما به اینده امیدوار میشوند
دیوجام
Russian Federation
ان شاالله با پیروزی سردار هاشمی پور پروژه های عمرانی کهگیلویه جان تازه ای خواهند گرفت.
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان وعمل مدافع حرم حاج اقا بزرگواری
طلوع تحول
United States
سردار انشالله این بار همه با هم می آییم نماینده پوشالی خواص را به زمین خواهیم زد و کهگیلویه بزرگ را نجات می دهی و طرحهای ناتمامت را که در چهار سال دست نخورده باقی مانده آمد رو به جریان می اندازیم واین منطقه را از بن‌بست بیرون می آوریم .به امید پیروزی و طلوع تحول در کهگیلویه بزرگ
اوبچی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی درود بر دلسوز واقعی کهگیلویه و جوانان جویای کارش درود بر مردی که دل بزرگ دارد و آمده که کهگیلویه بزرگ را نجات بدهد
موحد
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط سردار
خرمشهر را خدا آزاد کرد
دهدشت را سردار آزاد خواهد کرد
رست
Germany
درود بر مرد عمل ،سردار سازندگی عدل هاشمی پور

کهگیلویه منتظر همت بالای شماست.
در جواب یونسعلی حسنعلی پور دیل
Iran, Islamic Republic of
این چه فال نیکی هست که تو زیر هر خبر از حوزه کهگیلویه کامنت ایکنی!!!!؟؟؟؟؟
فال نیک موحد و عدل کجا هست!!!!
تو که جزو حوزه گچساران هستی چه می‌دونی که مردم کهگیلویه با وجود امثال موحد و عدل چه زندگی فلاکت باری دارند!!!!؟
مرزبان
United States
با سلام و ادای احترام محضر مردم شریف کهگیلویه بزرگ
واقعا مایه ی شرم است کهگیلویه با اون عظمت وقدمت با این همه نخبه ی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی فدای یک تشکیلات سود جو منافع طلب ونخبه کش گردد در روزگاری که مردم کهگیلویه نای بلند شدن ندارن جز خداوند وسردار عدل هاشمی پورکه نیت خالصانه ای دارد کسی نمی‌تواند دست این مردم کمر شکسته را بگیرد
ما مردم کهگیلویه بزرگ واقعا نیازمند افرادی مثل سردار هاشمی پور هستیم وسلام
bagher.mokarami@ut.ac.ir
بله واقعا همینطوره
خداقوت سردار
Iran, Islamic Republic of
بهنازمت عدل،ای عدل بهنازمت
حسینی
United Kingdom
درود بر سردار سازندگی پروژه های نیمه تمام چشم انتظارت هستن
نورعلی لنده
United States
درود و سلام خدا بر بزرگمرد توسعه طلب استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار حاج عدل هاشمی پور
حاج عدل هاشمی پور در طول دوران مسئولیتهای سی ساله خود خصوصا یک دوره نمابندگی نشان داد که بر امورات و نیازهای مردم خصوصا در مسئله اشتغال جوانان و کارهای زیربنایی در سراسر میهن اسلامی شناخت کافی دارد و عملکرد ایشان زبانزد عام و خاص هست، آقای هاشمی پور =ساختن، آبادانی، تعهد، گرهگشایی، مسئولیت درکار، تعهد در کردار، توسعه و....
علی اکبری
United States
کهگیلویه بشدت به یک شخصیت اجرایی بنام سردار هاشمی پور نیاز مبرم دارد... دولت انقلابی باید چنین مردان میدانی، جهادی و اجرایی رو در اولویت قرار دهد. امیدوارم که دولت انقلابی فقط شعار نباشد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدا بر سردار سازندگی الحق حرف دل مردم را زدی انشاالله پیروزی شما در انتخابات پیش رو
فرشاد کرمی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات کهگیلیویه از بدبختی وبن بست چند ساله که سرش اومده انتخاب سردار عدل هاشمی پور است، انشالله با انتخاب درست ایشان منطقه و جوانان خودمون را نجات خواهیم داد
جوکاری
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ضمن تقدیر و سخنان به حق مطرح شده

آقای حاج هاشمی پور فردی بسیار توانمند برای شروع دوباره زیرساخت های آن استان است
قطعا خدمات ارئه شده بابت زیرساخت های شهرستان کهگیلویه خود نشانگر عملکرد وی است .
mhrdd
تنها کسی که میتواند کمک کاری ربع قرن نمایندگی بدون فایده موحد را جبران کند حاج عدل هاشمی ست.
شکوهی
درود.بر سردار سازندگی.... افتخارات.وهنرنمای هایت بر هیچکس پوشیده نیست... شایسته هستی بعنوان وزیر ازت استفاده کنند...چون واقعا توان ش را داشته وداری
پناهی
Iran, Islamic Republic of
سلام و تحیت
عرض کنم تحولات بنیادین با انسانهای تحول خواه و بزرگ در این عرصه شکل خواهد گرفت جناب سردار هاشمی از جنس توسعه و مردی بوده که در این عرصه سوابق طویلی دارد قطعا این سخنان خیرخواهانه در راستای توسعه میباشد چون ایشان از پست و مقام دیگر سیر است بیاید به فکر دیدارمان باشیم با انتخاب ایشان راه تحول و توسعه را در پیش گیریم
کریمیان
United States
سلام. به نظر حقیر حضرتعالی همان کار پیمانکاری و ساخت و ساز را انجام بده چون واقعا در همان دوران کارهای بزرگی انجام دادی موحد و بزرگواری هم عالم دینی هستند بروند به امورات دینی مردم برسند که واقعا الان مردم احتیاج دارن. و جامه وکالت را بدهید به نسل تحصیلکرده جوان و دارای مدرک ( البته نه مدرک دانشگاه‌های آزاد) دانشگاه‌های با کیفیت.. خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرمایند.
محسن
درود بر سردار عزیز
واقعا این ۴ سال اندازه ۲۰ سال موحد کار کردی
خدا قوت مرد خستگی ناپذیر
سیدفرشاد
United Kingdom
سرداربخاطرپاسخگویی کارایی درکارهای زیرساختی وعمرانی
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات کهگیلویه از بن بست وبد بختی چندین ساله ای که سرمون آوردن انتخاب درست سردار عدل هاشمی پور است انشالله با انتخاب درست سردار جوانان ومردم خودرا از بیکاری و بدبختی نجات خواهیم داد عملکرد چهارساله نمایندگی ایشان روشن کننده هر سوالی است، پس دیگر فریب نخواهیم خورد
سیدفرشاد
United Kingdom
سرداربخاطرکارایی درکارهای عمرانی زیرساختی پیشینه کارهای اجرایی بیان زیبا نترس بودن بودجه های عمرانی وزیرساختی پیگیری زیرساخت های کارگاه های دولتی پروژه ها پتروشیمی
حجت
Netherlands
درود بر شما کهگیلویه تورا فریاد میزند


مردم از این عزت پوشالی ودروغین خسته شدن
مهرداد
United States
درود بر شرفت سردار انشاالله که سربلند و سرافراز باشی .
نرگس
Iran, Islamic Republic of
من اگه اقای هاشمی حاضر شد باجوانان جلسه برگزار کنه بش رای میدم که راحت حرف دلمون بزنیم مهمتر از همه هیچکس با کت شلوار نیاد بنده به کت شلوار حساس هستم...
United States
مردم کهگیلویه این بار بیشتر از قبل قدردان شما هستن دور گذشته اشتباه کردیم و دست رد به رقیبت خواهیم زد
طیبه چترروز
United States
درود بر سردار سازندگی
درود بر مرد عمل
ما به فکر و اندیشه حاج عدل هاشمی رای خواهیم داد.
به امید پیروزی
کاظمی لنده
United States
سلام و درود خدا بر سردار حاج عدل هاشمی پور بزرگمرد توسعه طلب استان کهگیلویه و بویراحمد
سردار هاشمی پور منجی کهگیلویه بزرگ در طول عملکرد مسئولیتهای سی ساله خود نشان داد که بر امورات و نیازهای مردم خصوصا مسئله اشتغال آنهم نه تنها در حوزه انتخابیه خود بلکه در کل منطقه و کشور آشنایی و شناخت کافی دارد.
عدل هاشمی پور=، ساختن، توسعه، تعهد در کردار، مسئولیت در کار، توانستن، توانمندیی گرهگشایی و دریک کلام سردارهاشمی منجی کهگیلویه بزرگ
حرف حق
United States
زنده باد سردار هاشمی
من سوالی دارم خدمت همه همشهریان عزیز در کهگیلویه بزرگ
در این مدت مقایسه نادرستی بین آقایان هاشمی ،بزرگواری و موحد در فضای مجازی انجام شده است که باید خدمتون عرض کنم چنین مقایسه ای از پایه نادرست و غیر منطقی می باشد
اول اینکه مدت زمان نمایندگی هر سه با هم متفاوت است و همه ایت را کاملا می دانند
دوم اینکه تخصص هر سه نماینده کاملا با هم متفاوت است
سوم اینکه اثر بخشی هر کدام در زمان نمایندگیشان به وضوح قابل مشاهده است
چهارم کمیسیونی که هر سه نماینده حضور داشتند گویای همه چی هست
تا حالا به این فکر ‌کردید که زمان نمایندگی هر سه نفر چه تغییراتی در ساختار شهری و اداری شهرستان ایجاد شده است ؟
در زمان نمایندگی آقایان موحد و بزرگواری همه کادر اداری شهرستان تغییر کرد و همه مسئولین از خانواده های درجه یک نماینده بودند ولی با همه این تغییرات هیچ گونه پیشرفتی در شهر حاصل نشد اما در زمان آقای هاشمی از همه طوایف و طیف ها چه فرماندار چه معاونین چه بخشدار چه مدیران ارشد استان در منسب مسئولیت حضور داشتند و شاهد بودیم که قوم گرایی در زمان نمایندگی آقای هاشمی کاملا بی معنی بود و شعار آقای هاشمی هم خدمت رسانی به مردم بود نه قوم گرایی .
نماینده یک شهرستان باید پاسخگویی همه افراد شهرستان باشد و نماینده همه مردم نه اینکه فقط نماینده خانواده خودت تنها باشی .

در زمان نمایندگی آقای موحد کلنگ پتروشیمی زده شد و بعد از دو سال از نمایندگی ایشان هیچ پیشرفتی ایجاد نشد و بعد آقای بزرگواری بر منسب نشست و در هشت سال نمایندگی ایشان حتی یک صدم درصد برای ساخت پتروشیمی و ایجاد صنعت در شهرستان فعالیتی انجام نداد تا اینکه آقای هاشمی نماینده شد و با شروع نمایندگی ایشان پتروشیمی دهدشت شروع به فعالیت کرد و با ورود شرکت معتبر پتروپارس پتروشیمی دهدشت وارد چرخه ساخت شد و الان چیزی حدود ۷۰۰ نفر مشغول بکار می باشند که از خدمات ارزشمند آقای هاشمی می باشد .
در بحث گاز رسانی به دیشموک و قلعه ریسی در زمان آقای بزرگواری مقداری از کار بصورت جزئی در حد کار اداری انجام شد ولی کار به جایی نرسید تا اینکه مرد عمل و پروژه ای استان وارد عرصه شد و در زمان نمایندگی خود مادران و زنان زحمت کش مناطق محروم را از نعمت گاز برخوردار کرد تا بار کشیدن هیزم از دوش زنان ارزشمند لر برداشته شود .
در بحث جاده سازی و خدمات روستایی و ساخت چمن مصنوعی و خدمات اجتماعی در حوزه ورزش و صدها خدمت صادقانه گویای این است که کهگیلویه بزرگ برای برون رفت از بیکاری و ایجاد اشتغال و صنعت نیازمند مرد پروژه ای و جهادی است نه کسانی با تخصص های ناچیز در حوزه های دیگر .
خدمت ادامه دارد
زنده باد سردار هاشمی
به امید پیروزی ✌
United Arab Emirates
سلام
اولا انصافت کجا رفت
دوما در دوره اقای بزرگواری از تمام طوایف در ادارات شهرستان واستان به کار گرفته شد
از حوزه بهمیی پنج مدیر ازحوزه طیبی پنج مدیر از حوزه دشمن زیاری مدیر اب منطقه ای داوودی و و اب روستایی رستگار از حوزه سادات سیدی محمدید پنج مدیر سادات نوردین بیش از ۷ مدیر و دیگر طوایف همینطور
در بحث گازرسانی اگر عدل هاشمی پنج دور هم نماینده بود نمیتوانست مجوز گاز چاروسا و دیشموک را بگیرد
این بزرگواری بود که با تمام توان و اقتدار در مجلس مجوز گاز و اب چهار شهرستان و حتی شهرستانی لنده و چرام و چندبخش ممبی سراسباب سوق سرفاریاب را گرفت
پس برادر سردار شما که با مدرک دیپلم وارد مجلس شد جز نابود کرد کهگیلویه را
Iran, Islamic Republic of
درود سردار قسم جلاله امامزاده میرسالار چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
درود برمدیریت مخترم کبنا که ثابت کردی پول حرف اول و آخر را میزنه والا چرا تو این چهار سال یکبار با آقای موحد مصاحبه نکردی
احمدی
جناب حاج هاشمی پور
مردم کهگیلویه عاقل تر از این هستن که موحد فکرشو می کنه، این دور مثل دوره های قبل نیست که با وعده های پوچ، مردم رو فریب بده و از طرفی برای مردم ثابت شده که برای پیشرفت نیاز به سازندگی و ععمرانی هست و برای سازندگی نیاز به زیر ساخت هست و برای زیرساخت نیاز به نماینده ای عمرانی مثل شما هست.
موحد این دور به جز انتصابات طایفه ای کاری انجام نکرده و چوب این انتصابات و بی محلی به مردم رو پای صندوق های رای خواهد دید.
ج ج
Netherlands
خدا میدونه تنها راه نجات کهگیلویه سردار هاشمیه
علیپور
United States
مردم کهگیلویه بزرگ بخوبی متوجه شدند که در ۹۸ چگوته اسیر بازی زَر و زور و تزویر شدند و ان شاء الله ۱۴۰۲ یکباردیگه با انتخاب هاشمی پور امید رو به کهگیلویه بزرگ برمیگردونن.
الحمدالله جو به شدت داره به سمت هاشمی میاد و مردم اگاه شدن .
محمود
Germany
ان شاالله با حضور مجدد شما در پارلمان شاهد پویایی مجدد پروژه های به کما رفته خواهیم بود
چکی پور
Iran, Islamic Republic of
طایفه بهمئی باتوجه به حضوری ک از حاج عدل هاشمی در ۴سال نمایندگی دیده ایم وفعالیتهای مستمر در حوضه های پتروشیمی و شرکتهای وابسته و همچنین عمران آبادی و عمل کردن به تعهدات ک عینآ درحوضه بهمئی مشاهده نموده ایم که قابل مقایسه با هیچکدام ازادوارمجلس ونمایندگان نبوده است قطعآ از حضورایشان استقبال نموده ایم
افشین
United States
چهار سال هیچکاری نکردی ،چهار سال بعد هم عضو مجتمع بودی هیچ کاری نکردی دوره انتخابات شد داری خونه به خونه میگردی و وعده میدی به ادم ها
فلامرز
United States
عدل ک پ چقد ایگی
یک کهگیلویه ای غیربومی در خوزستان
Russian Federation
درود بر همه فرهیختگان و نخبگان منطقه؛
متن بالا را خواندم و باتوجه به شرایط منطقه و شناختن تفکر آقای هاشمیپور و سطح توقع و مطالبه گری ایشان در قامت یک نماینده و همچنین رزومه و بیوگرافی کاری ایشان بعلاوه سطح ارتباطات ایشان در سطح کلان؛ میتوان گفت ایشان با تشریح شاخص های توسعه و تجربیات قابل قبولشان و همچنین لحنِ بیانشان در رابطه با قصدش به ورودِ مجدد به کارزار انتخاباتی میتوان چنین استنباط کرد که درشرایط فعلی ایشان تنها گزینه ای هست که میتواند منطقه را از بحرانی که در منطقه شروع شده و درحال ادامه است نجات دهد.
همه اشخاص و سیاسیون و مسئولین میتوانند مستعدِ پتانسیل های مفید برای انجام کار باشند ولی اگه به یه مورد اشاره کنم و ان اینکه آقای بزرگواری مجوز ۵کیلومتر گازرسانی را اخذ کرده بودند یااینکه قصدشان برای ادامه این پروژه در حد ۵کیلومتر و... بود شاید تا سالها و دهه ها کاری که هاشمی با پیگیری درقالب یک پکیج و متراژ چندصدکیلومتر بوده و درمدت اگه اشتباه نکنم حدود دوسال به سرانجام رساندند؛ طول میکشید.
در موارد دیگر که منتج به تولید واشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه میشود تفکر ایشان مشابهِ این مورد بوده.پس به دلیل که قطعا یکی از دلایلِ همراهیِ وحمایت از ایشان هست میتوان گفت ایشان مستعدِ پتانسیل قابل قبول برایِ انجام پروژه هایِ بزرگ و گارهای زیربنایی هستند، براستی که تنها راهِ نجات منطقه انجام همین کارهایِ زیربنایی وعام المنفعه هست . به امید پیشرفت کهگیلویه بزرگ و جلوگیری از روندِ مهاجرت صعودی هم منطقه ای ها و همچنین متروکه شدن کهگیلویه بزرگ در آینده
ج ج
Netherlands
خدا میدونه تنها راه نجات استان ک ب از فقر و محرومیت امثال تاجگردون و هاشمیه
حسن هدایت
Germany
درود بر متخصص عمران و آبادانی الحق که شایسته نام سردار سازندگی هستید بی شک تنها راه نجات منطقه محروم ما با این همه منابع و ظرفیت ها یک متخصص دلسوز و مردمی است در هر پروژه چندصد نفر مشغول به کار خواهد شد کشاورزی رونق خواهد گرفت با ایده ها و طرح های بی نظیر شما شاهد توسعه کهگیلویه بزرگ خواهیم شد با توجه به رزومه کاری و توانایی ها و روحیه اجرایی که دارید و دولتی که با شما هم سو هست بی شک تنها حاج عدل هاشمی پور تحول ایجاد میکند،همانگونه که چهار سال شما با هیچ نماینده و ادواری قابل قیاس نیست همان چهار سالی که میگفتن دولت با شما هم سو نبود، بنده بعنوان یک شهروند تحصیل کرده که از شرایط منطقه و محرومیت و درد دل مردم باخبرم و به این نتیجه رسیدم سردار هاشمی پور دنبال کارهای عام المنفعه هست و ایده ایشان توسعه دیارمان است و دغدغه ایشان تعویض مدیران و کارهای شخصی نیست،
اینجانب با جان و دل ایشان را همراهی خواهم کرد و انتظار میرود از همه همشهریان برای رضای خدا و توسعه منطقه با مطالعات و حساب شده در انتخاب خود دقت کنند که آینده فرزندانمان به انتخاب ما وابسته است.
شیرین
Turkey
سلام خدمت سردار بزرگ که بیشتر کارهای عمرانی میکنند تا کارهای انفرادی و پارتی بازی،،از شما حمایت میکنیم
سازندگی
United States
زنده باد سردار هاشمی
من سوالی دارم خدمت همه همشهریان عزیز در کهگیلویه بزرگ
در این مدت مقایسه نادرستی بین آقایان هاشمی ،بزرگواری و موحد در فضای مجازی انجام شده است که باید خدمتون عرض کنم چنین مقایسه ای از پایه نادرست و غیر منطقی می باشد
اول اینکه مدت زمان نمایندگی هر سه با هم متفاوت است و همه ایت را کاملا می دانند
دوم اینکه تخصص هر سه نماینده کاملا با هم متفاوت است
سوم اینکه اثر بخشی هر کدام در زمان نمایندگیشان به وضوح قابل مشاهده است
چهارم کمیسیونی که هر سه نماینده حضور داشتند گویای همه چی هست
تا حالا به این فکر ‌کردید که زمان نمایندگی هر سه نفر چه تغییراتی در ساختار شهری و اداری شهرستان ایجاد شده است ؟
در زمان نمایندگی آقای موحد همه کادر اداری شهرستان تغییر کرد و همه مسئولین از خانواده های درجه یک نماینده بودند ولی با همه این تغییرات هیچ گونه پیشرفتی در شهر حاصل نشد و تنها امید آقای موحد همین پتروشیمی بود که آقای هاشمی رونق داده بود اما در زمان آقای هاشمی از همه طوایف و طیف ها چه فرماندار چه معاونین چه بخشدار چه مدیران ارشد استان در منسب مسئولیت حضور داشتند و شاهد بودیم که قوم گرایی در زمان نمایندگی آقای هاشمی کاملا بی معنی بود و شعار آقای هاشمی هم خدمت رسانی به مردم بود نه قوم گرایی .
نماینده یک شهرستان باید پاسخگویی همه افراد شهرستان باشد و نماینده همه مردم نه اینکه فقط نماینده خانواده خودت تنها باشی .

در زمان نمایندگی آقای موحد کلنگ پتروشیمی زده شد و بعد از دو سال از نمایندگی ایشان هیچ پیشرفتی ایجاد نشد و بعد آقای بزرگواری بر منسب نشست و در هشت سال نمایندگی ایشان پیگیری برای ساخت پتروشیمی و ایجاد صنعت در شهرستان با سرعت کمی پیش رفت تا اینکه آقای هاشمی نماینده شد و با شروع نمایندگی ایشان پتروشیمی دهدشت شروع به فعالیت کرد و با ورود شرکت معتبر پتروپارس پتروشیمی دهدشت وارد چرخه ساخت شد و الان چیزی حدود ۷۰۰ نفر مشغول بکار می باشند که از خدمات ارزشمند آقای هاشمی می باشد .
در بحث گاز رسانی به دیشموک و قلعه ریسی در زمان آقای بزرگواری مقداری از کار بصورت جزئی در حد کار اداری انجام شد ولی کار به جایی نرسید تا اینکه مرد عمل و پروژه ای استان وارد عرصه شد و در زمان نمایندگی خود مادران و زنان زحمت کش مناطق محروم را از نعمت گاز برخوردار کرد تا بار کشیدن هیزم از دوش زنان ارزشمند لر برداشته شود .
در بحث جاده سازی و خدمات روستایی و ساخت چمن مصنوعی و خدمات اجتماعی در حوزه ورزش و صدها خدمت صادقانه گویای این است که کهگیلویه بزرگ برای برون رفت از بیکاری و ایجاد اشتغال و صنعت نیازمند مرد پروژه ای و جهادی است نه کسانی با تخصص های ناچیز در حوزه های دیگر .
خدمت ادامه دارد
زنده باد سردار هاشمی
به امید پیروزی ✌
میلاد
Iran, Islamic Republic of
فقط هاشمی پور نجات دهنده کهگیلویه بزرگ وچرام لنده
بهزادزاده
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه فقط با دستان شما امید به پیشرفت دارد بر هیچکس پوشیده نیست پتروشیمی که بیش از 15 سال فقط یک اسم بود چطور با شما شروع کرد سردار آماده باش ها همه میبینن و میدانن که پروژه ها یکی بعد از دیگری نابود شد سیکل ترکیبی، لنده به تشان، آبرسانی 4 شهرستان، صد آب ریز و... نماینده فعلی حتی خبر از مفاد و ماده طرح ها نداشته چطور انتظار داشت ک به نتیجه برسند.
United States
حرف حساب زد به امید موفقیت وتوسعه باآمدن جناب هاشمی
اسحق خوب نژاد
United States
به امیدموفقیت وپیشرفت وتوسعه با آمدن هاشمی محرومیت در شهرستانهای کهگیلویه بزرگ محو خواهد شد مرد عمل
میلاد
Iran, Islamic Republic of
آقای عدل هاشمی توبهمئی ازطرف لیدرهاش ضربه ی زیادی میخوره فقط دروغ بهش میدن طرف سه پسرشو زده سرکار دورقبل به موحد رای داده
ایمان نعمتی
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه مرد عمران میخاد.مردم واسش مهم باشه.سردار حلال مشکلات.
عشق
Iran, Islamic Republic of
فقط سردار
مهران
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان حاج عدل در یک دوره نمایندگی حوزه کهگیلویه بزرگ گواه بر استقبال بی نظیر مردم از ایشان شده است.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت شما سردار عزیز
Sajad rahmani
United Kingdom
با سلام خدمت دوستان همشهریان وجناب آقای مهندس عدل هاشمی پور. آقای هاشمی پور در این دوره باید از گذشته درس گرفته باشن و پخته تر وارد صحنه رقابت بشن اول ازهمه باید رو نقاط قوت خودشون بیشتر تمرکز داشته باشن تا تضعیف بقیه دومین مورد مهم افرادی باید درکنار ایشان قراربگیرن ک دربین جامعه و طوایف ومردم خویش مورد مقبولیت باشن متاسفانه در دوره قبل بیشترین ضربه رو از افرادی خوردن ک دوروبرش بودن ومردم رو از ایشون دور کردن درحالی ک آقای هاشمی بیشترین خدمات رو برا شهرستان کهگیلویه در دوره خدمتشون داشتن ......آرزوی سلامتی وموفقیت ایشون در انتخابات آینده
Iran, Islamic Republic of
خدایی برونانوایی راحتری ادم بی سواد برای مجلس سخته
میلاد
United States
سرادر سازندگی فقط خودت میتونی کهگیلویه رو اباد کنی
Iran, Islamic Republic of
انسان، حیوانی است که از نیروی ذهن برای رفع نیازهای خود استفاده میکند و هرکس از نیروی قویتر ذهنی برخوردار باشد، موفق تر است. شکل گیری تمدنها ، موجب ایجاد نیازهای کاذب و گشودن راه استحمار و استثمار و استبداد و استکبار و استثناء و برتری طلبی را با شیوه های گوناگون گشود. در جوامعی مانند ایران که قانونشکنی و خشونت و توحش و تجاوز به حقوق مادی و معنوی دیگران غرور افرین است، برخلاف کشورهای دیگر، تنها راه اصلاح جامعه تنبیه تبهکاران بجای تشویق نیکوکاران است اما مشکل بزرگ اینست کسانیکه باید مجری قوانین باشند، خود از همین قشر و حامی تبهکارانند. سیاستهای مالی و اجتماعی و ساختار حکومت گروهی ایران سبب شده تا اخلاق و انسانیت و اعتماد و قانونگرائی و مسئولیت پذیری بشدت سقوط کند و هرگز قابل اصلاح نباشد
طالب
United States
سلام عرض ادب خدمت همه عزیزان و نامزدهای انتخاباتی در مجلس ...
بنظر بنده باید رجالان سیاسی امثال آقای هاشمی بزرگواری و موحد از صحنه سیاست کنار بروند و میدون به اونایی بسپارند که اهل دروغ و ریا نیستن..
میتونم به جرات قسسم بخوورم عامل پسرفت کهگیلویه بزرگ امثال اینها بوده اند ...واقعا اگر شماها دلسوز این مردم هستین و خودت ن را خادم میدونید کنار بروید ...شماها شده اید منافع شخصی یه عده تی خاص و بقیه عوام باید همیشه تو ذلت و بدبختی باشند..
سادات
Iran, Islamic Republic of
مجلس آرپیچی زن نمی خواد
مجلس روضه خون هم نمی‌خواد
مجلس سردار سازندگی میخواد
United Arab Emirates
اگر وجدان داشته باشید میدانید در دوره ارپیجی زن چه کارهای بزرگی انجام شد
Canada
درود بر سردار بزرگ سازندگی حاج عدل هاشمی پور
ایشان با دیدگاه تخصصی و نخبه محور و اشراف کامل بر پتانسیل ‌ظرفیت شهرستان کهگیلویه و حتی استان شایسته ترین فرد برای نمایندگی مردم استان ما می باشد
علاوه بر دیدگاه عملگرایانه دارای ارتباطات مثبتی با برخی مدیران ملی هستند که خود کمک شایانی به خروج شهرستان از بن بست خواهد کرد
سیدحسین
India
خیلی وقت است تصمیم گرفتم وقت خودمو درگیر مسائل سیاسی نکنم چون این مسیرو قبل رفتم وکاملا خلاف اون چیزی که فکر میکردم محقق شد.طی یه اتفاق با حاج عدل هاشمی آشنا شدم کاملا دیدگاهم عوض شد ایشان یه انسان بسیار شایسته دلسوز و دغدغه مند مسائل کهگیلویه بزرگ می باشند..همانطور که خودشون فرمودن ایشان درگیر انتصابات ومسائل سیاسی نیست به راستی که درست فرمودند ایشان یک اصول گرای اصلاح طلب هستن.بنده خودم شاغل و هیچ نیازی به کار و شغل وغیره ندارم رسالت و وجدانم به عنوان یک معلم ایجاب میکند روشنگری کنم.به عنوان عضو خیلی کوچکی از جامعه نخبگان کهگیلویه بزرگ با آگاهی تمام و صمیم قلب ارادت خود را به ایشان اعلام و تقاضا دارم دراین دوره انتخابات به ایشان اعتماد شود.
Iran, Islamic Republic of
توهم هر جا منفعت داشته بی ووچنی انشالا با اختلاف ۵۰ رای بازنده انتخاباتی
سجاد
United States
با استقبال از حضور اقای عدل هاشمی در انتخابات پیشرو از ایشان درخواست داریم که وعده ها و شعارهای انتخاباتی ایشون در راستای توسعه و پیشرفت استان باشد و تمام تلاش خود را در نیل به این وعده ها انجام بدهند
با امید پیروزی ایشان در انتخابات پیشرو
United States
جناب هاشمی از انشالا با پیروزی در این دوره جان تازه ای رابه مردومان خونگرم کهگیلویه ولنده خواهی داد..
امیدوار اشنا
United States
کارنامه اقای هاشمی انقدر درخشانه که نیاز به تایید من نداره
جعفر
United States
این نظرخواهی را گذاشتن برای درج واقعیت نه عقده سرایی
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
اگر جمهوری اسلامی نبود تو لایق نمایندگی مردم بودی.
مصیب جوشن
United States
✍🏻..... آنکه از خود ماست و محرومان را آنگونه که شایسته است پذیراست ❤️ حرفها و مشکلاتمان را از خود می داند و برای رفع این مشکلات عطشی وصف ناپذیر دارد 🙏🏻🌹


به امید تحقق پیروزی پیش رو
سردار سازندگی حاج عدل هاشمی پور
سعید تردست
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که بتونه کمک اساسی به تغییر و تحول در این شهرستان بکنه که از نظر زیر ساخت
سعیدتردست
United States
تنها کسی که دراین شرایط بد و نبود زیر ساخت و بنبست بودن شهرستان میتونه کمک کنه از این وضعیت اسفناد خارج شیم کسی نیست جز سردار عدل هاشمی پور هستن که به همت مردم عزیز کهگیلویه به این مهم برسن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نماینده فعلی کهگیلویه و رئیس دفترش فقط دنبال تعویض مدیر ان هستند و بس
وقتی هم از رئیس دفتر نماینده می پرسی چرا
خیلی خیلی راحت حاشا می کند
خدا ناظر است بر رفتار شما
وچوب خدا صدا ندارد
نیلوفرتخشا
United States
سلام
با احترام خدمت سردار بزرگوار جناب حاج عدل هاشمی
بنده به عنوان یکی از جوانانی که با شور و علاقه پای صندوق های رای میرویم انتظار ما از شما پس از ورود به مجلس این است ؛که به گونه ای برای شهرستانمان تلاش و در مسیر پیشبرد و توسعه رفاه و وضعیت شغلی جوانان عمل کنید که بعد از چهار سال دیگر همانند دیگر نماینندگان از شما یاد نشود و بلکه‌از خوبی و مردم داری شما یاد شود ...
سید حمید فلاحی جو
Iran, Islamic Republic of
ما مردم کهگیلویه بزرگ باید قدردان همچنین شخصیت باشیم ک واقعا ب فکر مردم هستش ولی متاسفانه خیلی از ماها نمک نشناس هستیم و قدر همچنین اشخاصی رو نمیدونیم و فقط برای مقداری ناچیز اصالت خودت را میفروشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی پور شما خوب بلدید فرافکنی کنید.شما شخصا بعد از شکست از دوره قبلی مجلس دستور دادید که بار کامیون کنند و تمام وسایل پروژه پادوک انتقال کرج داده شود.از اون چهار نفری در اداره برق بهبهان با دستور جنابعالی استخدام شدن هم بگو...از کارت های به اسم کمک می‌دادید به سپاهی های هر منطقه کهگیلویه هم بگید...آقای ب اصطلاح سازنده
United Arab Emirates
درود
این اقا فقط شعار و وعده چیز دیگری ندارد
سید اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد هیچ وقت نماینده ی موفق و موثری برای مردم شهرستان نبوده.ایشان طی چندین سال متوالی به عنوان نماینده نتونستن حوزه ی نمایندگی خودش رو از بن بست اقتصادی نجات بدن.آمار بیکاری و افسردگی ناشی از بیکاری بین جوانان شهرستان ثمره ی ۲۰ سال کاخ نشینی ایشان بوده.ای کاش مردم غیور کهگیلویه ی بزرگ دست از اعتقادات قومی و قبیله ای برداشته و انتخابی خردمندانه و از سر سایسته سالاری انجام دهند.تبعات انتخاب چندین دوره ی این درخت بی ثمر که حتی سایه ی خودش رو هم از مردمش دریغ میکنه الان دامن گیره جوانان شهرستان شده.به هر حال ، امیدوارم روزی برسه که باهم و دست در دست هم برای عمران و آبادی دیارمان بت قبیله ای و عشیره ای رو بشکونیم و با انتخابی معقولانه به این امر دست یافتنی کمک کنیم.
مولایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد سازندگی، عمران و آبادی
شناور از دهدشت
United States
با توجه به شرایط کنونی کشور و محرومیت منطقه متخصصی که همراه دولت و دارای ارتباطات بالایی باشد می تواند این شهرستان محروم و مظلوم را نجات دهد که خارج از هر گونه خط بندی سیاسی و قومیتی با توجه به اینکه به شخصه تفکر اصلاح طلبی دارم اما واقعا خیرالموجودین جناب مهندس عدل هاشمی پور هستند چون که در دور گذشته فعال بودن خیلی از پروژه هایی که در طی سالیان گذشته به کما رفته بودند و در مدت نمایندگی ایشان فعال و پویا بودند و درصدهاي پیشرفت فیزیکی که حاصل شد تایید بر عرایض این حقیر می باشد ملاک تایید عملکرد ایشان و حمایت قاطعانه از ایشان را اعلام می نمایم.
درسا ظهرابی فرد
Iran, Islamic Republic of
سردار ثابت شده هستش توهمه امورات
Iran, Islamic Republic of
درسا خانم حتما بهش میرسونم
نیلوفر
Israel
آقای محترم چرا کامنتها را پاک میکنید؟؟؟مگه گزینشینه؟؟؟؟
اخلاق رسانه ای را رعایت کنید لطفا
لیلا محبی
Israel
چند تا از نظرها پاک شدن،چرا؟؟؟؟
قبلا خونده بودم الان نیستش

میشه گفت اکثرا نظرات مثبت راجع به آقای هاشمی محو شدن،بنده مخالف ایشونم ولی این کار خیلی زشته
Romania
با سلام
آقای مهندس هاشمی
مردم کهگیلویه خدمت گذاری همچون شما می‌خواهند نه منت گذاری چون که ۲۴ ساله جز وبدبختی و فلاکت ارمغانی دیگر برای جوانان این دیار محروم نداشته، با کمک مردم و یاری خدا از موحد گذر خواهیم کرد و اورا به تاریخ میسپاریم
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1