تاریخ انتشار
جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۶۵۲۷۰
کبنا گزارش می دهد؛

هدیه رهبر به سه قلوهای بویراحمدی

۰
هدیه رهبر به سه قلوهای بویراحمدی
کبنا ؛هدیه رهبری به خانواده سه قلو در شهرستان بویراحمد اهدا شد.
به گزارش کبنا نیوز، در راستای قانون جوانی جمعیت، برخی مسئولان استان در دیدار با خانواده سه قلو‌های شهرک عشایری منصور آباد دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد ارسال شده بود، به خانواده این سه قلو اهداء کردند.
محمد رشیدیان پدر سه قلو‌های بویراحمدی گفت: این نوزادان دو پسر و دو دختر در دومین بارداری همسرم به صورت نارس، روز دهم خرداد امسال در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به دنیا آمدند.
وی با بیان اینکه یکی از نوزادان دختر به دلیل مشکلات ریوی فوت کرد، اما به لطف خدا حال سه فرزندم و مادرشان خوب است افزود: ۴۲ سال سن دارم و هم اکنون به عنوان کارگر در انبار شیشه کار می‌کنم و از مسئولان و متولیان برای نگهداری فرزندانم درخواست کمک دارم.

رشیدیان با اشاره به اینکه یک دختر ۱۰ و نیم ساله نیز دارم و از داشتن سه قلوها خداوند را شاکرم، ادامه داد: به دلیل اینکه وزن دو پسرم هنگام به دنیا آمدن یک کیلو و ۷۰۰ گرم و و یک کیلو و ۶۰۰ گرم بود و دخترم نیز یک کیلو و ۲۰۰ گرم وزن داشت زیر نظر پزشک هستند و باید هر هفته به پزشک مراجعه کنیم.
وی اضافه کرد: از سوی اداره راه و شهرسازی استان یک قواره زمین ۱۸۰ متری به ما داده شده، اما در کمال تعجب به ما گفته شده این زمین متعلق به شما و یک خانواده دیگر که دو قلو دارند، است.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این دیدار صمیمی که باعث خوشحالی خانواده و بستگان وی شده بود، گفت: فرزند سرمایه اساسی یک خانواده است و ازدواج و فرزندآوری در فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اعتقادات دینی، ارزش مضاعف خانوادگی و هویتی بسیار مقدس است.
وی ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور گفت: ما از طریق بیمارستان متوجه وجود خانواده سه قلوها شدیم و به ستاد اجرایی اطلاع دادیم و برای اعطای هدیه پیگیری کردند.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ارزش بسته اهدایی به خانواده سه قلو‌های بویراحمدی را ۳۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی از خانواده های دارای فرزند سوم به بعد و سه قلو‌ به طور جدی حمایت می‌کند و بسته امروز هم هدیه مقام معظم رهبری است که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده است.


نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1