تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۴۸۱۷
در اولین روز ارتباطات مردمی:

دیدار چهره به چهره نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی با مردم کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
دیدار چهره به چهره نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی با مردم کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت در اولین روز کاری ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان در این اداره‌کل، مدیرکل دفتر مدیریت‌عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی بود.
به گزارش کبنا به نقل از از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور، عصر امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: ستاد ارتباط مردمی همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در دستگاه‌های اجرایی با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم تشکیل شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد: میز خدمت ارتباطات مردمی در محل سالن جلسات اداره‌کل از روز 25 تا 27 تیرماه پاسخگوی درخواستهای مردمی خواهد بود.
طالبی پور افزود: افراد می‌توانند برای بیان مشکلات و درخواست‌های خود تا۸صبح  ساعت ۱۶ عصر ۲۷ تیرماه، برای دریافت نوبت دیدار با نماینده‌های وزارت متبوع به ساختمان این اداره‌کل واقع در خیابان مدیریت شهر یاسوج مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرکت
United Kingdom
آقای مدیرعامل از عملکرد خود در دولت سیزدهم بگویید ...

اخیرا گزارشی از سوی روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد تحت عنوان(عملکرد جهادی شرکت گاز استان در دولت سیزدهم ) در فضای مجازی منتشر شده و برخی سایت های محلی در استان نیز آن را بازتاب داده اند که در این خصوص موارد ذیل مربوط به پروژه های اشاره شده جهت اطلاع رسانی شفاف و فارغ از سیاسی کاری و دروغ پردازی را به اطلاع مردم شریف استان و مسولین استانی می رساند :
۱)با توجه به انتصاب آقای ریحان بهادر در اسفند ۱۴۰۰ ، پروژه گازرسانی به فاز ۵ مجموعه روستاهای قلعه رییسی و دیشموک پس از اخذ مجوزات لازم از سوی برنامه ریزی و اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران و پیمان سپاری ، پروژه مزبور توسط شرکت پیمانکاری عمران ارجان در اسفند ۱۴۰۰ شروع گردید که در ماه‌های اولیه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ضمن اینکه فازهای ۴،۳،۲،۱ در سالهای قبل اجرا گردیده بوده است .
۲) مجوز پروژه گازرسانی به روستاهای زیلایی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ پس از پیگیریهای صورت گرفته مدیرعامل اسبق از سوی برنامه ریزی و اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران اخذ و روند پیمان سپاری به شرکت (مکانیک کاران مرودشت) نیز انجام گردید .
۳) عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران با اعتبار ۵ میلیارد تومان توسط شرکت زمین پیمایش یاسوج در دی ماه ۱۳۹۸ شروع و در شهریور ۱۳۹۹ به اتمام رسید که بدلیل عدم تامین ایستگاه تقلیل فشار گاز عملیات تزریق گاز انجام نگردید .
۴)اجرای سیستم مانیتورینگ ایستگاههای تقلیل فشار گاز در سطح استان (مرکز دیسپچینگ ) توسط شرکت فرا طرح نوین در اسفند ۱۳۹۸ شروع و در اردیبهشت ۱۴۰۰ به اتمام رسید .
۵) فرایند اخذ مجوزات گازرسانی به روستاهای دلی خلیفه ای ، دلی مو، طاوه اسپید ، قلعه کندال ، ده شیخ دیلگون و... و همچنین پروژه احداث ساختمان بحران شرکت گاز استان نیز در مهرماه ۱۴۰۰ انجام گردید .
۶) در خصوص اجرای استعلامات شبکه پروژه های پراکنده در سطح استان نیز امری روزمره بوده نیاز به پیگیری و اخذ مجوزی نداشته و از اعتبارات داخلی هزینه می گردد.

از جناب آقای دکتر رئیسی رییس جمهور محترم و مردمی انتظار می رود ضمن بررسی عملکرد مدیران منصوب شده ضعیف و عزل فوری آنها بعنوان یکی از مطالبات مردم محروم و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد اقدامات لازم را انجام نمایند.

کبنا جهت درج خبر
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1