تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۳۸۶۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد: حکم محرومیت از خدمت و تنزل مقام برای دو نفر از مدیران‌ اداره‌کل کار / صدور کیفرخواست برای 11 مدیر در حوزه اراضی شهری / ابطال، لغو و تجدید 34 مزایده و مناقصه در کهگیلویه و بویراحمد / دسته‌بندی‌های سیاسی، ضعف سرمایه‌گذاری، تصرف منابع طبیعی و کیفیت نامطلوب خدمات پزشکی مهمترین چالش‌‌های استان هستند / بیشترین جرم و تخلفات کارمندان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ / ورود بازرسان به ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی؛ مردم شکایتی دارند، بگویند

۵۹
۳
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد: حکم محرومیت از خدمت و تنزل مقام برای دو نفر از مدیران‌ اداره‌کل کار  / صدور کیفرخواست برای 11 مدیر در حوزه اراضی شهری / ابطال، لغو و تجدید 34 مزایده و مناقصه در کهگیلویه و بویراحمد / دسته‌بندی‌های سیاسی، ضعف سرمایه‌گذاری، تصرف منابع طبیعی و کیفیت نامطلوب خدمات پزشکی مهمترین چالش‌‌های استان هستند / بیشترین جرم و تخلفات کارمندان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ / ورود بازرسان به ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی؛ مردم شکایتی دارند، بگویند
کبنا ؛بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شکایات خود را از دستگاه‌های دولتی راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، بانک کشاورزی و معاونت عذا و دارو را به دست تیم‌های مستقر ما در این ادارات برسانند.
به گزارش کبنا، محمد مهدی صالحی، رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین اقدامات این سازمان در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تیم‌های بازرسی استان در ادارات راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، بانک کشاورزی  و معاونت غذا و دارو مستقر هستند و مردم اگر شکایتی از این دستگاه‌ها دارند، می‌تواند به تیم‌های مستقر ما در این ادارات مراجعه کنند.
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی به صورت متناوب تا آخر شهریور در ادارات مذکور حضور دارند، اضافه کرد: دو سامانه برای دریافت گزارش مردمی وجود دارد که یکی سامانه ملی گزارش فساد و دیگری سامانه 163 رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی که مردم می‌توانند شکایت خود را بدون درج اسم ارائه دهند.
صالحی با بیان اینکه در سال 1401 حدود 1740 شکایت در سامانه‌های ما گزارش شده و سه ماه اول امسال 480 شکایت بوده است، گفت: عمده شکایت‌های مردم از دستگاه‌های دولتی؛ در حوزه بهداشت و درمان، شهرداری‌های استان و دستگاه‌های که متولی «زمین» هستند.
وی گفت: در سال 1401 تعداد شکایت‌های دستی که به این سازمان گزارش شده، 960 شکایت بوده و سه ماه اول سال 1402 تعداد این شکایت‌ها 170تا بوده است.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در سال 1401، 58 فقره گزارش اصلاح امور داشتیم، 13 فقره شکایت کیفری داشتیم که به محاکم قضایی ارسال شده، 33 پرونده به تخلفات اداری ارجاع داده شده و ابطال مصوبه هم دو مورد در حوزه شهرداری‌ها داشتیم. 
صالحی با تاکید بر اینکه ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد نامه‌های هشداری سازمان بازرسی را جدی بگیرند، اضافه کرد: اولین خاصیت این نامه‌ها از یک جرم ناخواسته پیشگیری می‌کند در ابتدای سه ماه اول سال 1402، 7 فقره گزارش اصلاح امور، 4 مورد تخلفات اداری و دو فقره پرونده کیفری داشتیم.
وی افزود: در مجموع در سال  1401، 43 مدیر و کارمند ادارات را به محاکم کیفری معرفی کردیم که برای خیلی از آنها آرا صادر شده است و 96 نفر هم به تخلفات اداری معرفی شدند.
وی ادامه داد: در سه ماهه اول سال 1402، 6 نفر را به محاکم کیفری معرفی و 23 نفر را به تخلفات اداری معرفی کردیم. 
سازمان بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1401، 159 فقره مکاتبه هشداری با دید پیشگیری از تخلف و جرم داشتیم و ابتدای سه ماهه امسال 52 فقره داشتیم که به طورکلی 27 مورد از این مکاتبات هشداری در حوزه اراضی بوده، 21 مورد در حوزه بانک‌ها، 14 مورد در حوزه انتصابات و در حوزه قررادادها و مجوز 8 فقره، اموال تملیکی 7 فقره و در حوزه تولید و مباحث مربوطه 7 فقره و در مابقی تکالیف ادارات 41 مورد بوده است.
وی با بیان اینکه سعی کردیم که مسائل کلان استان را برطرف کنیم، اظهار داشت: مسائل کلان استان از دید نظارتی و بازرسی این موارد هستند، بافت قومی قبیله‌ای و دسته‌بندی‌های سیاسی، ضعف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تولید و خدمات در استان، با وجود اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌های بالا در حوزه خاک، صنایع دستی و گردشگری دارد و اما آن چیزی که خواستیم در حوزه تولید و خدمات اتفاق نیفتاده است. همچنین ضعف زیرساختی به ویژه در شهرستان‌های مارگون، باشت و لنده، کیفیت نامطلوب خدمات پزشکی و بهداشتی؛ علی رغم رشد که داشتیم، تخریب و تصرف منابع طبیعی و محیط زیست، افزایش آسیب‌های اجتماعی (طلاق)، نبود برنامه کلان و هدف‌گذاری در سطح استان نداریم که این موارد مهمترین چالش‌ها و مسائل کلان استان هستند.
وی با بیان اینکه هر جا ترک فعلی صورت گرفته با متولی امر برخورد قانونی انجام گرفته است، گفت: بیشترین جرم که تضییع اموال اداری با مصادیق مختلف و همچنین بیشترین تخلفات که کارمندان مرتکب می‌شود؛ اول نقض قوانین و مقررات و دوم سهل‌انگاری در انجام وظایف است.
صالحی گفت: تمامی دستگاه‌های که قانون‌گذار نامبرده، سازمان بازرسی می‌تواند به مسائل آن ورود کند. 
وی به استخدام‌های فله‌ای در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: استخدام‌های که در ادارات انجام شده یا می‌خواهد انجام شود، برای سازمان بازرسی اولویت دارد. مثلاً مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیرکل درمان به دلیل همین استخدام‌های مسئله‌دار سال‌های گذشته محکوم و مبالغ کلانی هم جریمه شدند.
وی گفت: دیدگاه‌های استخدامی در کل کشور تغییر کرده است. در قانون بودجه 1402؛ هر گونه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در سال 1402 متوقف شد. اگر اداره‌ای درخواست استخدام دارد، باید در کارگروه مشترک سازمان مدیریت و سازمان استخدام کشوری بررسی شود و با اجازه این کارگروه باشد. خارج از این کارگروه هر گونه استخدام تخلف است و حتی نامه نمایندگان ملاک نیست. 
وی تاکید کرد: ادارات باید مجوز این کارگروه را داشته باشند و در غیر این صورت ترک فعل صورت گرفته و با مدیر متخلف برخورد می‌شود.
صالحی به استخدام‌های بدون ضابطه در شرکت برق گریزی زد و گفت: زمانی که این خبر به دست ما رسید، نامه‌ای به مدیرعامل به صورت هشداری داده شد و در ادامه تیمی را به شرکت برق فرستادیم و این موضوع را بررسی کردیم.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه توضیح داد بعد از بررسی انجام گرفته توسط تیم بازرسی مشخص شده که از استخدام 28 نفر در شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد 10 نفر از این افراد با آزمون بوده که اسامی و همه مستندات و مدارک آنها موجود است.
وی ادامه داد: تعداد دیگری از آنها یعنی 10 نفر از آنها مجوز از کارگروه توانیر داشتند و تیم بازرسی ما یک ایرادی از این کارگروه گرفتند که کارگروه نمی‌تواند، تعیین کننده استخدام برای هر شخص باشد. 
صالحی گفت: نامه‌ای به معاونت اقتصادی سازمان بازرسی نوشتیم که این کارگروه حذف شود و قرار نیست که هر اداره‌ای برای خودش کارگروه داشته باشد. 
وی افزود: یک نفر از این تعداد انتقالی بوده که بحثی روی آن نداریم و می‌ماند، 7 نفر دیگر که به صورت روزمزد کار می‌کردند و با ورود بازرسی این 7 نفر از شرکت برق بیرون رفتند. 3 نفر از اینها نزد مراجع حل اختلاف و دیوان عدالت اداری شکایت مطرح می‌کنند و بازگشت به کار می‌گیرند در کنار آنها 4 نفر دیگر آمدند و قرارداد حجمی با آنها بستند که از این ایراد گرفتیم و تشکیل پرونده برای آنها دادیم.
صالحی در ادامه به استخدام‌های شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره می‌کند و می‌گوید: یکی از معاونین شرکت گاز کشور برای 30 نفر مجوزی صادر می‌کنند که ما ایراد گرفتیم و به مدیرعامل شرکت گاز و مدیران مربوطه هشدار دادیم که اگر این کار صورت بگیرد، مرتکب تخلف می‌شوید و برخورد می‌شود. هنوز هم این 30 نفر به‌کار گرفته نشده‌اند. ما به آنها تاکید کردیم که مجوزها باید قانونی و از کارگروه مشترک باشد.
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتصاب مدیران گریزی زد و گفت: سازمان بازرسی جزء دستگاه‌های مرجع استعلامات نیست. اما سازمان بازرسی می‌توانند شرایط احراز صلاحیت و عدم احراز صلاحیت مدیران را ورد کند و در همین راستا برای انتصاب 14 نفر از مدیران مکاتبات هشداری داده‌ایم.
وی تاکید کرد: در خصوص تمام انتصابات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی ورود خواهیم کرد که آیا این انتصابات در راستای قانون بوده یا خیر؟ و هر انتصابی که خارج از قانون بوده یقیناً اقدامات قانونی انجام می‌گیرد.
صالحی به اقدامات سازمان بازرسی در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: در حوزه قراردادها و مناقصات مدیریت شهری برای تعدادی از مدیران مربوطه کیفرخواست صادر شده و اکنون در دادگاه بدوی این پرونده باز است. همچنین در حوزه فضای فیزیکی و مبلمان شهری پرونده‌ای تشکیل دادیم که این عمده این تخلفات به دلیل بکارگیری نیروهای خارج از ضابطه بوده و ما برای برخی از مدیران کیفرخواست صادر شده و به دادگاه بدوی رفته و نقصی در پرونده بوده که این نقص برطرف شد و منتظر جلسه رسیدگی هستیم.
وی افزود: همچنین در حوزه شهری دو پرونده در دادسرای یاسوج وجود دارد که کیفرخواست آنها صادر شده است.
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی گریزی زد و گفت: تیم بازرسی ما در اداره کل آموزش و پرورش مستقر شده و یکی از موارد که در حال بررسی است هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی می‌باشد و نتیجه کار کارشناسی تیم بازرسی سازمان بازرسی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب مدیران مدارس نیز گفت: به انتخاب سه مدیر مدرسه ورود کردیم که دو مورد اصلاح شد و برای یکی دیگر پرونده تشکیل خواهد شد. هر کسی که فکر می‌کند، حقی ازش تضییع می‌شود، می‌تواند به ما مراجعه کند تا بررسی شود.
صالحی گفت: در سال 1401در تمامی حوزه‌ها؛ با افراد متعددی به دلیل تخلفات اداری با آنها برخورد شد. بطور مثال؛ در بحث نحوه معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی با دو نفر از مدیران برخورد شد. سازمان بازرسی از پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات به افراد غیرمرتبط جلوگیری کرد و دو نفر از مدیران مرتبط که تخلفشان احراز شد. برای یکی از آنها تنزل مقام به مدت 5 سال و برای یک نفر دیگر حکم محرومیت از خدمت در پست‌های حساس و مهم به مدت 5 سال در نظر گرفته شد.
وی همچنین گفت: برای 11 مدیر عضو کمیسیون تصمیم گیر در حوزه اراضی شهری کیفرخواست صادر کردیم و ارزش ریالی تضییع اموال دولتی 800 میلیارد ریال بوده است.
رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ماهه امسال 34 مزایده و مناقصه لغو شد که ارزش ریالی آنها 411 میلیارد تومان بوده است.
خبر تکمیل می شود...
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیج سازندگی
Romania
شما وظیفتون شناسایی و برخورد با متخلفان سازمان‌ها و اداراتی است که از چشم بازرسی و حراست آن سازمان، نهاد یا اداره پنهان مانده وگرنه اینکه سازمان بازرسی خودش رو موظف به هر گونه دخالتی در روند اجرایی ادارات بکنه که سنگ روی سنگ بنا نمیشه برادر من...
شما تحصیل کرده هستید انتظار میره بعنوان یک حقوقدان برجسته بهتر از هر کسی به نفس وظیفه سازمان بازرسی خبر دار باشین.. اینکه یک آبدار چی در اداره ای به موقع چایی درست نکرده یا یک نظافتچی راه روها رو تمیز نکرده و ارباب رجوع معترض باسن و قص الاهذا که نشد رسالت سازمان بازرسی قوه قضائیه... لطفا شأن و منزلت این سازمان مهم رو با ورود به مسائل خُرد که بعضا در حیطه و نفوذ حراست و بازرسی تخلفات آن ادارات هست اینقدر تنزل ندید.
Iran, Islamic Republic of
بازرسی چکار کرده اینجور بهت فشار اومده
حق گو
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر صالحی
لطفا ی تیم بازرسی هم توی شبکه بهداشت گچساران مستقر کنید !!
مورد زیادی داریم !!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی از قوانین خبر مداری لطفا اینقد نظرات غیر تخصصی ارایه نفرما. اگر سازمان بازرسی نباشه سنگ رو سنگ بند نمیشه
Iran, Islamic Republic of
به خدا خوب ایگی؛ این همه در این مملکت ، پیگیر نداره ؛
Iran, Islamic Republic of
برادر صالحی عزیز تا به تخلفات مدیر کل صنعت معدن وتجارت رسیدگی کردید اونوقت تا مردم شکایات سایر نهادها رو از اون دستگاه بکنند
آیا یک نفر چون مدیر کل شده می تونه هر روز بجای ساعت 6 صبح ساعت 10 ظهر بیاد سرکار!!!!!
ولی دانَش آموز
Iran, Islamic Republic of
مدارس غیردولتی شهریه مکمل را ازبچه هامون می گیرند اما کلاس فوق برنامه تشکیل نمیدن ، اول سال موقع ثبت نام شهریه را میگن ولی وسط سال شهریه اضافی میگرن ووقتی اعتراض می کنیم میگن اینو آموزش و پرورش به ما اعلام کرده ،نه آزمایشگاه دارن نه حیاط مناسب وهیچ امکاناتی ندارن
United States
سلام غیر انتفاعی ها در سامانه مشارکت پرداختی را الکی میزنند.لطفا فیش واریزی حق الزحمه ها را نگاه کنید که چقد کم هست وتفاوتش با قرادادها و همچنین ان مبلغی که در سامانه مشارکت ثبت کردند.کارگاه فناوری اصلا تشکیل نشده.فقط به اسم یه معلمی ثبت میشه وبعدا خود مدیر نمره میده.لطفا وخواهش میکنم از غیر انتفاعی ها به خصوص دبیرستانی ها بخواهید فیش واریز حقوقی را تحویل شما بدهند .من چند سال کار میکنم خدایی حق معلم نمیدهندنوشته ۴ میلیون بعد یک ونیم بیشتر نمیده
United States
بعضی مدیران مدارس فقط به معاونین فشار می اورند.هیچ تکنیک مدیریتی بلد نیستند.فقط دنبال امار هیتند .عملا کاری صورت نمی گیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ورود به حوزه پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش ضروری است وحشتناکه عملکرد این آقای معاون واقعا چند ساله اداره کل کار می کنم تا الان حتی به این چیزها فکر نمی شد اما مدیر کل ادم سالم ولی به نظر می رسد قدرت مقابله با این معاون رو چون نماینده پشت سرشه ندارد
پاسخ به ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمیشه بگی مدیرکل آدم سالمی معاونش خدای نکرده آدم ناسالمی
عیب از مدیرکل هست قطعاً
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معاون تحمیلی
و اتفاقا نقطه ضعف مدیر کل هستن
مماشات
Iran, Islamic Republic of
اگه مثل مدیر سابق ر ح ن که رسانه ای کردین بقیه مدیران و افراد متخلف رو هم البته و صد البته سفارشات بزارن شما کارتون انجام بدین و معرفی کنید این استان ی کم حالش خوب میشه
حال مردم استان مثل نشستن درون ماشین لندروور های قدیمی جناب آقای صالحی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
راه و شهرسازی چوووله چوووول
Iran, Islamic Republic of
مدرسه پویا الزام کردوسیستم را قفل کرد که برای ثبت نام کلاس اولیه ها،باید شش میلیون علی الحساب واریز کنید تا مهرماه بچه ها بروند کلاس
آیا این مبلغ قانونی هست؟
آیا این مبلغ هنگفت را ۵ماه جلوتر دریافت کردن،قانونی است ،سود پول رسوب شده؟
مدیر کل محترم آموزش و پرورش ومدیر کل بازرسی ورود کنه چون نارضایتی خیل عظیمی از اولیا،بالاخره به ...
Iran, Islamic Republic of
هیچگونه نظارتی برمدلرس غیردولتی وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل محترم بازرسی چرا هیچگونه نظارتی بر بازار وجود نداره؟؟؟؟ قیمت اجناس مغازه‌ها خیلی متفاوته
چرا مغازه‌داران قیمت اجناس رو مشخص نکردن خریدار نمیدونه واقعا قیمت‌ها صحت داره یا نه
التماس می‌کنیم دراین زمینه بازرسی انجام بگیره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی عزیز
متاسفانه نظام آموزش و پرورش استان با آمدن آقای عزتخواه کاملا سیاسی شده و هیچ عملکردی ندارد موج نارضایتی ها بسیار بالاست
از ا.پ هیچ خبری نیست
باید عزتخواه زود عزل شود
Iran, Islamic Republic of
فرماندار ////در هفته فقط یک روز سر کار ش است و فقط دنبال تبلیغات برای کاندیدش است و مردم را مسخره میکند و میگوید هر جا میخواهید شکایت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی با معاون سیاسیش
Romania
انتصاب های طایفه ای و منطقه ای در آموزش و پرورش و عدم عدالت در واگذاری مناصب و دادن سمت های مدیران و معاونان مدارس به بستگان کم سابقه ی خودشون و اجحاف در حق معلمین با دادن امتیازات به بستگان و عوامل اداری در بحث رتبه بندی و تبعیض آشکار
Iran, Islamic Republic of
رئیس استخدام فله در شرکت گاز و استانداری چرا بررسی نمیکنید؟
Romania
مدیرگروههای دانشگاه آزاد غیرتخصصی هستند بازرسی وارد شود.
Vmn
United States
/ برا دو نفر فقط حکم انفصال زدی؟بااین وضعیت برا مدیر کل نزدی که هنوز سرجاش نشسته
دادگری
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازجناب آقای دکترصالحی
عدالت هنوزنمرده!!!
برعکس کسانی که درهمین سازمان درگذشته سعی داشتندجانب قدرت رابگیرندوباطل راحق جلوه دهندایشان باشجاعت به مبارزه باتخلفات برخواست
.
Iran, Islamic Republic of
درودبرکارکنان زحمت کش سازمان بازرسی
Russian Federation
یک دانشگاه از دهه ۸۰ و۹۰ در استان توسط دو طایفه‌اداره می‌شوند این را میخواهید چکارکنید؟! اسامی در اختیار سایت کبنا هست
Netherlands
اموزش و پرورش چیه دیگه بگو ستاد انتخاباتی😂
Netherlands
اموزش و پرورش چیه دیگه
Netherlands
هیچ جای کشور اندازه اموزش و پرورش بویراحمد تخلف نشده
Iran, Islamic Republic of
ای کاش از اول جلوی فساد و رانت و چپاول گرفته می‌شد که اینطور سراسری نمیشد زیرا هر جا بازرسی شود فساد صورت گرفته
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای صالحی ریاست محترم سازمان بازرسی کل استان کهکیلویه و بویراحمد لطفا به مسئله وامهای و تسهیلات جهاد کشاورزی در شهرستانها توجه داشته باشید چونکه بدون ظوابط فقط به کسانی وام می دهند که با معرفی افراد خاص معرفی می شوند
Iran, Islamic Republic of
چطور به آموزش و پرورش عشایر ورود نمی کنید.
سرانه مدارس و دانش آموزان چه می شود
چرا مدیر مدرسه اطلاع ندارد ولی پول از حساب مدرسه اش برداشت شده است
چرا خودکار در خرداد ۱۴۰۱ به مبلغ ده هزار تومان فاکتور شده ولی بعد از یکسال با این افزایش تورم و گرانی الان هفت هزار تومان است یعنی یکسال قبل این خودکاری که ده هزار تومان فاکتور شده حداکثر پنج هزار تومان بوده
کدوم نظارت
کدوم برخورد
چرا با افرادی که تخلفات را پیگیری می کنند برخورد می شود ولی صندلی متخلفان هر روز بهتر و محکم تر از دیروز
کارمند گاز
Iran, Islamic Republic of
هیچ یک از نهادها حاضر نیستند اسم مدیر متخلف برکنار شده شرکت گاز رو بیارن
چه امیدی به این حرفهاست؟...
لااقل بگید کی بود و چرا عزل شد و پرونده خودش و اطرافیانش به کجا رسید و اون همه املاک و سرمایه در چند سال از کجا براش فراهم شد!؟
شرکت گاز نابود شد و شما همه در این نابودی سهیم و شریک هستید مگر این که برخورد کنید و مردم این جدیت مبارزه با فساد رو ببینید و بشنوند
United States
راهداری زمان نصیری هم همینطور
نارس
Romania
خدا می‌دونه اگه شما وظیفه خودتون رو درست انجام میدادین وضعیت مرکز استان به این شکل نبود
مدارس غیرانتفاعی برا ی مقطع 14مبلیون میگیره
شهرداری و .....
آب و فاضلاب...
اداره برق شهرستان بویراحمد
صنعت و معدن
اداره کار
آموزش و پرورش
جهاد کشاورزی
خب اینها هستند که با دین و دیانت مردم بازی می‌کنند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خانم ز . ف که خیلی ادعا در می اورد
اقای آ. ا که باید سالهای پیش انفصال می خورد
United Kingdom
لطفا به استخدامهای فله ای سفارشی بدون ظابطه ورود و پیگیری کنید
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا خیرتون بده.. در اداره کار یاسوج رو پر کرده بود همین الان هم تخلفات زیاده .... خدا میداند و بس
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
تورا بخدا ، به داد اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برسید ، مشکلات و تخلفات یکی و ده تا و در یک حوزه نیست ، تخلفات مالی ، واریز پول به حساب مدارس خاص هماهنگ و برگشت به اداره کل ، خبر های تبلیغی و دهن پر کن ، مانند موفقیت دانش آموزان در دنیا در هوش مصنوعی ، و مصاحبه مجدد خانم و.. که مربوط به یکسال قبل بوده و... انتصابات فامیلی و طایفه ای ، انتصابات بدون ضابطه بر خلاف مقررات فردی با سه ماه سابقه رییس اداره اداره کل شده ، معاونت پرورشی تعطیل شده ،. تربیت بدنی سند های ، معاونت مالی تمام در دادن وام ها و انتصابات برای حمایت از نماینده ،....
.
United States
برای مدیری بایدتاسف خوردکه افرادضعیفی راانتخاب می کنند!!!!هدف این مدیران این هست که تحت امرباشندنمیدونندکه باضعفشون چه اسیبی اول به خودمدیروبعدبه سیستم کاری میزنند!!
ناظری
Iran, Islamic Republic of
خواهشاً باند خاله خورزویی و فامیلی و طایفه گرایی در اداره کل آموزش و پرورش استان و بویراحمد را متلاشی کنید ، آموزش و پرورش نجات دهید ، واقعا جای تأسف است
Iran, Islamic Republic of
راه و شهرسازی با نظر آقای د / مناقصه برگزار میکند و فرد مذکور هم اگر اعتراضی شد میگه دوست دارم من باجناق فلان مدیرم و داماد فلان شخصیت برو هر کاری دوست داری کن
Romania
/؛اگر سازمان بازرسی دنبال رضای خدا،رضایت مردم است،باید آموزش و پرورش کل و شهرستان بویراحمد را جارو کند.
یعقوب
Romania
اقای صالحی خواهشا شرکت نفت و گاز گچسلران را هم یه سری بزنید بابت جذب نفرات و نحوه پرداخت حقوق کارگران و مرخصی کارگران که نمیزارن ذخیره ش کنه کارگر یا خریدش کنه هم بابت ببمه تکمیلی . چوووول اندر جووووله
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش واقعا لژ خانوادگی شده تخلفات وقتی فاش میشه که چند مخالف وجود داشته باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای //درب اتاقش بنویسه ستاد انتخابات و محل تشکیل جلسات خانوادگی
بویراحمدی
Turkey
راه و شهرسازی از دو سال پیش تاکنون کنترل شود مخصوصا بخش مسکن و نظارت ببینید افرادی که آمده و استخدام شدند چه نسبتی به با مدیرکل ک معاونان دارند
United States
په خو/ رفته تهران برای خودش کیف میکنه حالا هم بقیه مثل اون
خلو جم
Iran, Islamic Republic of
بخت بوم مو آیم ابروداریم...
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم مدرسه غیرانتفاعی هوشمند فجر دانش ی بررسی کنید ببینید واقعاً شهریه ی دانش آموز پیش دبستانی 15میلیون جناب آقای عزت خواه و صالحی بازرسی
خواهش میکنم رسیدگی کنید
صدای مظلوم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای صالحی باور بفرمایید عیب کار از مدیریت شما و مدیران حراست و بازرسی های مجموعه ادارات استان هست که این همه نارضایتی وجود دارد
آیا در قضیه فضای سبز و چمن های شهر یاسوج و شورای شهر و شهرداری چه جوابی دارین به مردم بدین

الگوی سیاسی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مرحوم مدرس بودند توصیه می کنم برین اندیشه و تز مدیریتی مرحوم مدرس رو مطالعه بفرمائید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام‌جناب‌صالحی‌بازرس‌کل‌استان‌‌خسته‌نباشید
تربیت‌بدنی‌شهرستان‌بویراحمد‌‌ هیچ‌گونه
نظارتی‌نیست‌‌همه‌سرگردان‌‌بازرسی‌ورود‌کند
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اول رو همین خبر گزاریا بازرسی کنید چون اینا هم از طرف کسان دیگه وادار میشن و.......میگیرن و ب دروغ جوسازی و بزرگ نمایی میکنند
Iran, Islamic Republic of
البته جناب صالحی
در راه ، هم هر مناقصه ای که به میلش نباشه را سنگ اندازی و دخالت بیجا می کنه مراقبش باش
Iran, Islamic Republic of
نکنه نماینده بویراحمد اونقدر نفوذ داره که حتی اداره صنعت و معدن را از رسیدگی مصون کرده؟!
پایاب
جناب دکتر صالحی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد
باسلام
ضمن تشکر از زحمات ارزشمند حضرتعالی انتظار می رود با جناب محمدی مدیرکل راهداری استان بعلت ضعف مدیریت در حوزه راههای استان که هر روز شاهد حوادث فوتی در محور های مواصلاتی استان هستیم را داریم
ارادتمند پایاب
مسلمان
Romania
ازآقای صالحی ممنونیم
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1