تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۶۳۲۷۳
در سامانه سامد مطرح شد؛

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر راه اندازی بازارچه فروش تولیدات معلولان در دهدشت و گچساران

۰
تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر راه اندازی بازارچه فروش تولیدات معلولان در دهدشت و گچساران
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر راه اندازی بازارچه فروش تولیدات معلولان در دهدشت و گچساران برای ایجاد اشتغال معلولان تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در ادامه ارتباط های مردمی در جهت رفع مشکلات و دغدغه های آنها با حضور در سامانه سامد پاسخ‌گوی مردمی بود که مشکلات و درخواست های خود را به صورت تلفنی به اطلاع مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد رساندند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اغلب درخواست های مردم در حوزه های حمایتی و معیشتی و مربوط به کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی است، گفت: مدیران کل این دو نهاد حمایتی در همه برنامه های ارتباط مردمی سامانه سامد حضور داشته باشند تا در اسرع وقت به خواسته های مردم رسیدگی کنند.
وی در ادامه در پاسخ به درخواست چند نفر از بانوان معلول شهرستان گچساران مبنی بر اختصاص زمین منابع طبیعی برای کشت گیاهان دارویی ضمن پیگیری تلفنی این موضوع از رئیس اداره منابع طبیعی گچساران از مدیرکل بهزیستی استان که در محل سامانه سامد حضور داشت خواست بازارچه فروش تولیدات معلولان در شهرهای دهدشت و گچساران راه اندازی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی این بازارچه در شهر یاسوج را یکی از اقدامات خوب مدیرکل بهزیستی استان دانست و عنوان کرد: در شهرهای گچساران و دهدشت با مشکل زمین مواجه نیستیم بنابراین بهزیستی اقدام به احداث بازارچه فروش تولیدات معلولان کند تا از این طریق جمعی از جامعه معلولان صاحب شغل و درآمد شوند و زندگی آنها سر و سامان داده شود.
دکتر احمدزاده در ادامه ارتباط با مردم از طریق سامانه ۱۱۱ مشکل کارخانه ماشین سازی گچساران را پیگیری کرد و با توجه به اینکه مشکل این کارخانه با صندوق کارآفرینی امید بود در تماس تلفنی با مدیر صندوق از وی خواست در جهت بازگشت این واحد به چرخه تولید نهایت همکاری را داشته باشد.
وی عنوان کرد: در صورتی که برای بازگشت این واحد به چرخه تولید همکاری شود برای چندین نفر شغل ایجاد می شود و با رونق کارخانه مالک می توانند بدهی های خود را به صندوق بپردازد که مقرر شد مدیرکل بازرسی استانداری در این خصوص جلسه ای تشکیل و گام های اساسی برای بازگشت این واحد به خط تولید برداشته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین مشکلات یکی از جانبازان اعصاب و روان را از مدیرکل بنیاد شهید پیگیری کرد و گفت: تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد طرح‌های خود اشتغالی در اختیار خانواده جانبازان و ایثارگران قرار داده شود تا بتوانند اشتغال ایجاد کنند.
دکتر احمدزاده بیان کرد: فرزندان جانبازان می توانند از اعتبارات تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال بهره مند شوند.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی فروش تولیدات معلولان اشتغال معلولان مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1