تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۶۲۶۳۶
صبح امروز انجام گرفت

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک ملی؛ واحدهای بزرگ صنعتی حساب‌شان خارج از استان است / آمار وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداختی وام ازدواج در استان غیرواقعی است

۶
۰
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک ملی؛ واحدهای بزرگ صنعتی حساب‌شان خارج از استان است / آمار وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداختی وام ازدواج در استان غیرواقعی است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت سیزدهم ایجاد اشتغال، افزایش ازدواج، فرزندآوری و طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال می کند.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بانک ملی شعبه مرکزی استان بازدید و در جریان آخرین وضعیت جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و سایر حوزه‌ها شد.
سید علی احمدزاده در این بازدید سرزده گفت: ایجاد اشتغال، بالا رفتن آمار ازدواج، افزایش فرزندآوری و طرح نهضت ملی مسکن از جمله موارد مهمی است که دولت دنبال می کند و ما برای محقق شدن این برنامه های دولت در این حوزه ها نیازمند همکاری سیستم بانکی در استان هستیم.
وی ادامه داد: سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد است یعنی سالانه باید ۱۰ هزار واحد در استان ساخته شود که برای تحقق تعهد استان در این طرح بانک ها بیش از گذشته همکاری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در جریان آخرین وضعیت استان به لحاظ پرداختی وام ازدواج که توسط دانش آموز دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ارائه شد قرار گرفت و گفت: طبق این آمار از مجموعه ۱۳ هزار متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج ۹ هزار و ۴۰۰ نفر تسهیلات دریافت کردند.
احمدزاده عنوان کرد: طبق آمار استان در پرداخت تسهیلات ازدواج در دی ماه سال گذشته رتبه اول و در پایان همین سال با چهار صدم درصد اختلاف در رتبه دوم کشور قرار گرفت.



وی عنوان کرد: بانک های استان به لحاظ پرداخت تسهیلات ازدواج عملکرد خوبی داشتند اما در آمار وزارت ورزش و جوانان بیان شده که استان وضعیت خوبی ندارد که نامه ای به دفتر ریاست جمهوری ارسال می شود که آمار وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداختی وام ازدواج در استان غیرواقعی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: واحدها و کارخانجات بزرگی صنعتی در استان احداث شده است اما حساب های بانکی آنها در خارج از استان است که آنها را ملزم کردیم در درون استان حساب داشته باشند.
وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران در داخل استان حساب دارد، گفت: اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران منوط به انتقال حساب بانکی به استان است و این مهم در شورای برنامه ریزی نیز مصوب می‌شود.
در این دیدار دبیر شورای هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۲ درصد متقاضیان دریافت وام ازدواج تسهیلات دریافت کردند.
منصور دانش آموز با بیان اینکه بانک های استان بیشتر از منابع خود تسهیلات پرداخت کردند، خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان درخواست تفکیک تسهیلات تکلیفی از مصارف بانکی ارائه شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بانک ملی وام ازدواج بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک ملی
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
بیکاری میرن بانک درصورتی که بانک کارخودش اومدن استانداراهمیتی نداره میخادسودکم کنه یاسودسپرده رازیادکنه
علی آرسته
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر آقای دانش آموز اسم کوچکش رو در ذهن ندارم به والله خیلی خدمتکار و مردمی هست ،خداقوت ❤️
United States
آقای استاندار چقدر راحت/شمارو بازی میده.عجب
Iran, Islamic Republic of
اقای منصور دانش اموز از مدیران ضعیف و منصوب دولت تدبیر و امید است معنی این بازدید سرزده وخوش وبش چیست ؟؟ بجای برکناری میره بازدید حقیقا ابتدا بایست استاندار عزل بشه نه مدیران
Iran, Islamic Republic of
داداش من یک ونیم سال ازدواج کرده هنوز بانک حاضر نشد براش تشکیل پرونده هم بدن
خودم هم سه سال مستاجرم هر کار کردم وام اجاره مسکن بهم ندادن

اونوقت استاندار میگه بانگها راست میگن مردم دروغ میگن
دیگه شما را انتخاب کردن که راست جلوه بدی و تاییدشان کنی
ه ک
Iran, Islamic Republic of
مشکل از خودته که ازدواج کردی به منصور چه ربطی داره
نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

نوشیدنی انرژی‌زا؛ مد جدید دهه هشتادی‌ها

این واقعیتی است که همه والدین باید آن را بدانند: «نوشیدنی های انرژی‌زا هیچ فایده‌ای برای ...
صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

صدای این آژیر خطر آیا به گوش کسی خواهد رسید؟

طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای ...
کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
1