تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۲۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ معاون سابق به بیانیه تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ همین بس که یکی از بزرگواران بعد از هزینه مبالغ هنگفتی در منزل ویلایی مربوطه ساکن شد / بدون صرف ریالی در همین واحد آپارتمانی قدیمی ساکن شدم

۵۲
۲
پاسخ معاون سابق به بیانیه تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ همین بس که یکی از بزرگواران بعد از هزینه مبالغ هنگفتی در منزل ویلایی مربوطه ساکن شد / بدون صرف ریالی در همین واحد آپارتمانی قدیمی ساکن شدم
کبنا ؛تشکل جامعه اسلامی دانشجویان (جاد) دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص خانه‌های سازمانی این دانشگاه منتشر کرد که با واکنش‌های متعددی روبرو شد. سامر مرادیان_ معاون سابق پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به بیانیه این تشکل دانشجویی جوابیه‌ای را در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری و تحلیلی کبنا نیوز
سلام علیکم.
احتراماً با توجه به درج خبری در خصوص منزل سازمانی در اختیار اینجانب در آن پایگاه خبری، خواهشمند است به منظور رعایت اصل‌امانتداری و بر اساس قوانین حاکم بر مراکز و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، ترتیبی اتخاذ شود که جوابیه اینجانب در این خصوص، در پایگاه مذکور با همان شکل، ترکیب، موقعیت و اندازه به سمع و نظر مردم شریف و بازدیدکنندگان عزیز آن پایگاه خبری رسانده شود.
با سپاس فراوان
دکتر سامر مرادیان
به نام خدا
《ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ》
با سلام و صلوات بر محمد(ص) آل محمد(ص)
در یک سال و چند ماه گذشته دخالت ندادن خواسته‌ها و مطامع گروه‌ها و اشخاص مختلف در تصمیم‌گیری‌هایی که رابطه مستقیم یا غیرمستقیم با سلامت و درمان مردم شریف استان داشت و همچنین توجه نکردن به انتظارات و توقعات نادرست سیاسیون، صاحبان قدرت و ثروت، برخی مسئولین محترم اجرایی استان، درخواست‌های منطقه‌ای و ترجیح دادن رسالت اصلی بهداشت و درمان بر این توقعات، باعث شد که برخی از پایگاه‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت کاملاً مغرضانه و غیرمنصفانه، مطالب نادرستی را منتشر کنند که سعی کردم با توجه به وسعت حوزه فعالیت و مشکلات متعدد جامعه سلامت استان و اهمیت اصلاح فرایند‌های گا‌هاً اشتباه قبلی، به این مطالب واکنشی نشان ندهم و همه وقت و انرژی خود و همکارانم را معطوف رسالت اصلی دانشگاه کنم ولی در پی انتشار مطلبی منتسب به تشکل دانشجویی جامعه اسلامی که علاوه بر رعایت نشدن اصل صداقت در بیان موضوع منزل سازمانی اینجانب، متأسفانه و شوربختانه، برخلاف انتظاری که از دانشجویان فهیم و فرهیخته دانشگاه به خصوص بزرگوارانی که تشکل آن‌ها مزیّن به نام نامی اسلام عزیز می‌باشد، داشتم، در این نوشته، شعائر دین، مقدسات و اعتقادات مورد هجمه و ظلم واقع شد که سکوت در برابر آن را ظلم مضاعف دیدم و لذا بر آن شدم تا به منظور تنویر افکار عمومی و احترام و پاسخگویی به مردم شریف استان، مختصری در خصوص منزل سازمانی در اختیار اینجانب، توضیحاتی ارائه دهم:
۱-بر اساس قانون، دانشگاه موظف است تا پایان دوره طرح تعهد ضریب کا متخصصین محترم(مادامی که اقدام به تأسیس مطب خصوصی نکرده باشند) منزل سازمانی با امکانات مشخص در اختیار آن‌ها قرار دهد.
۲-منزل سازمانی مربوط به اینجانب، قبل از شروع دوره مسئولیت و در دولت قبل(۱۳۹۹) به بنده واگذار شد و طبق قانون، دانشگاه باید تا پایان طرح تعهد ضریب کا، مسکن مناسب در اختیارم قرار دهد.
۳-برخلاف بسیاری از متخصصین محترم که به حق، تا تعمیرات اساسی، رنگ‌آمیزی، تغییر دکوراسیون و... در منازل سازمانی آن‌ها صورت نگرفت، منزل خود را تحویل نگرفتند، در زمان ورود اینجانب به منزل مربوطه، کوچکترین اقدامی در جهت موارد پیشگفت انجام نشد و ریالی در این خصوص حتی در حد تعویض شیرآلات آشپزخانه و... هم هزینه نشد.
۴-در قدیمی و نامناسب بودن این منزل مسکونی همین بس که یکی از بزرگوارانی که هم اکنون در منزل ویلایی دانشگاه ساکن می‌باشند، از این واحد بازدید کردند ولی آن را در‌ شأن خود و خانواده محترمشان ندیدند و حاضر به سکونت در آن نشدند و بعد از هزینه مبالغ هنگفتی توسط دانشگاه در منزل ویلایی مربوطه، پذیرفتند که در آن ساکن شوند ولی اینجانب بدون صرف ریالی هزینه توسط دانشگاه، در همین واحد آپارتمانی قدیمی ساکن شدم.
۵-هستند همکارانی که در واحد‌های سازمانی دانشگاه ساکن می‌باشند و خود در این شهر صاحب یک یا دو یا سه و حتی بیشتر، منزل مسکونی هستند ولی اینجانب در این شهر هیچگونه منزل یا واحد مسکونی ندارم.
۶-اینجانب آمادگی کامل دارم که داشجویان عزیز تشکل مربوطه، خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان و‌ امانت‌داران قلم و هر انسان آزاده‌ای که به دنبال کشف حقیقت باشد را به منزل سازمانی مذکور دعوت کنم تا خود از نزدیک شاهد این واقیت باشند.
《یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَکُونُواْ مَعَ الصَّادِقِینَ》
والسلام علیکم
با احترام فراوان دکتر سامر مرادیان

بیشتر بخوانید:

حمله سنگین تشکل جامعه اسلامی دانشجویان به رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: اسراف هزینه‌ی میلیاردی از جانب کسی که دم از حلال و حرام می زد / داروی چند بیمار صعب العلاج شد لقمه‌ی چرب و نرم شما؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Romania
رئیس عزیز ما ،. پس جنابعالی در حال گذران دوره طرح مناطق محروم بودی و متاسفانه و متاسفانه در جایگاه معاونت دانشگاه قرار گرفته بودی . .

جل الخالق . . .
Iran, Islamic Republic of
دکتر سامر عزیز همه میدونیم که مرد صادق و شریفی هستی
هجمه های تیم استاندار و نماینده گچساران و رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاثیری نداره بر انسان سالم.
در پناه خدا باشین
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام این پاسخ نوعی تکنیک رد گم کنی است. این بیانه در مورد شما نبوده بلکه در مورد دکتر غلام نزاد بوده شما پا پیش گذاشتید تا اذهان را از متهم اصلی دور کنید
اکبری
Romania
اون بزرگوار منظورشون جاودانسیرت هست
رضایی
Romania
تشکل جامعه برای خوشامد گویی رییس جدید اینو نوشته بود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این تشکل آبروی دانشجویان رو برده یا این حرکتش
سلام
Romania
برادر عزیز آقای دکتر مرادیان
اصل حضور شما در منزل سازمانی مسکونی در یاسوج محل اشکال است چون محل قانونی خدمت شما شهر پاتاوه می باشد
پزشک
Romania
به خونه بابویی وجاودانسیرت گیر بدین
بابویی خونه ویلایی باچه هزینه ای درست کرده
باوی
Romania
دکترغلام نژاد و به باد دادی وحالا خودتو مبری هم می کنی
پرستاران
Romania
بیانیه جامعه اهمیت نداره وبرای خوش خدمتی بود
خونه جاودان کاخه
خونه بابویی کاخه
بویراحمدی
Romania
سامر غلام نژاد و بیچاره کردی
حالا هم فقط از خودت به دفاع برخاستی
بیطرف
Romania
غلام نژاد ومرادیان بسیار سالمتر هستند واین تخریبها کاریاز نیست
مردم قضاوت می کنند
کارمند
Romania
جاودانسیرت اولین سندی که امضا کرد ۲۰۰میلیون هزینه خونه ابن سینا بود
ب/ ازیک خونه کلنگی بلااستفاده یک ویلایی ساخته وپنج سال داخلش هست ودرنمیاد
Romania
غلام نژاد خودشو هزینه تو کرد که دانشگاه رانابود کردی
حیف مرام غلام نژاد
حالا هم دنبال تطهیر خودتی
بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
جامعه اسلامی بره بررسی کنه که ///پنج سال پیش اندازه سه میلیارد الان هزینه یک خونه کرده وهنوز داخلشه ویک برگه هم تاالان برای جمهوری اسلامی جابجا نکرده بود
ج/ دوسال پیش دویست میلیون هزینه خونه کرده
چرا خواب بودن تاحالا
Iran, Islamic Republic of
انسانهای پاک چون کارشان طبق قانون است .باعث نارضایتی افرادی می شوند که منافعشان درخطراست
احمدپور
United States
تش نهادی زیر دانشگاه وغلام نژاد والان همبیا خودتو توجیه کن
اگر استعفا میدادی این بلا سر انقلابیون درنمیومد
رحمت به رفتگان غلام نژاد که اصلا بی اخلاق نبود
حق
Iran, Islamic Republic of
آقای .. واقعا افرادی مثل شماها که دنبال خواسته های شخصی هستید..
مطهری نیا
United States
غلام نژاد شفاف بود و قدرت طلب نبود ولی /بسیار قدرت طلب بود
الانم دانشگاه داره برمیگرده به دوره اصلاح طلبان و یزدانپناه
اکبرپور
United States
غلام نژاد سطحش بالاتراز یاسوج ودرحد وزارت بود ولی مرادیان درحد یک مدیر میانی بیشتر نبود
یکبار مرادیان دررسانه دفاعی از دانشگاه نکرد ولی بعد برداشتن بیانیه میده مرتب
تحقیقات تعطیل
United States
/فعلا دردست نمایندگانه و غلام نژاد یکسال قوچی بود
همه از غلام نژاد تعریف میکنن خداییش
ناصر خودش و بااین کار خمیر کرد
ژورنالیست
United States
حکایت آشنا دستمال کثیف!

 دوران مدرسه یکی از بچه‌ها نامه‌ای با الفاظ نه چندان خوب خطاب به معلم ریاضی نوشته و آن را زیر برف‌پاکن ماشینش گذاشته بود. معلم نامه را خوانده و مدیر و ناظم را مطلع کرد. جناب ناظم هم فردای آن روز درست زمانی که صف ایستاده بودیم دستور داد تا هفته دفترهای مشق‌مان را در دست چپ‌مان بگیریم تا او و دفتر دار، معلم ورزش و معلم ریاضی تا آنها را نگاه کنند. نامه اصلی دست ناظم بود و سه نامه پلوکپی شده هم در دستان دیگران.

در عرض نیم ساعت دست‌خط نویسنده نامه شناسایی و اولیایش به مدرسه احضار و بعد از آن به مدت دو هفته دانش آموز شاکی از دبیر ریاضی اخراج شد. البته نمی‌دانم چرا باید یک دانش آموز را به خاطر بیان صریحش در آن سن، اخراج کنند و کسی حاضر نشد حتی با او حرف بزند و دلیل کارش را بپرسد!

این مثال را زدم تا بگویم به راحتی می‌شود به شیوه ناظم مدرسه ما داستان "منازل سازمانی دانشگاه علوم پزشکی " را حل کرد. واقعا اینقدر سخت است که بفهمیم جریان این منازل و مدت سکونت آقایان چقدر بوده و طبق کدام قائده سکونت داشته اند یا خیر؟
رسانه ها و در راس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اگر منصفانه عمل کنند بگویند همه افردای که در مطالب مطرح شده برای اذهان عمومی ایجاد دوگانگی نموده شفاف چند سوال را پاسخ دهد تا برای همگان از یک مرجع رسمی و با تحقیق مشخص شود که چه خبر است و عدم پاسخ از طرف دانشگاه تنها می تواند حاشیه سازی آنهایی را مطرح کنند که با هدف تخریب میخواهد فرار به جلو نماید که البته انتظار پاسخ گزینشی نیست و مثل ناظم مدرسه ما تنها با سه سوال ! همه چیز برای همه! شفاف خواهد شد.
الف ؛آقایان دکتر جاودان سیرت،دکتر غلام نژاد، دکتر بابویی ، دکتر مرادیان، آقایان پروانه، بهور ، محسن حسین پور هر کدام
۱_ لیست فوق هر کدام چند سال در منازل ساکن هستند؟
۲_محل سکونت هر یک از اسامی در منازل ویلایی یا آپارتمانی مخصوص پزشکان بوده است؟
۳_ دلیل استفاده هر کدام با دوران مسولیت به ماه ذکر شود ؟
در پایان یک جمله معروف را بایدبه ابتدای پاسخ ها سنجاق نمود و آن جمله معروف این است ( با دستمال کثیف نمیشه شیشه را پاک کرد!!!!)
Iran, Islamic Republic of
عده ای ازکارمندان دانشگاه علوم پزشکی باوجود داشتن خانه درشهر یاسوج بیش از 4 سال درخانه سازمانی در بهترین نقطه یاسوج سکونت دارند .درصورتیکه هستن کارمندان زیادی که نه خانه دارند ونه وضعیت مالی خوب وآرزوی یه سال سکونت دراین ساختمانهای سازمانی رادارند اگه عدالت باشد باید قرعه کشی کنند
تحولات منطقه ای
United States
پیمانکار/درحال تبدیل وضعیت خواهرشه
/درحال تبدیل وضعیت برادرش هست
/درحال تبدیل وضعیته با نامه طاهر حسینی
/درحال تبدیل وضعیته یکی ازاقوامشه
پیش عصا وید بیضا می کرد
United States
سامر دیگه بس کن
بیانیه تازه یاد گرفتی
اصولگرایی رو تودانشگاه به باد دادی
.
Iran, Islamic Republic of
سامر تکرار ناپذیر است
United Kingdom
بی حیا نظرات رو تایید کن
بنده خدا
Russian Federation
بهتر است ، آقای دکتر از استخدام های غیر قانونی بدون آزمون هم که در دوره ی ایشان انجام شد، جواب بدن .
یا حق
Russian Federation
سلام و احترام
شاید مردم از قوانین آگاهی نداشته باشند ، و جوابیه ایشان چند نکته دارد .
اولا ایشان سهمیه منطقه محروم هستند و طبق قانون وزارت بهداشت ، خدمت در مرکز استان خلاف مقررات می‌باشد و ایشان با رابطه در مرکز پست گرفته و از امکانات مرکز استفاده کردند ، ریاست محترم قبلی دانشگاه به خاطر بکارگیری سهمیه منطقه محروم در مرکز استان و دادن پست به ایشان با انتقاد های فراوان و در آخر عزل ایشان منجر شد . بنابراین فی ذاته بکارگیری ایشان در مرکز استان و دادن امکانات خودش خلاف قانون بوده
.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ما مردم قانون را می‌دانیم.
چرا در دنا بهش،خونه ندادن؟اونجا بهش بدن تا اینجا را خالی کنه
//
Iran, Islamic Republic of
مرادیان پاک مدیریت کرد. ما همه می فهمیم چه خبره
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام..اولا خدا را شکر که از شما مسولیت را گرفتند.شما نه تواتایی این مسئولیت را داشتید و نه لیاقت این سمت..ضمن اینکه برای نزدیکان خودت از جمله خواهرت در زمان مسئولیت سنگ تمام گذاشتی..انشالله دیگه هیچوقت پست و مسئولیت نگیری
علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
راستی موجب رضای خداست
کس ندیدم که گم شد از ره راست
سعدیا راست روان گوی سعادت بردند
راستی کن که به منزل نرود کج‌رفتار
تو راستی کن و با گردش زمانه بساز
که مکر هم به خداوند مکر گردد باز
راستی پیشه گیر و ایمن باش
که رهاننده تو بس باشد

درود بر صداقت و پاکدینی شما مرد بزرگ(دکتر مرادیان عزبز)
نوع دوستی و وجدان کاری را از شما باید آموخت
کاش بعضی از سیاسیون فرصت طلب هم از شما و امثال شما می آموختند
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مرادیان فردی سلیم النفس متدین وحقیقتا متشرع هستند .اگر این تشکل دانشجویی عملا و حقیقتا دنبال اجرای عدالتند و هدفشان روشنگری و مطالبه گری صادقانه وخدمت به مردم شریف استان هستند و خدای ناخواسته هدفشان اجرای ماموریت مدیران وسیاسیون وصاحبان قدرت نمیباشد موارد زیر را پیگیری کنند1-منزل سازمانی دانشگاه چرا بیش از 8ماه در اختیارنیروی شرکتی آقای م ح پسر عموی نماینده میباشد2-چرا8سال پیش آقای ا ب مبلغ 250میلیون تومان از بیت المال صرف دکوراسیون و مجلل سازی منزل سازمانی دانشگاه نمود و با اینکه 7 ماه بیشتر مسولیت نداشت وبا اتمام مسولیت سابقش هنوز بیش از 8سال منزل در اختیارش میباشد این مبلغ به نرخ امروز بالای 30میلیارد تومان میباشد3-چرا متخصص محترم قبل از دریافت ابلاغ سرپرستی اش هزینه بسیار گزافی از بیت المال صرف منزل سازمانی ویلایی در اختیارش شده است مگر با سایر متخصصین محترم استان چه تفاوتی دارد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام خدایی تا به یقین نرسیده اید.الکی خبر درج نکنید.با حرف های دکتر مرادیان متوجه میشم که واقعا ایجاد بدبینی گناه نابخشودنی هست.بابا ول کنید کینه ها وکدورت های شخصی.نهایت همه ما خاک هست.
...
Iran, Islamic Republic of
پاسخگویی به مردم و دغدغه مندی شما همچنان پابرجاست. تو کم نظیر بودی در این معاونت
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
فعلا در دولت آیت الله ریسی دانشگاه افتاده دست اصلاح طلبان .امین بابوی اصلاح طلب پور صمد اصلاح طلب آروین اصلاح طلب دکتر افشار اصلاح طلب نگین تاجی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
احتمالا پشت این تغییرات معامله بزرگی بین کاندیداهای احتمالی و نمایندگان فعلی باشه
باشت بابویی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شما برا خودتان وبستگانتان استفاده ننمودید آقای ا / در یکماه آغاز مسولیتش دوتا از دامادها و یکی از برادر خانمهایش را در اورژانس و تاسیسات بیمارستان رجایی گچساران استخدام نمودند و برای سیاسیون هم تعدادی در یاسوج و گچساران به کار مشغول نمودند ودر هیچ محکمه ای هم ماخذه نشدند
صالح
Iran, Islamic Republic of
دکتر مرادیان فردی پاک هستند همه ایراداتی دارن ولی از این نظر واقعا پاک و خیر اندیشند ولی در دانشگاه بسیارند که از منابع استفاده نا متعارف دارند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی گند زده به استان ،از بیمارستان بگیر تا خود دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم پاسخ به بعضی انسانهای مغر که با نام های نیک و نیکو سوء استفاده می کنند بهتر است تا اگر چیزی می فهمند و حالیشون میشه بفهمند که ارزش جواب دادن ندارند
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مرادیان عزیز.. .داشتن یه تخصص اطفال اینقدر غرور نداره دیگه ..در اینکه پاکدست هستی و استفاده ای از بیت المال نکردی شکی نیست..از اینکه باج به نماینده و لیدرهاش ندادی شکی نیست..ولی اخلاقتو خوب کن و به فامیل هات هم یه سری بزن..
لحمدالله فامیل هات خوشون دستشون به دهنشون میرسه و همه ادم های ابروداری هستند و محتاج کسی نیستند..به پشت سرت هم یه نگاهی کن..همین فامیل و اقوام و برادرانت هستند که اخر برات میمونند..موفق باشی
پرستار
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات ما را تایید نمی کنید چون داریم از رفاقت دکترغلام نژاد و دکتر مرادیان می گییم....دو رفیق خداترس و بی مثال
United Kingdom
بابویی اصلاح طلب نیست/ هر کسی در این مملکت قبول شد با همان قبول شده است
دانشجوی پزشکی
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعاً هدف تشکل دانشجویی کشف حقیقت هست.نماینده تشکل بیاد رودرو با دکتر مرادیان صحبت کنه.بعد باهم برن نگاه خونه دکتر مرادیان کنه.ببینم این واقعیت دار یا نه
اگر دنبال واقعیت هستین این کارو انجام بدین
خود دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان میدونند که دکتر مرادیان انسانی پاک دست و حلال هست.
هنوز چرا دست از سر دکتر مرادیان بر نمیدارید.
بلد نیستید دانشگاه اداره کنید دنبال حاشیه هستید
فعلاً برید به بخور و بپاش بیت المال دانشگاه بچسبید
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت حلالت نمیکنم
ندا
Iran, Islamic Republic of
از مدیران امثال کریمی زاده و یزدانپناه دفاع کردید
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشون در دوره معاونت ربطی به گذارندن طرح نداشتا . آقای مرادیان هرکاری دوستدارند می کنند . گذشته از سو استفاده از جایگاهشون ضعیف ترین دوره دانشگاه مرزوط به دوران ازشون بودا
Iran, Islamic Republic of
دولت انقلابی رئیسی که از افراد انقلابی مثل جاودان سیرت و بابویی استفاده میکنن
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مرادیان مردم بهترین قاضی هستند شما نشون دادی که مردانه جلوی زیاده خواهی نمایندگان ایستادگی کردی و شرافتمندانه هم رفتی. درود ت باد مرد خداترس
Iran, Islamic Republic of
مشتی رند را زر دادند تا سنگ زنند
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1