کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ معاون سابق به بیانیه تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ همین بس که یکی از بزرگواران بعد از هزینه مبالغ هنگفتی در منزل ویلایی مربوطه ساکن شد / بدون صرف ریالی در همین واحد آپارتمانی قدیمی ساکن شدم

23 ارديبهشت 1402 ساعت 9:54

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان (جاد) دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص خانه‌های سازمانی این دانشگاه منتشر کرد که با واکنش‌های متعددی روبرو شد. سامر مرادیان_ معاون سابق پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به بیانیه این تشکل دانشجویی جوابیه‌ای را در اختیار پایگاه خبری کبنانیوز قرار داده که در ادامه آن را می‌خوانید.


تشکل جامعه اسلامی دانشجویان (جاد) دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص خانه‌های سازمانی این دانشگاه منتشر کرد که با واکنش‌های متعددی روبرو شد. سامر مرادیان_ معاون سابق پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به بیانیه این تشکل دانشجویی جوابیه‌ای را در اختیار پایگاه خبری کبنانیوز قرار داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری و تحلیلی کبنانیوز
سلام علیکم.
احتراماً با توجه به درج خبری در خصوص منزل سازمانی در اختیار اینجانب در آن پایگاه خبری، خواهشمند است به منظور رعایت اصل‌امانتداری و بر اساس قوانین حاکم بر مراکز و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، ترتیبی اتخاذ شود که جوابیه اینجانب در این خصوص، در پایگاه مذکور با همان شکل، ترکیب، موقعیت و اندازه به سمع و نظر مردم شریف و بازدیدکنندگان عزیز آن پایگاه خبری رسانده شود.
با سپاس فراوان
دکتر سامر مرادیان
به نام خدا
《ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ》
با سلام و صلوات بر محمد(ص) آل محمد(ص)
در یک سال و چند ماه گذشته دخالت ندادن خواسته‌ها و مطامع گروه‌ها و اشخاص مختلف در تصمیم‌گیری‌هایی که رابطه مستقیم یا غیرمستقیم با سلامت و درمان مردم شریف استان داشت و همچنین توجه نکردن به انتظارات و توقعات نادرست سیاسیون، صاحبان قدرت و ثروت، برخی مسئولین محترم اجرایی استان، درخواست‌های منطقه‌ای و ترجیح دادن رسالت اصلی بهداشت و درمان بر این توقعات، باعث شد که برخی از پایگاه‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت کاملاً مغرضانه و غیرمنصفانه، مطالب نادرستی را منتشر کنند که سعی کردم با توجه به وسعت حوزه فعالیت و مشکلات متعدد جامعه سلامت استان و اهمیت اصلاح فرایند‌های گا‌هاً اشتباه قبلی، به این مطالب واکنشی نشان ندهم و همه وقت و انرژی خود و همکارانم را معطوف رسالت اصلی دانشگاه کنم ولی در پی انتشار مطلبی منتسب به تشکل دانشجویی جامعه اسلامی که علاوه بر رعایت نشدن اصل صداقت در بیان موضوع منزل سازمانی اینجانب، متأسفانه و شوربختانه، برخلاف انتظاری که از دانشجویان فهیم و فرهیخته دانشگاه به خصوص بزرگوارانی که تشکل آن‌ها مزیّن به نام نامی اسلام عزیز می‌باشد، داشتم، در این نوشته، شعائر دین، مقدسات و اعتقادات مورد هجمه و ظلم واقع شد که سکوت در برابر آن را ظلم مضاعف دیدم و لذا بر آن شدم تا به منظور تنویر افکار عمومی و احترام و پاسخگویی به مردم شریف استان، مختصری در خصوص منزل سازمانی در اختیار اینجانب، توضیحاتی ارائه دهم:
۱-بر اساس قانون، دانشگاه موظف است تا پایان دوره طرح تعهد ضریب کا متخصصین محترم(مادامی که اقدام به تأسیس مطب خصوصی نکرده باشند) منزل سازمانی با امکانات مشخص در اختیار آن‌ها قرار دهد.
۲-منزل سازمانی مربوط به اینجانب، قبل از شروع دوره مسئولیت و در دولت قبل(۱۳۹۹) به بنده واگذار شد و طبق قانون، دانشگاه باید تا پایان طرح تعهد ضریب کا، مسکن مناسب در اختیارم قرار دهد.
۳-برخلاف بسیاری از متخصصین محترم که به حق، تا تعمیرات اساسی، رنگ‌آمیزی، تغییر دکوراسیون و... در منازل سازمانی آن‌ها صورت نگرفت، منزل خود را تحویل نگرفتند، در زمان ورود اینجانب به منزل مربوطه، کوچکترین اقدامی در جهت موارد پیشگفت انجام نشد و ریالی در این خصوص حتی در حد تعویض شیرآلات آشپزخانه و... هم هزینه نشد.
۴-در قدیمی و نامناسب بودن این منزل مسکونی همین بس که یکی از بزرگوارانی که هم اکنون در منزل ویلایی دانشگاه ساکن می‌باشند، از این واحد بازدید کردند ولی آن را در‌ شأن خود و خانواده محترمشان ندیدند و حاضر به سکونت در آن نشدند و بعد از هزینه مبالغ هنگفتی توسط دانشگاه در منزل ویلایی مربوطه، پذیرفتند که در آن ساکن شوند ولی اینجانب بدون صرف ریالی هزینه توسط دانشگاه، در همین واحد آپارتمانی قدیمی ساکن شدم.
۵-هستند همکارانی که در واحد‌های سازمانی دانشگاه ساکن می‌باشند و خود در این شهر صاحب یک یا دو یا سه و حتی بیشتر، منزل مسکونی هستند ولی اینجانب در این شهر هیچگونه منزل یا واحد مسکونی ندارم.
۶-اینجانب آمادگی کامل دارم که داشجویان عزیز تشکل مربوطه، خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان و‌ امانت‌داران قلم و هر انسان آزاده‌ای که به دنبال کشف حقیقت باشد را به منزل سازمانی مذکور دعوت کنم تا خود از نزدیک شاهد این واقیت باشند.
《یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَکُونُواْ مَعَ الصَّادِقِینَ》
والسلام علیکم
با احترام فراوان دکتر سامر مرادیان

بیشتر بخوانید:

حمله سنگین تشکل جامعه اسلامی دانشجویان به رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: اسراف هزینه‌ی میلیاردی از جانب کسی که دم از حلال و حرام می زد / داروی چند بیمار صعب العلاج شد لقمه‌ی چرب و نرم شما؟


کد مطلب: 462265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462265/پاسخ-معاون-سابق-بیانیه-تشکل-دانشجویی-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-همین-بس-یکی-بزرگواران-بعد-هزینه-مبالغ-هنگفتی-منزل-ویلایی-مربوطه-ساکن-بدون-صرف-ریالی-واحد-آپارتمانی-قدیمی-شدم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1