تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۶۲۱۳۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: پویایی و تحرک با​​​​​​​ احیای ۲۶ واحد صنعتی

۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: پویایی و تحرک با​​​​​​​ احیای ۲۶ واحد صنعتی
کبنا ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۶ واحد تولیدی راکد استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهیل مرادی نژاد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج۳ حل مشکلات حوزه صنعت و احیای واحد‌های تولیدی راکد با استفاده از ظرفیت‌های موجود را از اهداف مهم حوزه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته، در کنار متولیان اصلی حوزه تولید احیای ۲۵ واحد تولیدی راکد استان هدف‌گذاری شده بود که با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، ۲۶ واحد تولیدی از رکود خارج شد و در سال مهار تورم و رشد تولید نیز ۲۵ واحد تولیدی برای بازگشت به چرخه تولیدی هدفگذاری گردیده است.
وی استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار مجموعه بازدید‌ها و جلسات ستاد تسهیل را در احیای واحد‌های راکد بسیار کارگشا ارزیابی کرد و افزود: کلینیک کسب و کار این شرکت که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به منظور تحقق شعار سال در حال پوست‌اندازی و جذب مشاورین جدید تازه نفس برای کمک به متولیان اصلی چرخه فعالیت واحد‌های (صمت و جهادکشاورزی )می باشند.
مرادی نژاد افزود: با بررسی‌های انجام شده تعداد ۶۰ واحد تولیدی مستعد افزایش ظرفیت و ۴۰ واحدراکد امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند شناسایی شده و در قالب برنامه‌های حمایتی کلنیک صنعت، مشکلات این واحد‌های تولیدی به صورت می‌دانی مورد احصا و آسیب‌شناسی قرار داده می‌شود و سپس با ارائه راهکار‌هایی موانع تولید و مشکلات آنان برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رفع کمبود‌ها و حل مشکلات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: تأمین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی بعنوان رسالت اصلی به صورت ویژه در حال پیگیریست تا با حرکت چرخ‌های صنعت، شاهد رشد تولید و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی در ادامه گفت: با همراهی مسئولان استانی و ملی، اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ماه‌های پایانی سال گذشته تخصیص داده شد که با رفع مشکلات و تنگنا‌های زیرساختی، به رونق و توسعه این بخش کمک شایانی شد.
مرادی نژاد از دیگر اقدامات انجام شده خلع ید و بازپسگیری اراضی واگذار شده راکد را بیان نمود و گفت: در راستای استیفای حقوق سرمایه‌گذاران در سال گذشته ۹. ۵ هکتار از اراضی راکد واگذار شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دست اشخاصی که نیتی برتولید نداشتند بشکل قانونی خلع ید و بازپسگیری شد و به منظور استقرار وبهره‌مندی متقاصیان جدید سرمایه‌گذاری به اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده گردید.
مرادی نژاد گفت: در کنار کارگروه متعدد موجود در هر حوزه کاری، از ابتدای سال جاری به منظور تحقق شعار سال با تشکیل «کارگروه ویژه تحقق شعار سال شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد» که وظیفه مهم پیگیری تحقق شاخص‌های عملیاتی و اجرای برنامه‌های حمایتی ویژه همراستا با شعار سال را عهده دار می‌باشد، با فراهم نمودن شرایط، ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز، شهرک‌های صنعتی به محلی امن برای سرمایه‌گذاران استانی و فرا استانی مبدل گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1