کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: پویایی و تحرک با​​​​​​​ احیای ۲۶ واحد صنعتی

20 ارديبهشت 1402 ساعت 1:17

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۶ واحد تولیدی راکد استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۶ واحد تولیدی راکد استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهیل مرادی نژاد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج۳ حل مشکلات حوزه صنعت و احیای واحد‌های تولیدی راکد با استفاده از ظرفیت‌های موجود را از اهداف مهم حوزه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته، در کنار متولیان اصلی حوزه تولید احیای ۲۵ واحد تولیدی راکد استان هدف‌گذاری شده بود که با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، ۲۶ واحد تولیدی از رکود خارج شد و در سال مهار تورم و رشد تولید نیز ۲۵ واحد تولیدی برای بازگشت به چرخه تولیدی هدفگذاری گردیده است.
وی استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار مجموعه بازدید‌ها و جلسات ستاد تسهیل را در احیای واحد‌های راکد بسیار کارگشا ارزیابی کرد و افزود: کلینیک کسب و کار این شرکت که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به منظور تحقق شعار سال در حال پوست‌اندازی و جذب مشاورین جدید تازه نفس برای کمک به متولیان اصلی چرخه فعالیت واحد‌های (صمت و جهادکشاورزی )می باشند.
مرادی نژاد افزود: با بررسی‌های انجام شده تعداد ۶۰ واحد تولیدی مستعد افزایش ظرفیت و ۴۰ واحدراکد امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند شناسایی شده و در قالب برنامه‌های حمایتی کلنیک صنعت، مشکلات این واحد‌های تولیدی به صورت می‌دانی مورد احصا و آسیب‌شناسی قرار داده می‌شود و سپس با ارائه راهکار‌هایی موانع تولید و مشکلات آنان برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رفع کمبود‌ها و حل مشکلات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: تأمین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی بعنوان رسالت اصلی به صورت ویژه در حال پیگیریست تا با حرکت چرخ‌های صنعت، شاهد رشد تولید و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی در ادامه گفت: با همراهی مسئولان استانی و ملی، اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ماه‌های پایانی سال گذشته تخصیص داده شد که با رفع مشکلات و تنگنا‌های زیرساختی، به رونق و توسعه این بخش کمک شایانی شد.
مرادی نژاد از دیگر اقدامات انجام شده خلع ید و بازپسگیری اراضی واگذار شده راکد را بیان نمود و گفت: در راستای استیفای حقوق سرمایه‌گذاران در سال گذشته ۹. ۵ هکتار از اراضی راکد واگذار شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دست اشخاصی که نیتی برتولید نداشتند بشکل قانونی خلع ید و بازپسگیری شد و به منظور استقرار وبهره‌مندی متقاصیان جدید سرمایه‌گذاری به اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده گردید.
مرادی نژاد گفت: در کنار کارگروه متعدد موجود در هر حوزه کاری، از ابتدای سال جاری به منظور تحقق شعار سال با تشکیل «کارگروه ویژه تحقق شعار سال شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد» که وظیفه مهم پیگیری تحقق شاخص‌های عملیاتی و اجرای برنامه‌های حمایتی ویژه همراستا با شعار سال را عهده دار می‌باشد، با فراهم نمودن شرایط، ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز، شهرک‌های صنعتی به محلی امن برای سرمایه‌گذاران استانی و فرا استانی مبدل گردد.


کد مطلب: 462134

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462134/مدیرعامل-شرکت-شهرک-های-صنعتی-کهگیلویه-بویراحمد-پویایی-تحرک-با-احیای-۲۶-واحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1