تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۶۱۱۴۶

قدردانی مدیرکل بازرسی وزارت کشور از عملکرد بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 

۰
قدردانی مدیرکل بازرسی وزارت کشور از عملکرد بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 
کبنا ؛رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور از عملکرد حوزه بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، طالبی در دیدار با محمدباقر شریفی مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها از سوی وزارت کشور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی جز استان‌های برتر بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: وزارت کشور عملکرد دستگاه‌های اجرائی به خصوص استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها را ارزیابی می‌کند و کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته جز استان‌های برتر بوده است.
 طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و عملکرد مطلوب استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود که از لحاظ خدمات‌دهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مطلوبترخواهد بود
نماینده تام الاختیار وزارت کشور ازخدمات و تلاش‌های ارزنده محمد باقر شریفی مدیر کل بازرسی استانداری و همکاران وی در این حوزه و قدردانی کرد.
دکتر طالبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال جاری افرود: زمینه برای مشارکت سیاسی هرچه بیشتر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه بویر احمد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش از اقدامات و عملکردحوزه بازرسی گفت: ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها را از مهمترین وظیفه خود دانسته و سامانه تلفنی ۱۱۱ از راه‌های ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و مسائل و مشکلات مردم به صورت مرتب از سوی کارشناسان این سامانه رصد و پیگیری می‌شود.
 محمدباقر شریفی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد مدیران استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان از سوی این دفتر انجام می‌شود، گفت: ارزیابی مدیران کل استان نیز با ساز و کار‌هایی که هر ساله ابلاغ می‌شود در اختیار این دفتر  قرار می‌گیرد و با انجام این ارزیابی‌ها از مدیران و دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجائی قدردانی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1