کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی مدیرکل بازرسی وزارت کشور از عملکرد بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 

27 فروردين 1402 ساعت 23:52

رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور از عملکرد حوزه بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.


رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور از عملکرد حوزه بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، طالبی در دیدار با محمدباقر شریفی مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها از سوی وزارت کشور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی جز استان‌های برتر بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: وزارت کشور عملکرد دستگاه‌های اجرائی به خصوص استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها را ارزیابی می‌کند و کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته جز استان‌های برتر بوده است.
 طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و عملکرد مطلوب استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود که از لحاظ خدمات‌دهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مطلوبترخواهد بود
نماینده تام الاختیار وزارت کشور ازخدمات و تلاش‌های ارزنده محمد باقر شریفی مدیر کل بازرسی استانداری و همکاران وی در این حوزه و قدردانی کرد.
دکتر طالبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال جاری افرود: زمینه برای مشارکت سیاسی هرچه بیشتر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه بویر احمد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش از اقدامات و عملکردحوزه بازرسی گفت: ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها را از مهمترین وظیفه خود دانسته و سامانه تلفنی ۱۱۱ از راه‌های ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و مسائل و مشکلات مردم به صورت مرتب از سوی کارشناسان این سامانه رصد و پیگیری می‌شود.
 محمدباقر شریفی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد مدیران استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان از سوی این دفتر انجام می‌شود، گفت: ارزیابی مدیران کل استان نیز با ساز و کار‌هایی که هر ساله ابلاغ می‌شود در اختیار این دفتر  قرار می‌گیرد و با انجام این ارزیابی‌ها از مدیران و دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجائی قدردانی می‌شود.


کد مطلب: 461146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461146/قدردانی-مدیرکل-بازرسی-وزارت-کشور-عملکرد-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1