کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست علنی مجلس؛

تذکر شفاهی نماینده مردم بویراحمد به رئیس جمهور و وزیر صمت + ویدئو

22 فروردين 1402 ساعت 14:48

نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون نسبت به لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و قیمت کهکشانی خودروها تذکر شفاهی به به رئیس جمهور و وزیر صمت داد.


نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون نسبت به لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و قیمت کهکشانی خودروها تذکر شفاهی به  به رئیس جمهور و وزیر صمت داد.
 

به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر در نشست علنی امروز(سه‌شنبه 22فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس جمهور می‌دانید که بازنشستگان لشکری و کشوری در رده شغلی خود از حقوق کمتری برخوردارند، آنها نگران و روزهای سختی را طی می‌کنند که راهی جز همسان‌سازی حقوق‌ها وجود ندارد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط فعلی قیمت خودورها افزایش غیرقابل قبولی داشته است که با شعار سال در مغایرت است، با اعمال مالیات و عوارض خودروسازان 57 درصد قیمت‌ها را افزایش داده‌اند و تا هفته‌های آینده شاهد قیمت کهکشانی خودرو خواهیم بود.
وی تأکید کرد: خودروسازان در سال 1401 تعهداتی در زمینه پیش‌فروش داشتند و رقم قابل توجهی از مردم دریافت کرده‌اند. انتظار می‌رود خودروهای پیش فروش شده در سال گذشته با نرخ همان سال به مردم تحویل داده شود تا جبارن مافات شود.


کد مطلب: 460907

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460907/تذکر-شفاهی-نماینده-مردم-بویراحمد-رئیس-جمهور-وزیر-صمت-ویدئو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1