تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۷۸۷
علی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز؛

​​​​​​​بدون تخصص و بدون شناخت مدیر نشدم/ افرادی که در گذشته منزوی شده بودند را پای کار آوردم / کمترین تخلفات نسبت به گذشته در دوره مدیریتی بنده بوده/ انحراف در توزیع خدمات به دلیل بافت خاص عشیره‌ای / دست‌های پشت پرده وجود دارد / تعریف ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه برای دور دوم سفر هیئت دولت / ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۵ پروژه کلان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۸۸
۱
​​​​​​​بدون تخصص و بدون شناخت مدیر نشدم/ افرادی که در گذشته منزوی شده بودند را پای کار آوردم / کمترین تخلفات نسبت به گذشته در دوره مدیریتی بنده بوده/  انحراف در توزیع خدمات به دلیل بافت خاص عشیره‌ای / دست‌های پشت پرده وجود دارد  / تعریف ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه برای دور دوم سفر هیئت دولت / ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۵ پروژه کلان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
او متولد ۲۰ خرداد ۱۳۵۸ اهل کهگیلویه و روستای طولیان است و می‌گوید؛ طولیان یکی از مذهبی‌ترین و سالم‌ترین روستا‌های استان است و به نظرم باید اسم این روستا را جماران کهگیلویه بگذاریم. وی با رتبه ۵۴۰ در دانشگاه دولتی شیراز تحصیل کرد و فوق لیسانس را در دانشگاه کرج رشته بیوتکنولوژی خواند، دکتری تخصصی اصلاح و بیوتکنولوژی محصولات باغبانی را در دانشگاه شیراز به پایان رساند. او می‌گوید؛  ۳ سال و نیم دکتری را تمام کردم ولی به دلایل کار‌های اداری تا ۴ سال و نیم این دوره به طول انجامید، مقالات نسبتاً خوبی در بهترین ژورنال‌های دنیا چاپ کردم و دو کتاب نوشته‌ام و چند کتاب نیز در دست کار دارم، دو فرزند دارم، همسرم نیز معلم آموزش و پرورش است. مدیر جهاد کشاورزی چرام، مدیر منابع طبیعی کهگیلویه بزرگ، معاون سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه بزرگ و سابقه طولانی خدمت در سازمان جهاد کشاورزی فارس و کهگیلویه و بویراحمد از سوابق اجرائی معتمدی‌پور است. وی معتقد است اگر تولید زیاد شود تورم زیاد می‌شود، تنها راهی که تولید افزایش یابد ولی تورم بیشتر نشود این است که هزینه‌های تولید را کم کنیم، برای کاهش هزینه‌های تولید باید صنایع تبدیلی و تکمیلی را ایجاد کنیم تا محصول ارزش افزوده پیدا کند.
کبنا نیوز در ادامه با سید علی معتمدی‌پور_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد_ به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه آن را می‌خوانید.
بدون تخصص و بدون شناخت مدیر نشدم، برای درازمدت برنامه دارم
برای خانواده‌ام وقتی نمی‌گذارم و از آنها بابت همکاری که می‌کنند تشکر می‌کنم. توفیقی به وجود آمده و چند صباحی در حال خدمت هستم، خوب و بد کار را باید دیگران نظر بدهند، استان‌های دیگر نیز برای مسوولیت پیشنهاد داده بودند ولی نپذیرفتم، چرا که حس خدمت به استان حس متفاوتی است و‌امیدوارم خدا و مردم و مسوولان کمک کنند و قدم خوبی برای استان برداریم.
بدون تخصص و بدون شناخت مدیر نشدم، با برنامه پا به عرصه گذاشته‌ام و برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی را تعریف کرده‌ایم، هر چند که سخت و طاقت‌فرسا است ولی حتی اگر دو سال دیگر در این
مسوولیت بمانم می‌دانم که از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای می‌خواهم برسم، و نباید با مانع‌تراشی، حاشیه‌سازی و سنگ‌انداری مانع انجام کارها شوند و این اجازه را بدهند که از این فرصت دوره مسئولیت برای منافع مردم و استان بیشترین بهره را ببریم،
اصراری بر مسوولیت ندارم، ولی اصرار دارم که سیاست‌ها به جایی برسد که احساس کنیم تحول ایجاد شده است. در واقع از مدیریت روزمرگی بیزارم و برای کارهایم برنامه‌ریزی می‌کنم.
۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۵ پروژه کلان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
۵ پروژه کلان سفر اول ریاست جمهوری در حوزه کشاورزی از ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی طی ۱۰ سال، به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی طی یک سال رسیده‌اند. سفر اول ریاست جمهوری در روز‌های اول انتصاب آقای استاندار اتفاق افتاد و در آن دوره من مسوولیت نداشتم. همکاران عزیز و مدیران قبلی مسوول بودند و در پیشنهادات ما دخیل نبودیم. این ۵ پروژه از مدت‌ها قبل کلنگ زنی شده بودند و پیشرفت فیزیکی کمی داشتند، سرجمع این ۵ پروژه طی ۱۰ سال ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.
از یک سال گذشته تاکنون از مجموع مصوب ۱۳۴ میلیارد تومان، حدود ۹۴ میلیارد تومان به استان داده شد. این ۱۳۴ میلیارد تومان می‌بایست طی سه سال داده می‌شد، ولی در طی یک سال ۶۷ درصد اعتبارات تصویب شده سفر ریاست جمهوری برای ۵ پروژه جذب شد.
پروژه سد کوهبرد کهگیلویه، سد ایلی آباد بهمئی، دشت بن لنده، احمدغریب بویراحمد و ۵ پروژه گلخانه در سطح استان تصویب شد که بطور متوسط در حال حاضر نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت دارند.
سد‌های ایلی آباد و کوهبرد که اولین سد‌های خاکی جهاد کشاورزی هستند برای اولین بار آبگیری شدند، ۴۰۰ هکتار اراضی باغی و زراعی احمدغریب سومورون پیشرفت خوبی داشته و آماده بهره‌برداری است و فقط تجهیزات برق آن آماده نشده است.
از ابتدای انقلاب تاکنون پروژه‌های زیرساخت گلخانه‌ای در سطح استان ۳۳ هکتار بوده‌اند و با ۵ پروژه گلخانه‌ای جدید ۱۳۷ هکتار گلخانه در استان آماده واگذاری به مردم می‌شود.
پروژه ۵۰۰ هکتاری دشت بن لنده در همین دولت کلنگ زنی شد و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
۱۰۴۰
میلیارد تومان مصوبات سفر و متمم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد
سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

در دوره اول سفر ریاست جمهوری مجموعا 140 میلیارد تومان پروژه پیشنهاد داده شد، به همین دلیل نیز استاندار پیگیری کرد و به عنوان متمم ۹۰۰ میلیارد تومان در تمام زیربخش‌های کشاورزی مصوبه داده شد. بنابراین از خود سفر تا متمم سفر هزار و ۴۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم که قانوناً باید طی سه سال به پروژه‌ها تخصیص پیدا کند.
تعریف ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه برای دور دوم سفر هیئت دولت
به عنوان بخش اول پیشنهادات، برای سفر دوم ریاست جمهوری نزدیک به ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در تمام زیرساخت‌های عمرانی استان برآورد شده است، همچنین تمام مطالعات پروژه انجام گرفته است و همچنین مجوز‌های لازم برای پروژه را اخذ کردیم.
بخش دوم پیشنهادات ما برای سفر دور دوم هیئت دولت به عنوان پروژه‌های تسهیلاتی، اقتصادی یا سرمایه‌گذاری است، برای این پیشنهاد سرمایه گذار‌ها شناسایی شده‌اند، مجوز صادر شده، جا و مکان شناسایی و مشخص شده است. برای مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان ۴ هزار میلیارد تومان پیشنهاد داده‌ایم، و باید ببینیم هیئت دولت چه میزان از آن را تأمین می‌کند.
در راستای شعار سال، در بخش تولید محصولات کشاورزی را داریم، افزایش تولید را در طرح اصلاح الگوی کشت قراردادی داشتیم، و در سطح کشور رتبه اول را بدست آوردیم، همچنین در گندم دیم طرح جهش تولید در دیم‌زار‌ها را اجرا کردیم، که از تعهد ۶۰ هزار هکتار نیز بیشتر قرارداد بستیم و با تشویق کشاورزان ۶۷ هزار هکتار قرارداد بسته‌ایم.
افزایش تولید و کاهش تورم
در خصوص شعار سال، برای افزایش تولید باید دو سیاست داشته باشیم، یا باید افزایش سطح زیر کشت داشته باشیم، روش دوم افزایش تولید در واحد سطح است، و کشاورز با آموزش و مشوق‌های دیگر، به افزایش تولید دست می‌زند.
اگر تولید زیاد شود تورم زیاد می‌شود، تنها راهی که تولید افزایش یابد ولی تورم بیشتر نشود این است که هزینه‌های تولید را کم کنیم، برای کاهش هزینه‌های تولید باید صنایع تبدیلی و تکمیلی را ایجاد کنیم تا محصول ارزش افزوده پیدا
کند.
اخذ ۳۲ هزار تن مجوز سردخانه
مجموع زیرساخت‌های سردخانه‌ای استان ۱۷ هزار تن بود که ۳۲ هزار تن مجوز سردخانه اخذ کردیم، در سفر دوم رئیس جمهوری برای این پروژه باید تسهیلات تصویب کنیم. ۵۰ درصد این میزان از سردخانه‌ها اگر تکمیل شود تحولی در استان ایجاد می‌شود.
صدور مجوز برای ۸ کارخانه تولید خوراک آبزیان
در دامپروری جزء ۵ استان اول هستیم، در شیلات رتبه سوم هستیم، منتها ۷۰ درصد هزینه‌های دام مربوط به تأمین خوراک است، در استان تولید شیلات ۲۰ هزار تن است ولی با وجود نیاز به ۱۲۰ هزار تن خوراک آبزیان در طول سال، یک گرم خوراک آبزیان تولید نمی‌شد، به همین دلیل برای ۸ کارخانه تولید خوراک آبزیان در استان مجوز صادر کردیم، که یا کلنگ زنی شده‌اند یا تسهیلات پرداخت شده است. در بحث خوراک دام نیز به همین صورت پیش رفتیم.
دو زنجیره تولید مرغ راه‌اندازی کردیم
بعد از صنعت نفت، صنعت مرغداری صنعت دوم کشور است، همیشه روال به این صورت بود که از استان‌های همجوار مرغ طلب می‌کردیم، ولی در حال حاضر دو زنجیره تولید مرغ راه‌اندازی کردیم، هر زنجیره‌ای شامل ۵ حلقه (تولید مرغ تخم‌گذار، جوجه کشی، پرورش مرغ گوشتی، کشتارگاه، سردخانه، خوراک طیور) می‌شود، دو زنجیره ۲۵۰ هزار قطعه‌ای و یک میلیون قطعه‌ای هستند که باعث می‌شود نیاز استان را بصورت زنجیره‌ای تأمین کنیم.
در استان ۱۴۰ مرغداری داریم که حدود ۱۱۰ مرغداری فعال هستند، ولی اگر زنجیره راه‌اندازی شود، بصورت قراردادی مرغداری‌های راکد را نیز فعال می‌کند. همچنین ۲۶ مرغداری انفرادی مجوز صادر کردیم و ۶ کارگاه مرغ تخم‌گذار مجوز صادر کردیم. همه این موارد به ارزان شدن تولید و مهار تورم میانجامد.
در بحث مدیریت سیل مونسون رتبه اول کشور را کسب کردیم  و در بحث توسعه باغات در اراضی دیم رتبه سوم، در بحث توزیع نهاده‌های کشاورزی رتبه سوم را کسب کردیم. در بحث تولید ماهیان سردابی رتبه سوم، در بحث محصولات باغی رتبه‌هایی بین ۳ تا ۵ کشور را داریم. به اعتقاد من شناخت خوبی  از مشکلات و مسائل استان پیدا کردیم و باید بتوانیم پروژه‌ها را به مرحله اجرا برسانیم. اگر فقط ۳۰ درصد
پیشنهادات در سفر دوم هیئت دولت تبدیل به مصوبه شود تحول خوبی در استان ایجاد می‌شود.
گفته می‌شود انحرافات و تخلفاتی در جهاد کشاورزی وجود دارد که بصورت جزئی در خدماتی مثل توزیع کود، واگذاری‌ها و عدم نظارت‌ها، دیده می‌شود، نظر شما در این خصوص چیست؟
کمترین تخلفات نسبت به گذشته در دوره مدیریتی بنده بوده، انحرافات در گذشته اگر بوده باید گذشتگان پاسخ دهند، اما انحرافات را در گذشته رد نمی‌کنم، و همین الان هم ممکن است وجود داشته باشد، ولی کاری که کرده‌ایم کمیته محرمانه‌ای در جهاد کشاورزی تشکیل دادم که از دستگاه‌های نظارتی و حراستی به من گزارش می‌دهند، تمام تلاش خود را کردیم که نظارت‌ها بصورت نقطه‌ای انجام گیرد.
سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
انحراف در توزیع خدمات به مردم به دلیل بافت خاص عشیره‌ای در استان وجود دارد ولی زیرساخت را به گونه‌ای طراحی کردیم که این موارد کمتر باشد. امسال کمترین گزارش را داشتیم، و به گزارش‌ها نیز رسیدگی شده است، تاکنون به هیچ احدالناسی نه سفارشی کرده‌ام نه برای کسی صحبتی کرده‌ام و تمام مدیران من نیز چنین خط مشی دارند، در خصوص خدمات دهی، اگر توزیع کود داریم باید بر اساس سطح زیرکشت باشد، اگر توزیع تراکتور داریم بر اساس شاخص‌ها داده شود.
باید روی کشت محصولات اقتصادی کار شود
راه اقتصادی کردن کشاورزی کشت گوجه نیست، بلکه کشت محصولات اقتصادی است که باید بعد از محصولات استراتژیک در اولویت قرار بگیرد. محصولاتی را باید کشت کنیم که خاص منطقه گرمسیری باشد، خاص هر منطقه‌ای باشد. ما استان یک درصدی هستیم و هر چند که در بحث زراعت نمی‌توانیم با خوزستان رقابت کنیم، در باغداری نمی‌توانیم با استان فارس رقابت کنیم، ولی می‌توانیم همین یک درصد استان را کشاورزی و باغداری اقتصادی کنیم. توصیه من این است که با افراد سرمایه دار صحبت کنیم و آن‌ها را وارد بحث کشاورزی پیشرفته و مترقی کنیم.
اینطور گفته می‌شود که آقای معتمدی پور برخی نخبگان را گوشه نشین کرده، این حرف درست است؟
مدیرانی که انتخاب می‌شوند باید همراه با سیاست‌های دولت، نظام و جریان فکری حاکم باشند، مدیرانی از قبل در دولت گذشته مدیریت
داشتند، که حتی بعد از اینکه این‌ها را برداشتیم دعوتشان کردیم تا در جای دیگری از آن‌ها استفاده کنیم. آقای مهندس محمدی معاون دام بوده‌اند، که الان یکی از مشاوران من هستند، آقای مهندس عسکری فرزند گچساران هستند، یکی از نیرو‌هایی بوده‌اند که چندین بار با‌ایشان صحبت کرده‌ام و گفته‌اند مشغول کار دیگری هستند.
یکی از وظایف ما این است که نیرو‌هایی که قبلاً توانمند بوده‌اند و به دلایلی منزوی شده‌اند پای کار بیاوریم، ولی باید از افراد قبلی هم بصورت متعادل استفاده کنیم.
ما همیشه در استان کهگیلویه و بویراحمد چالش مرغ را داریم، پشت پرده چه کسانی هستند؟ از طرفی اخیراً گفته می‌شود دو تن مرغ در جهاد کشاورزی گم شده است؟
چنین چیزی نبوده، ما فقط راهبری و ساماندهی می‌کنیم، مرغ مربوط به مرغداری است و ما فقط مدیریت کلان را انجام می‌دهیم. همزمان با اینکه جهاد کشاورزی توزیع مرغ را انجام می‌دهد، تمام دستگاه‌های نظارتی هم مشغول به نظارت هستند و هنوز ایراد و اشکال خاصی درخصوص اینکه انحرافی در دست اندرکاران باشد پیدا نشده است. گا‌هاً اینطور شده که ۷۲ ساعت از مرغ گرم گذشته، که این مرغ را باید امحا کنیم، یا اینکه مرغ از شیراز وارد بازار ما شده، تاریخ مصرف آن گذشته بود و بازرسان فوراً رسیدگی کرده و مرغ‌ها را امحا کردند.
بله دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد، التهاب در بدست آوردن سود بیشتر گهگاهی باعث اخلال در بازار می‌شود، این موقع جهاد کشاورزی به تنهایی وظیفه مدیریت موضوع را ندارد و دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید به کمک ما بیایند.
سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
در خصوص واژگان زیر نظر خود را بفرمایید.
کارمند: شغل چارچوب دار
کود: انرژی رشد
آقای موحد: مرد پر تلاش
آقای روشنفکر: پرجنب و جوش و پیگیر
آقای استاندار: مرد با صداقت و خستگی ناپذیر
آقای سیدناصر حسینی: مرد بی‌ریا و محبوب
آقای معتمدی پور: کارشناسی که دوست دارد مؤثر واقع شود
خانواده: پشتیبان
ماه رمضان: فرصتی است که باید با توکل و نزدیکی بیشتر به معارف اسلامی و مناسبت‌های دینی فرد خود را خالص‌تر کند و انگیزه بیشتر بگیرد و با توکل بر خدا احساس مؤثر بیشتری داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت مرد بزرگ
چرام
Iran, Islamic Republic of
لطفا مراجعه کنید به امار قبل میبینید که امکان ندارد در یک سال این درصد از پیشرفت هر چی بوده مال قبل بوده در این یکسال اعتباری نبوده از طرفی مگه عنوان نشد اعتبارات سفر رئیس جمهور اصلا تخصیص داده نشد چرا واقعیت را به مردم نمیگین تا کی حلوا حلوا
جمال
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا وقتی طرف کاربلد باشه یعنی این کار بزرگ
جمال
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا معلومه متن را نخوندی حتی یک ریال هم از اعتبارات رئیس جمهور برگشت نخورد اون که قرار بود برگشت بخوره هم مربوط به دوره قبل بود که با مدیریت جهادی دکتر باز هم برگشت نخورد برادر عزیز پروژه تعریف کردن برا این هست که در زمینه های مخطلفی پروژه از طرف اون سازمان به وزارتخانه پیشنهاد میشه تا اگر اعتباری در هر زمینه ای وزارتخانه تخصیص بده پروژه تعریف شده باشد این کار یک امتیاز هست که قبلا به اندازه اعتباری که میدادند هم مدیران نمیتوانستند پروژه تعریف کنند و این کار بزرگ در دولت سیزدهم منحصر به فرد است این یعنی تخصص و مدیریت
صاحب
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما اگر همه مدیران استان مثل جهاد که مدیر منابع طبیع ی و معاون و مدیر جهاد کشاورزی نیز بودند و متخصص در رشته خود میباشندو حتی در کشور چین دوره تخصصی دیده اند و از همه مهمتر پاکدست و خوش ذوق و حتی شاعر نیز میباشند که نشان از استعداد ایشان دارد پیشرفت استان چشمگیر میشد اما حیف تعصب و منطقه گرایی و سیاسی بازیها که انرژی مدیران را مستهلک میکند بی انصافی نکنید مدیریت جهاد کشاورزی تک هست کارهای زیر ساختی زیادی را دارد انجام میدهد هرچند کار تنظیم بازار که زیر ساختش در جهاد نبود جدید اضاف شده و بسیار هن دردسر دارد اما همان تامین کالا را که وظیفشون هست هم خوب مدیریت کردند این را نیروههای که از وزارت خانه بازدید میکنند اعلام کردند نه تعارفه خشکه هست
Iran, Islamic Republic of
مال این حرفها نیستی و اصلا مدیر نیستی.. خدایا با کیا شدیم 85 میلیون
حامد
Iran, Islamic Republic of
ادب داشته باش تنها مدیر کل متخصص و علمی که استان به آن می‌نازد مدیر کل جهاد کشاورزی هستند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر متخصص و کاربلد آبروی استان در وزارت خانه هستی
صاحر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا عقده های خطی و سیاسی با تنگ نظری وجود دارد باید نخبه های استان اینگونه توسط افراد معرض مورد حمله قرار بگیرند
حسن
Iran, Islamic Republic of
یه سر به وزارت جهاد بزن که توسط افراد متخصص رصد میشه دکتر معتمدی جز 5مدیر کل نمونه کشور می‌باشند تا کی تعصب تا کی بی سوادی
جبار
Iran, Islamic Republic of
آره متاسفانه توهم یکیشی
سامان
Iran, Islamic Republic of
حضرتعباسی غیر از تعصب یه نقد علمی میبینبد تو کامنتها این یعنی دکتر معتمدی کار بلد و علمی و مدیر هستند آره وقتی حرف حسابی نباشه باید چرت و پرت نوشت دکتر تمام رکورد های استان را در کشور تک رقمی کرده که به اذعان وزیر بهش افتخار لرها در وزارت خانه لقب داده درود بر شرفت مرد خوش فکرو مدیر کاربلد استان
هشدار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار محترم خواهش میکنم قبل از اینکه ریاست محترم جمهوری به استان ما بیان سه مدیر کل رو عزل کنید
جهاد کشاورزی
اداره کار و رفاه اجتماعی
صنعت و معدن
بعلاوه فکری به حال شهردار شهر یاسوج کنید
در دولت انقلابی اینها جایی برای ماندن ندارند، اگه تا الان بودند یک ضعف مدیریتی و نظارتی بوده
سعید فضلی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم عملکرد خوبی داشتن حداقل نسبت به مدیرهای قبلی خیلی بهتره
Iran, Islamic Republic of
استان به نخبگانی چون دکتر معتمدی افتخار میکند پیشرفت کشاورزی استان در دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویر احمد بی سابقه هست حرفی که علمی نباشد و از روی غرض و تعصب باشد ا ز ادبیاتش معلومه درود بر چهر علمی و مدیر جهادی استان خسته نباشید مردم عاقلند و نوع نقد را تشخیص میدهند
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل اموزش و پرورش ضعیف ترین مدیرکله معتمدی خیلی هم مدیر تواناییه
بخشعلی
Iran, Islamic Republic of
منابه طبیهی هم اضافه کن
Iran, Islamic Republic of
تومار مردم نوشته شده انشالله در دست خود ریاست محترم جمهور این چون موحد بیش نیست
جواد
Iran, Islamic Republic of
موحد مردیست که کهگیلویه به آن مینازد
صا بر
Iran, Islamic Republic of
خودتون را خسته نکنید تیم تخصصی ارزیابی وجود داره به این خاله زنک ها توجهی نمیشه مرد سخت
زینب
Iran, Islamic Republic of
همی یکیش انگار یه کاره ای هست البته اگر همینطور پیش بره
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو اینها زحمات آقای بزرگواری هاشمی پور بود
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
سوادت از ادبیات معلومه
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
سوادت از ادبیات معلومه
جابر
Iran, Islamic Republic of
خدا کمکت کنه که واقعا بدون اینکه تا حالا از نزدیک ببینمت چون دستم تو کاره کشاورزی استان را به صورت زیر ساختی متحول کردی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
عشق مصاحبه در سایت های خبری
به عمل کار براید به سخندانی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
سواد میخواد مصاحبه یک دکتر علمی و مدیر باید سواد بیان داشته باشد درود بر مغز متفکر و مدیر دوست داشتنی و با سواد استان که محبوبیتش زبانزد عام و خاص هست
عتی
Iran, Islamic Republic of
من بچه کوهبورد هستم طی سه سال گذشته هیچ کاری رو سد کوهبورد انجام نشده است
شهاب
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل بعد از سردار سلیمانی خودشه خیلی خوشم ازش میاد چون هم مدیرع هم باسواد اما حیف که هم طایفه ای موحده
شهاب
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل بعد از سردار سلیمانی خودشه خیلی خوشم ازش میاد چون هم مدیرع هم باسواد اما حیف که هم طایفه ای موحده
ساسان
Iran, Islamic Republic of
ریس یه سازمان بزرگ که چند اداره کل را در استان مدیریت می‌کنه باید مرتب به مردم گزارش عملکرد بده تا خدمات دولت دیده بشه اگر هم چیزی نگه یه عده ای صرف و ثداشون درمیاد باید با چه سازی برقصه تو این استان
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک یکی از با سواد ترین و علمی ترین مدیرهای چندسال اخیر استان
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدمت شمااستاندارپرتلاش ماهمیاران ودیدبانهای منابع طبیعی که چندین سال سابقه کاری داریم ودرتمام سال بااین نهاداداری همکاری کردیم که هرسه ماهه یک بارباهامون قراردادمیبستن وفاقدبیمه بودیم این اداره برای امیدواریمان امروزفردامیکردن ولی بازهیچ خبری نبودکه کل جوانییمان گذاشتیم بخاطراین طبیعت وجنگلهای خدادادی که ازبین نرودبااین عشق علاقه که به این نعمت خدادای داشتیم به امیدروزی که دراین نهاداستخدام شویم که شرمنده جوانیمان وخانوادیمان نشویم ولی متاسفانه درسال ۴۰۱اخراجمان کردن وازناامیدی به خانواده برگشتیم که کل اون هگه ش ق واشتیاقی که به این شغل داشتیم شرمنده خانوادمون شدیم ازشمااستاندارمحترم برای رضای خدادستمان رابگیردردست این اداره قرارده تااین همه زحماتی که دراین چندسال کشیدیم به هدرنرود.
باتشکر
سایه ی مقام معظم رهبری مستدام باد
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدمت شمااستاندارپرتلاش ماهمیاران ودیدبانهای منابع طبیعی که چندین سال سابقه کاری داریم ودرتمام سال بااین نهاداداری همکاری کردیم که هرسه ماهه یک بارباهامون قراردادمیبستن وفاقدبیمه بودیم این اداره برای امیدواریمان امروزفردامیکردن ولی بازهیچ خبری نبودکه کل جوانییمان گذاشتیم بخاطراین طبیعت وجنگلهای خدادادی که ازبین نرودبااین عشق علاقه که به این نعمت خدادای داشتیم به امیدروزی که دراین نهاداستخدام شویم که شرمنده جوانیمان وخانوادیمان نشویم ولی متاسفانه درسال ۴۰۱اخراجمان کردن وازناامیدی به خانواده برگشتیم که کل اون هگه ش ق واشتیاقی که به این شغل داشتیم شرمنده خانوادمون شدیم ازشمااستاندارمحترم برای رضای خدادستمان رابگیردردست این اداره قرارده تااین همه زحماتی که دراین چندسال کشیدیم به هدرنرود.
باتشکر
سایه ی مقام معظم رهبری مستدام باد
Iran, Islamic Republic of
یکی از تخلفات مشهودت اینه ک تعصبی کار میکنی و مهندسین ناظر شهرستان دهدشت رو انتقال دادی تو شهر نشستن هیچ کاری هم نمیکنن
افرادی ک به صورت میلی انتقال دادی
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به مردم و اهالی روستای طولیان که حتما مردمی معتقد انقلابی وبزرگ هستند کاش بین این بزرگ مردان اهالی طولیان فقط مهندس معتمدی پور باشد که برای ماندن در پست تعریف و تمجید از ضعیف ترین نماینده ها و ضعیف ترین استاندار داشتند و گزارش ارائه دادند باید مردم طولیان ایشان را نصیحت کنند تا این عادت تعریف و تمجید را کنار بگذارد
سید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از نرم افزار شمارت را استعلام کردم واقعا که .....
پر سیم بندی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی حسادت و تنگ‌نظری
Iran, Islamic Republic of
مهلی گزیدت
طولیانی
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی طولیان به تخصص و تعهد و مدیریت جهادی دکتر معتمدی افتخار میکنیم طولیان همیشه انسانهای بزرگی داشت و دارد و خواهد داشت مهد سواد و سیاست و دیانت درود بر دکتر ککایلت همیشه پشتتن ایر صفدر پشت و پناهت همیشه ازش مدد بخواه افتخار میکنم که کسی تو رسانه حریفت نمیشه چون حرف برا گفتن داری خدایی بعضیشون در حد و اندازه ای نیستند که باهات مصاحبه کنند این برا همه ثابت شد فکر کنم نیاز به گفتن نبود من موقع کنکور اومدم پیشت برام انتخاب رشته کردی همون موقع تو روستا هم همه قبولا داشتن ککاچون حرف همه هست جر کچکی بخو هم در خدمتیم فقط خبر کن هرچند شخصیت ت بالاتر از این چیزها است اما بعضی آدمها فقط چماق و کچک حالیشون اینکه
علوی
Iran, Islamic Republic of
مسئول سایت چرا یک طرفه کامنت ها را انعکاس میدید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
دکتر معتمدی مدیری موفق و جهادی است
احمد
Iran, Islamic Republic of
جهاد کشاورزی عالیه
معرف
Iran, Islamic Republic of
کاش همه ادارات مثل جهاد بودن
دکتر
Iran, Islamic Republic of
معتمدی پور کارهای خوبی را شروع کرد
رحیم
Iran, Islamic Republic of
اقای معتمدی در عمل ضعیف است شعار برای مردم سودی ندارد نتوانست مرغ را کنترل کند هر هفته یک نرخ هر ماه مواد غذایی گرانتر می شود باید از مردم پرسیدعملکر او نه خودش از خودش تعریف کند
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نسبت به سایر استانها زیر ساخت نداشت اما چنان مدیریت کرد که رئیس کمیسیون کشاورزی که هیچ وابستگی به کسی نداره به دیگر استانها گفت برید از استان کهگیلویه و بویر احمد تنظیم بازار را یاد بگیرید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برعکس... از وقتی مرغ اومده دست جهاد اوضاع خوب شد افزایش قیمت که دست معتمدی نیست اما بازار هیچ وقت خالی نبود حتی در روز سیزده به در
جمال
Iran, Islamic Republic of
اقای معتمتی برای اردکانی ها و نور ابادی ها خوب بود اکثر نیروهای انقلابی و طرفدار دولت در حاشیه هستند
رضایی
Iran, Islamic Republic of
فقط معاونش اردکونیه که نیروی هیچ نماینده‌ای نیست... پ مثل بقیه مدیران فقط سفارشات نمایندگان را منصوب کنه خوبه
آقایی معتمدی شماواقعایکی از مدیران بسیار ضعیفی هستی که چیزی بلد نیستی اکثر مدیران و معاونین خودت اصلاح طلبند،چون فامیل آقای موحد هستی تا الان ماندی وگرنه همه میشنانت که کاره ای نیستی به هیچ نیروی انقلابی بهاندادی شمامدیرمنابع طبیعی چرام بودی فقط
Iran, Islamic Republic of
دکتر معتمدی که تازه مدیر شدند ی جوری میگه بخاطر موحد موندی که انگار ۸ ساله مدیره.... بعدش هم اینکه برخی مدیرانش اصلاح‌طلبن نشونه اینه که معتمدی در جهاد کشاورزی دنبال شایسته‌هاست نه باند خاصی یا نماینده خاصی
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلب معاون باشه این حرف را میزنید اگر بردارش میگید نخبه کشی دکتر با توجه به ماهیت خودش آدم شایسته سالاری هست تا جایی که سیاسیون خودشون اعتراف کردند هر پستی را نمیشه به هرکسی داد طرف باید فکر کار خودش را هم بکنه مدیر نباید ابزار دست سیاسیون بشه البته یک واقعیت هم هست که تیم باید هماهنگ باشد تا مدیر بتونه کار اساسی بکنه مدیریت استان ما همانطور که تو انتخابات حرف اول را میزند تو انتصابات هم همین انتظارات را دارند که معقول نیست خدمت به مردم اصل می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام متخصص

البته تخصص شما در ارتباط با اج آقا موحد است ولا غیر!!!!
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
متخصص ترین مدیری که تا کنون توی استان ما منصوب شد به تمام معنا جناب دکتر معتمدی مدیر هستند ،متخصص ،بابرنامه ،پرجنب جوش ،پای کار ،دست پاک -ازصمیم دل میگم واقعا اگر۵مدیر مثل ایشان دراستان داشته باشیم خیلی ازمشکلات استان حل خواهدشد
شاهمراد
Iran, Islamic Republic of
جون ختو تعصبی نظر ندین نسبت به بقیه مدیرکلهای استان حرف اول ه ایزنه هم سواد و هم بیان و هم مدیریت اجرایی اما حیف دهدشتیه اگر استاندار این مدیر کله نداشت تا الان نبیدش
متقاضی تسهیلات
Iran, Islamic Republic of
پس چطور نتونستی یک ریال از محل تبصره 18 سال 1401 تخصیص و جذب کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ استانی تامین اعتبار نشد اصلا اعلام نشد
سارینا
Iran, Islamic Republic of
تبصره ۱۸ را هنوز از تهران ابلاغ نکردند تا جایی که میدونم بیشترین جذب مربوط به جهاد کشاورزیه... انصاف داشته باشید
شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای معتمدی پور عزیز ضمن خسته نباشید قولی که به مردم روستای دیل در رابطه با سد اب کشاورزی داده بودید منتظر حضرتعالی هستند الوعده وقا انشاااه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی به مردم نگوئید، در قیامت مدیون هستید این آمار و ارقام را از کجا آوردید که مای کارشناس بخش کشاورزی با سابقه 20سال بی اطلاع هستیم. بحث ژورنال مرنال هم فقط تبلیغات پوچ چیزی بیش نیست، راستی این کتابهای کپی پیست را هم اگه راست میگی و می تونن برای جامعه موثر باشند آدرسشون را بده تا دوستان مطالعه کنند چون کتاب لای قفسه ها که هیچ تاثیری در رشد و تولید جامعه ندارند نباشد بهتر است.
مدافع حرم
Iran, Islamic Republic of
کسی که 20ساله کارشناسه گپ نزنه بهتره
Iran, Islamic Republic of
ایشان دکترا ندارد بیش از ۸ سال هست که مشغول هست و احتمال اخراجی آن هست
جیگر
Iran, Islamic Republic of
لااقل یه حرفی بزن که یکی قبول کنه غیر از خودت ایشان تمام تحصیلاتشون معتبر تریم دانشگاههای دولتی کشور می‌باشد و جز برترین دنیا در تخصص خودش می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
خداقوت و به امید موفقیتهای بیشتر
عشایر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود خدمت جناب اقای دکتر معتمدی و تشکر از تلاش هایشان و عملکرد عالی ایشان ولی به عرض می رساند دستگاه تابعه ایشان مثل امورعشایر رها شده الان عشایر پاکوه نیاز به آب شرب و کشاورزی دارند و باغات منطقه در معرض نابودی به دلیلی مشکلات چاه و شبکه هستند و امورعشایر به هیچ وجه جواب گو نیست لطفا پیگیری فرمایید
جواد
Iran, Islamic Republic of
درسته امور عشایری واقعا ضعیفه و خیلی پر ادعا باید عوض بشه
عشایر
Iran, Islamic Republic of
من بویراحمدی هستم شناختی هم از معتمدی ندارم اما به خاطر حمایت روشنفکر از مدیر کل امور عشایر این دور بهش رای نمی‌دم و معتمدی هم اگر میخواهد نام ماندگاری داشته باشه باید مدیران اصلاح طلبی که پر از حاشیه و ادعا هستند را برخورد کند واقعا عشایر ناراحت هستند و به رئیس جمهور هم انتقال خواهند داد .حتی برخورد با ارباب و رجوع را درست انجام نمی‌دهد اگر خودش خواند بدونه ...
Iran, Islamic Republic of
صحبت های شما بر خلاف نبانی علم اقتصاد هست افزایس سطح زیر کشت برای رونق کشاورزی پیشنهاد خوبی نیست راهکارهای دیکری دارد لزفاّ بیستر مطالعه کن مثلاّ دکترا داری البته مثل این‌ که تمام نکردی و اخراج شدی
منتقد
Iran, Islamic Republic of
من آدم بشدت منتقدی هستم ولی انصافا دکتر معتمدی هم باسواد درزمینه کاری خود هست ،هم بابرنامه ،هم پای کار وهم پرجنب وجوش هست انشااله موفق باشید
رسانه
Iran, Islamic Republic of
ازنظر من رسانه بهترین وفنی ترین مدیری هست که تا الان دراستان بی درو پیکر خودمون اومد
تنگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر معتمدی مرد فعال وبابرنامه
یاجدم امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
مردی ازجنس دانش وکار جدم پشت پناهت
شیری از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر معتمدی بی ریا .نترس .وبشدت کاری واقعا دمت گرم نشون دادی که کار را باید به کاردان سپرد
تتلو
Iran, Islamic Republic of
ازنظر من دکتر معتمدی حقش خیلی بالاتر از این حرفهاست
کمایی
Iran, Islamic Republic of
موفقیت های جهاد کشاورزی امیدوار کننده است
درویش
Iran, Islamic Republic of
با همون گزینه مرد پر تلاش و پیگیر و پر جنب و جوش و محبوب و بی ریا همه چی شما مشخص شد. آقای رتبه.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر معتمدی پور سلام علیکم
ممنون میشوم از عملکرد خود در سیل مانسون روستای کره بگویید
اینکه همراه با وزیر محترم کشور و آقای استاندار و معاونت وقت عمرانی و دیگر مسؤلین استانی تشریف آوردید روستای کره
جزء چند متر لوله
چه کمکی به مردم خسارت دیده کردید ؟
چقدر از اعتبار و بودجه سیل مانسون در اختیار مدیریت شهرستان دنا قرار دادید؟
برای بهسازی و بتنی نمودن کانالهای انتقال آب و جدول های آبی
خسارت دیده روستاهای کره چه کار کردید؟
چقدر بابت خسارت به مزارع پرورش ماهی کمک کردید ؟
برای تسطیح مزارع برنج کاری که سیلاب آنها را نابود کرد
چه کار کردید ؟
آقای دکتر
کشاورزان خسارت دیده ی وستای کره چشم انتظار اقدامات خداپسندانه حضرتعالی و مجموعه ی همکاران هستند.
امیدوارم در این خصوص قدم های خداپسندانه و ماندگار بردارید
قطع و یقین در آینده ی نزدیک این موضوع را در سطح ملی پیگیری خواهیم نمود.
ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم جهاد،
به همه فک وفامیلهات بگو تا کامنت مثبت برات بزارند،مرحبا به این همه شهامت.
برو در بین مردم وببین چه میگویند؟
بازار فلاکت بار ،مردم مغموم.مسول بی درد ونماینده بی ...
علیسین
Iran, Islamic Republic of
مه طولیون رتبه ی زیر ۱۰۰۰ هم تا الان داشت.😁😁😁
متتی
Iran, Islamic Republic of
ما سرچ کردیم کتاب و یا مقاله علمی پژوهشی به نام شما نبود در ضمن شما باید متولد ۵۱ باشید نه ۵۸.
خدابخش
Iran, Islamic Republic of
ااخی ... خونه های سازمانی شهرستان... استخدام بستگان...پروژه های خاص برای دوستان خاص... خدایا، به خودت واگذارش کردیم... سیاه ترین دوران جهادکشاورزی...
ارباب رجوع
Romania
جناب معتمدی چه کاری انجام داده ای که حالا میخوان جلوتو بگیرن به امید خدا دورت تمومه
علی کریمی
India
دراینکه جناب دکتر معتمدی انسان توانمندی ومدیری لایق هست شکی نیست واززمانی که این مسئولیت حساس را برعهده گرفت جهاد کشاورزی روبه جلو حرکت میکند وپیشرفت های بسیار خوبی داشته است ودرتمام زمینه ها پیشگام بوده واین پیشرفت ها باعث شده که کشاورزان با امنیت خاطری خوب به تولید بیشتر روی بیاورندوشکی نیست اگر یک فرصت۴ساله دیگری به این مدیر موفق بدهنداستان ما درصدراستانهای بالانشین جدول تولیدکشورخواهدبود،
دشت مازه
United States
ککا اینا چند نفرند که / تغییر دادن
از مدیر جهاد تا مدیرشبکه بهداشت تاخود نماینده کهگیلویه بزرگ،😂😂😂😂😂😂
آشنا
Iran, Islamic Republic of
تو نفاق دشت مازه ای که تسویه حساب باهات شد مادشت مازه ای ها با غیرت هستیم و پشت ککامونه خالی نمی‌کنیم
آهو
Iran, Islamic Republic of
اول متولد 52 هستن !! دوم کارشناسی پیام نور شیراز بودن !!!ارشد آزاد بودن !!!دکترا هم بین الملل بودن !!!!مقاله !!!!!!!!!!!!!!
سارین
Iran, Islamic Republic of
رتبه 540!!!!؛!!!؛ ژورنال!!!!!!!!!!!؛؛
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1