تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۶۰۷۴۳
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:

وقف با نیت های مختلفی قابل انجام است

۰
کبنا ؛
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف با نیت های مختلفی از جمله حقوق حیوانات و محیط زیست، عیادت بیماران، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، امداد اجتماعی، تحقیقاتی، درمانی، تشویق کودکان به نماز، اشتغالزایی، ازدواج آسان، سلامت، توسعه شرکت های دانش بنیان، زراعت و گردشگری می تواند باشد که نیازمند سرمایه گذاری خیران است.
به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد اظهار داشت: بخشی عمده تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه بر عهده رسانه ها است که می توانند به نوعی وقف را در جامعه به مردم بشناسانند.
مومنی شاد افزود: اگر آنچه که در قرآن و روایات در خصوص وقف ذکر شده است اعتقاد داشته باشیم، هرکسی که در این راه قدمی بر می دارد، ماجور است و موقوفات نیز این ظرفیت را دارند که بخش عمده ای از معضلات را حل کند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این که مردم احساس کنند که خودشان می توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند بسیار مهم است و رسانه ها می توانند در این راه گام اساسی بردارند.
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد خاطرنشان کرد: الان گرایش خوبی در زمینه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که باید این ظرفیت ها را به خوبی استفاده کنیم و به نوعی با شناخت مردم نسبت به این موقوفات بسیاری از مشکلات را حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1