کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:

وقف با نیت های مختلفی قابل انجام است

18 فروردين 1402 ساعت 23:08

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف با نیت های مختلفی از جمله حقوق حیوانات و محیط زیست، عیادت بیماران، مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، امداد اجتماعی، تحقیقاتی، درمانی و ... قابل انجام است.


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف با نیت های مختلفی از جمله حقوق حیوانات و محیط زیست، عیادت بیماران، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، امداد اجتماعی، تحقیقاتی، درمانی، تشویق کودکان به نماز، اشتغالزایی، ازدواج آسان، سلامت، توسعه شرکت های دانش بنیان، زراعت و گردشگری می تواند باشد که نیازمند سرمایه گذاری خیران است.
به گزارش کبنانیوز، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد اظهار داشت: بخشی عمده تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه بر عهده رسانه ها است که می توانند به نوعی وقف را در جامعه به مردم بشناسانند.
مومنی شاد افزود: اگر آنچه که در قرآن و روایات در خصوص وقف ذکر شده است اعتقاد داشته باشیم، هرکسی که در این راه قدمی بر می دارد، ماجور است و موقوفات نیز این ظرفیت را دارند که بخش عمده ای از معضلات را حل کند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این که مردم احساس کنند که خودشان می توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند بسیار مهم است و رسانه ها می توانند در این راه گام اساسی بردارند.
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد خاطرنشان کرد: الان گرایش خوبی در زمینه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که باید این ظرفیت ها را به خوبی استفاده کنیم و به نوعی با شناخت مردم نسبت به این موقوفات بسیاری از مشکلات را حل کنیم.


کد مطلب: 460743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460743/وقف-نیت-های-مختلفی-قابل-انجام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1