کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از بازدید پست مرکز کنترل هماهنگی عملیات احمر استان؛

نشست ویدئوکنفراسی مهدی روشنفکر با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور

6 فروردين 1402 ساعت 20:52

نشست ویدئوکنفراسی مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.


نشست ویدئوکنفراسی مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.
 به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر در بازدید از پست مرکز کنترل هماهنگی عملیات احمر استان و در تماس ویدیو کنفرانسی با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هلال احمر در تمام عرصه‌ها در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن توفقیات بسیاری داشته و خادمان ملت در این نهاد توانسته اند اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در هلال احمر استان طی یک سال اخیر برنامه محوری، پویایی و نشاط محسوسی ایجاد شده و نمونه تحول ایجاد شده در سفر دبیر کل محترم به استان و رضایت مندی  مردم از مدیریت و کارکنان این نهاد خدمت رسان در سطح استان مشهود است.  
مهدی روشنفکر افزود: اقدامات هلال احمر با همگرایی تمامی ظرفیت‌ها در سایه سار نعمت ولایت ایجاد شده است و با تلاش‌های خالصانه ای که نیروهای هلال احمر برای مردم دارند همه ما وظیفه داریم جمعیت هلال احمر را تقویت کنیم.
وی گفت: مجلس نگاهی مثبت به جمعیت هلال احمر دارد و قطعاً در برنامه هفتم توسعه مجلس، نگاه ویژه ای به هلال احمر خواهد شد.
وی در پایان از خدمات جهادی کولیوند در حوادث اخیر ملی و بین المللی تقدیر و تشکر کرد و افزود: به پاس این همه زیبایی و تلاش به‌عنوان عضو کوچکی در خانه ملت با افتخار با هر طرح و لایحه‌ای در رابطه با هلال احمر رسالت هلال احمر و نقش هلال احمر اعلام امادگی خواهم کرد.



 


کد مطلب: 460266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460266/نشست-ویدئوکنفراسی-مهدی-روشنفکر-کولیوند-رئیس-جمعیت-هلال-احمر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1