تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۶۰۰۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

عیدی مدیر جوان به مردم دنا؛ خدمات سونوگرافی بعد از سال‌‍ها در سی‌سخت برقرار شد

۵
۳
عیدی مدیر جوان به مردم دنا
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: با توجه به جمعیت بالای دو بخش مرکزی و پاتاوه این شهرستان و بار مراجعه بالا به کلینیک‌های تخصصی این شهرستان و با اهتمام به اینکه مردم شهرستان دنا برای انجام سونوگرافی با تعرفه دولتی دچار مشقت بسیاری بودند و گا‌هاً چندین هفته در نوبت بودند بر آن شدیم تا به هر شکل ممکن در کلینیک‌های این شهرستان خدمات سونوگرافی انجام پذیرد.
به گزارش کبنا، کریمی‌زاده افزود: از زمان حضور به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا دغدغه کمبود انجام خدمت سونوگرافی را در ذهن خود داشتم و رایزنی‌های متعددی با دانشگاه و حوزه خیرین انجام دادیم. ولی با توجه به قیمت بسیار بالای این دستگاه موفق نشدیم تا اینکه در پایان سال خیلی زود به این مهم دست پیدا کنیم. کار به جایی رسید که چندین ماه در پی برون سپاری انجام خدمات سونوگرافی یا عقد قرارداد با کلینیک شهید مفتح یاسوج یا مطب یکی از متخصصین در یاسوج بودیم که خدا را شکر و با عنایت خداوند و دعای مردم توانستیم نظر مساعد یک شرکت را برای اهدای دو دستگاه سونوگرافی جلب کنیم.
با توجه به اینکه اهمیت این موضوع و امکان به دست نیامدن این دو دستگاه وجود داشت خیلی زود و با یک فوریت و تلاش موفق شدیم این دو دستگاه را در کلینیک‌های تخصصی سی سخت و پاتاوه مستقر کنیم.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دنا دکتر کریمی‌زاده گفت: پیش از این نیز به کمک و همت معاونت بهداشتی و رایزنی‌های صورت گرفته با این معاونت توانستیم رادیولوژی دیجیتال برای مرکز خدمات جامع سلامت شهذ پاتاوه خریداری و نصب کنیم تا بخش مهمی از دغدغه و مشکلات مردم فهیم این شهرستان رفع گردد.
در پایان مدیر جوان از همراهی مردم خوب و ارزشمند شهرستان دنا بخاطر حمایت‌ها و همراهی‌ایشان از کادر بهداشت و درمان دنا تشکر ویژه کرد و خاطر نشان کرد تا زمانی در خدمت مردم این شهرستان باشم تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح سلامت و رفاه درمانی این مردم انجام خواهم داد.
وعده‌ای که خیلی زودتر از انتظار محقق شد:
٢ دستگاه سونوگرافی پیشرفته با قابلیت انجام کالر داپلر در کلینیک‌های تخصصی پاتاوه و سی سخت مستقر شد.
مدیر جوان شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: مردم شهرستان دنا دیگر نیاز به مراجعه به شهر یاسوج و پرداخت هزینه‌های گزاف برای سونوگرافی با نوبت‌های دیرهنگام ندارند.
کریمی‌زاده بیان کرد: پیشتر رادیولوژی دیجیتال پاتاوه نصب گردیده بود و اکنون آماده بهره‌برداری است.






نام شما

آدرس ايميل شما

مستاجرسیسخت
Romania
همین شهرسیسخت اینقدرادم سرمایه داروانواع واقسام متخصص دارندحاضرنیستندیک روزشهرخودشون کارکنندیابرای رضای خداهزینه ای کنندوهمشهری هاشون...مال دنیا باکسی اون دنیانمیره...همه چی رانبایدتوقع ازدولت داشت...پس سهم کارهای خیرخواهنه توی این شهرکجاست؟🤔
سی سخت صفایی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ایشان واقعا عالی است
دنا
Romania
ضمن تشکراززحمات جناب کریمی زاده خواستم جویابشم چراکلینیک دندانپزشکی سیسخت که با کمک های خیرخواهانه جناب دکترنیک اقبالی اهداشدچرابه این وضعیت اسفناک درامده؟بیمارستان جدیدرامحض رضای خدانذاریدمثل مرکزبستردرمانی هرکی رادنبالش بگردی تابیادبه مردم خدمت کنه ونمیدونم این حقوقی که میگیرندواقعا حلاله ودیگه پزشک طرحی نفرستندیاخواستندبفرستندپزشک مجرب بفرستندواستخدامی وبعدطرحی بیارن که پیششون دوره بگذرونن...
شبکه درمان
Iran, Islamic Republic of
از وقتی دکتر مستقر شده اند واقعا خوب کارشده است
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
همش لاف و کلمات قلمبه
خدا به راه پزشک تهرانی خانم دکتر میرخانی بیاد که بدون اینکه شما متوجه بشید با تلاش خودشون از خیرین گرفتن و کماکان بلااستفاده مونده
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
1