تاریخ انتشار
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۵۸۹۶۴
رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از یک میلیون جوجه ریزی در اسفندماه / خبر خوش به مردم کهگیلویه و بویراحمد درباره قیمت مرغ / جریان شانتاژهای تبلیغاتی گوشت قرمز نیم میلیونی چه بود؟

۲
۱
بیش از یک میلیون جوجه ریزی در اسفندماه / خبر خوش به مردم کهگیلویه و بویراحمد درباره قیمت مرغ / جریان شانتاژهای تبلیغاتی گوشت قرمز نیم میلیونی چه بود؟
کبنا ؛رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبر خوشحال‌کننده برای مصرف‌کننده‌ها این است که قیمت مرغ منجمد به ۴۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد.
به گزارش کبنا، علی معتمدی پور روز شنبه (۶ اسفندماه ۱۴۰۱) درجمع خبرنگاران با اشاره به نوسان قیمت مرغ در چند ماه اخیر گفت: در دو ماه گذشته مرغداران مرغ زیادی را وارد بازار کردند و باعث کاهش قیمت مرغ در بازار شد.
معتمدی پور اظهار کرد: در ماه گذشته ۲۶۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفت که میزان کمتری بود، باید حداقل حدود ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد و قیمت بالا رفت.
وی با بیان اینکه برای ایام عید بیشتر از یک میلیون جوجه‌ریزی صورت گرفته، گفت: ۲ هزار تن مرغ گرم از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برنامه‌ریزی کردیم که پیک مصرف را پوشش بدهیم.
وی گفت: این میزان جوجه‌ریزی بزرگترین رقمی است که تاکنون داشته‌ایم و موجب می‌شود کمبودی نداشته باشیم و قیمت نیز تعدیل شود.
معتمدی پور با اشاره به افزایش قیمتی که الان در بازار وجود دارد گفت: سود این افزایش قیمت‌ها را نه مرغداران بلکه دلالان می‌برند.
وی اظهار کرد: روز گذشته ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار توزیع شد و ۲۵۰ تن نیز در حین حمل است،
معتمدی پور افزود: خبر خوشحال‌کننده برای مصرف‌کننده‌ها این است که قیمت مرغ منجمد به ۴۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد.
وی گفت: این توزیع تنظیم بازاری باعث می‌شود دلالانی که می‌خواهند در بازار اختلال ایجاد کنند، به نتیجه نرسند.
معتمدی پور با اشاره به افزایش ظرفیت سردخانه‌ای استان اظهار کرد: ذخایر گوشتی ما از ۲۰۰ تن به ۱۰۰۰ تن افزایش پیدا کرد و دغدغه جهاد کشاورزی را کم کرده است.
معتمدی پور در خصوص گوشت قرمز گفت: امروز سهمیه جدید ۲۹۰ تنی منجمد وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
وی بیان کرد: گوشت توزیع می‌شد ولی به دلیل اینکه اطلاع‌رسانی خوبی صورت نمی‌گرفت مردم نمی‌دانستند کجا باید مراجعه کنند، به همین دلیل دو استراتژی بکار گرفتیم، روزانه به محض هر توزیعی، روابط عمومی جهاد کشاورزی اخبار را اعلام می‌کنند، همچنین صداوسیما قیمت و نقاط توزیع را زیرنویس می‌کند.
رئیس جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: هیچ کمبودی برای گوشت گرم مرغ و منجمد نداریم، همچنین برای گوشت قرمز محدودیت‌هایی وجود دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم.
معتمدی پور گفت: هنوز قیمت نهایی گوشت گرم را اعلام نکردیم.
یک شانتاژ تبلیغاتی توسط دلالان در منطقه‌ای از تهران صورت گرفت، گوشت‌های لوکس با قیمت‌های بالا و بسته‌بندی خاص با قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به فروش رسید، کل این توزیع ۹۰ کیلوگرم بود، و بعد تبلیغ کردند که گوشت در تهران ۵۱۰ هزار تومان شده، این التهابی را در کل کشور ایجاد کرد.
وی گفت: قیمت گوشت باید قیمت عرف منطقه باشد، قیمت عرف منطقه ما ۲۲۰ هزار تومان است. الان گوشت بره در بازار نیست، ولی گوشت‌هایی را به اسم گوشت بره می‌فروشند، اگر واقعاً گوشت بره باشد قیمت تا ۲۷۰ هزار تومان ممکن است برسد.
معتمدی پور گفت: با تیم اقتصادی به این نتیجه می‌رسیم و قیمت گوشت اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با اجازه ت امروز 53هزار تومان خریدم ..
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
من گوشت بره گرفتم ۴۰۰ البته با چربی
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1