تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۵۸۴۵۹
روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

خدمات سازمان نوسازی مدارس در شهرستان بهمئی

۰
خدمات سازمان نوسازی مدارس در شهرستان بهمئی
کبنا ؛در پاسخ به درج خبری مبنی بر گلایه‌های امام جمعه محترم شهرستان بهمئی جناب حاج آقای صلواتی از وضعیت مدارس بهمئی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خدمات اداره کل نوسازی استان در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا این جوابیه به شرح زیر است: بسمه تعالی الحمد لله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا آن هدانا الله با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با توجه به احترامی که برای ائمه جماعت شهر‌های استان به ویژه شهرستان شهید پرور و انقلابی شهرستان بهمیی داریم لازم می‌دانیم جهت تبیین خدمات نظام و اقدامات انجام گرفته در دولت سیزدهم مواردی اعلام نماییم. شهرستان بهمئی از جمله شهرستان‌های استان است که شرایط سرانه آموزشی بالای ۶ متر مربع برای هر دانش‌آموز یعنی بالاتر از سرانه متوسط کشوری (۵/۲) دارد. قبول داریم که این سرانه در شهر لیکک کمتر و در اکثر روستا‌ها به علت کمتر شدن جمعیت دانش‌آموزی بیشتر می‌باشد. اما باقاطعیت تمام اعلام می‌کنیم که بیشترین ساختمان‌های دولتی که بعد از شهرستان شدن بهمئی ساخته شده توسط اداره کل نوسازی مدارس و تحویل آموزش و پرورش شده است ساختمان‌های سه و چهار طبقه شیک که هرکدام زیربنایی بالغ بر دو هزار متر مربع دارند.
تعدادی از این فضا‌ها کانون پرورش فکری کودکان دبیرستان ۱۵ کلاس هاجر دبیرستان شهید بهشتی، هنرستان گچ بلند ۹کلاسه گچ بلند، ۸کلاسه گچ بلند، دبیرستان ۹کلاسه جنب سالن دانش‌آموزی، مدرسه 9 کلاسه شهید سلیمانی مسکن مهر، ۹ کلاسه شهید حججی ،خوابگاه دخترانه اتحاد، ساختمان فنی و حرفه‌ای لیکک، مدرسه حضرت زینب (س) و ساخت و تحویل بیش از ۴۰مدرسه در روستا‌ها.
اما با شروع دولت مردمی ایران قوی به ریاست جمهوری دکتر رئیسی و انتصاب جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار مردمی و پرتلاش و با توجه به روابط و رایزنی‌های ایشان با وزیر آموزش و پرورش و ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور داشتند روند ساخت و ساز و فضا‌های آموزشی در استان شتاب مضاعفی گرفته که به اقدامات انجام گرفته در شهرستان بهمئی که در سال ۱۴۰۱ شروع و اغلب در مهر ۱۴۰۱تحویل شدند اشاره می‌نماییم که متأسفانه دستگاه‌های اجرای نتوانستند خدمات انجام گرفته توسط این دولت را به سمع و نظر مردم شریف استان برسانند (ضعف روابط عمومی‌ها)، مدرسه شهدای مکه، مدرسه رحمت داوری، مدرسه رضوی لیکک، مدرسه حضرت معصومه س، مدرسه ۶کلاسه شهید مظلوم گچ بلند که مدارس فوق در تابستان ۱۴۰۱ساخته و تکمیل و تحویل شدند.
مدرسه روستای پاگچی، مدرسه روستای سرلیکک شهریور ماه شروع و تکمیل می‌شوند. مدرسه روستای کل جمشید برج ۹شروع شده و مراحل پایانی هست مدرسه روستای تنگوله انجیر تازه شروع شده که اداره کل نوسازی مدارس استان در سرعت ساخت و تحویل فضا‌های اموزشی در کشور رکوردار شده است. درخصوص تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تخصیص به شهرستان بهمئی در اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دفتر فرماندار جهادی نیازمندی‌ها جهت شروع مدارس در مهر 1401 بررسی و تحویل داده شد.
تجهیزات آموزشی تجهیزات کمک آموزشی تجهیزات هنرستانی ایزوگام آسفالت احداث سرویس بهداشتی تخصیص بیش از ۵۰کولر دوتکه در مدارس نوساز و قدیمی از مصوبات جلسه بود که تماماً انجام گرفت. درخصوص برنامه‌های این اداره کل در شهرستان بهمئی، باتوجه به سیاست دولت جهادی و انقلابی درخصوص جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل بالای 10 نفر دانش اموز با مشارکت بنیاد برکت (طرح شهید پناهی) در شهرستان بهمئی صددرصد انجام می‌گیرد.
باتوجه به بهره‌مندی اداره کل نوسازی مدارس درخصوص تجهیرات آموزشی جهت مهر ۱۴۰۲نیازمندی‌های شهرستان بررسی و تامین خواهد شد. با توجه به اعتبارات اندک شهرستان در فصل آموزش فضا‌های نیمه تمام شهرستان (6 کلاسه ابتدایی و 6 کلاسه دبیرستان و سالن ورزشی ممبی و سالن ورزشی شهرک ولی عصر و زمین چمن دانش‌آموزی) جهت ارائه به مجمع خیرین مستندسازی شده است.
درپایان ضمن تشکراز همه عزیزانی که پیگیر رفع مشکل فضا‌های آموزشی هستند و با توجه به تسلطی که مدیرکل نوسازی مدارس بخاطر سال‌ها مسئول نمایندگی شهرستان بهمئی دارند (نظارت در دشت آهو و گنبدبردی و کفش کنان و پهنک ونر میانه و بوربادی و برم الوان و ...) و مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان را روستا به روستا حضوراً مطلعند از همه عزیزانی که توانایی کمک دارند تقاضامندیم جهت تکمیل بیش از ۲۰۰پروژه در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس درسطح استان همکاری نمایند. وسلام روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1